Patnáct.

303 21 18
                                    

Few weeks later

Celé dny jsem strávila u Petera. Myslím, že se May líbilo víc, že jsme tam, kde nás má nablízku, než kdybychom byli u mě sami. Navíc mě má ráda, takže byla vždy šťastná, když jsem přišla.

Zůstali jsme s Peterem samozřejmě jen u líbání. Still no dirty things here, yet.

Naštěstí zítra je už pátek, takže zvládnout ještě dnešní misi a zítra pártyyy.

Jedna holčina ze školy mě pozvala na její party a když se o tom dozvěděl Ned, museli jsme jít. Ned si nenechá ujít událost, kam si může vzít svůj klobouk.

Trénovala jsem, když jsem dostala migrénu a začala mi téct krev z nosu. Oblékla jsem si oblek a zkontrolovala, že mám všechny zbraně a pak se přemístila na zadané souřadnice.

Vstoupila jsem tajně do místnosti a podívala se na z mého úkrytu na scénku, která se tam právě děla.

Samozřejmě, že tam byl Spider-Man. Proč by ne...

Vytáhli nějakou divně velkou zbraň a vystřelili s ním na něj.

Nedokázal se střele vyhnout a střela ho..zpomalila?

,,Tohle je tak divný!" Poznamenal Spidey a i jeho hlas byl zpomalen. Další z nich vytáhl další zbraň. Tu už jsem poznala. Nebo alespoň energický zdroj. Podobná se nacházela u mě doma v dílně.

Snesla jsem se před Spider-Mana, který zrovna dopadnul na zem.

,,Ahoj chlapci." Usmála jsem se a rozeběhla se proti tomu se zbraní.

Vyskočila jsem, chytla ho za hlavu a sedla si mu na ramena.

Než stačil reagovat, přiložila jsem mu palce na spánky a našla si, kde se nacházejí dokumenty, které jsem měla vzít.

Spider-Man se snažil zastavit ty ostatní.

Našla jsem si všechny důležité informace z jeho mozku a pak si trošku prohrála s jeho pamětí, z čemuž se mu podlomila kolena a spadl na zem.

Já jsem naštěstí jeho pád ustála a ze zad si sundala ring blade. Zavřela jsem oči a hodila jí tak, aby se mi zpátky vrátila do ruky.

Tři chlapi, kteří na mě běželi spadli na zem jako mouchy. Nebyli to dobří lidé, nebojte se.

Rychle jsem si vrátila ring blade na záda a z bot vyndala dva nože a hodila je.

Zapíchli se do dlaní dalšího z nich a připoutali ho ke zdi.

Otočila jsem se a uviděla, jak dalších 10 útočí na Spideyho, ale postupně si začali vnímat mě.

Přemístila jsem se přímo ke Spideymu a ti chlápci kolem nás udělali kruh a nastavili na nás zbraně.

,,Skrč se!" Zakřičela jsem na Spideyho.

,,Co?" Střílel po nich sítě.

,,Skrč se nebo tě to zasáhne taky." Momentalně Spider-Man nebyl můj nepřítel. Byl tady kvůli těm mužům a zbraním. Já kvůli dokumentům. A k nim se nedostanu, pokud se nezbavím těch chlapů.

Konečně mě poslechl a skrčil se.

Zavřela jsem oči a začala z dlaní vydávat mlhu.

Silnější než kdy předtím. Dala jim iluze, že se objevili ve tmě. Můžete si to představit jako Eleven ve Stranger Things, akorát na každého tam čekala jejich noční můra.

Točila jsem se dokola, aby zasáhla všechny.

Nechala jsem mlhu vrátit zpátky a všichni leželi na zemi.

Blade [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat