Pátek. Díky bohu. Přežila jsem to. Dnes jsem ani nešla do školy. Celý den jsem s Rossem řešila podrobnosti zprávy, kterou podá zpátky. Taky jsme překvapivě přišli s historkou, kterou můžu říkat MJ, Nedovi a Peterovi.
,,Gratuluji, Black, oficiálně jsme spolu skončili.'' stoupli jsme si, potřásli si rukami a on odešel. Odešel navždy!
Uklidila jsem po něm ložnici a poslala zprávu MJ a Nedovi: ,,Můžete se se mnou potkat v Campanii za 40 minut?'' a jen doufala, že řeknou ano. Ned napsal, že jo a prý odpovídal za oba.
Dobrý..
Oddechla jsem si a vyšla z bytu. Musela jsem nejdřív jít koupit nějaké dárky.
Přišla jsem do kavárny jako první a sedla si do jednoho z křesel a objednala jsem si ledové matcha tea latte a k tomu kousek dortu red velvet.
Při dokončení mé objednávky přišli Ned a MJ.
,,Černý čaj k tomu cheesecake, děkuji.'' ani mě nepozdravila MJ a objednala si.
,,Můžu dostat horkou čokoládu se šlehačkou a karamelem a k tomu čokoládový cupcake.'' usmál se na servírku Ned a také se posadil.
,,Rovnou k věci.'' zakroutila jsem hlavou a zabořila lokty do stehen. ,,Chtěla jsem se vám omluvit. Za to, jak jsem se k vám chovala. Vím, že jsem se chovala jako kráva a ignorovala vás, ale slibuji, že se to už nestane. Musela jsem to udělat. Chtěla jsem vás jenom chránit.''
,,Chránit? Před čím?''
,,Je tu důvod, proč jste nikdy nepoznali mého tátu. Někdy se rozhodne mě zkontrolovat tak, že pošle někoho z jeho zaměstnanců.'' zmlkla jsem, když se k nám mířila servírka s našemi objednávky. Poděkovali jsme jí a čekali až odejde.
,,Tvůj táta je mafián?'' zašeptal Ned.
,,Nede.'' okřikla jsem ho. ,, Já se omlouvám lidi. Strašně moc. Proto jsem vás sem dneska pozvala, Ross odjel. Já se vážně omlouvám a slibuji, že už se to nestane. Můžete mi to odpustit?''
,,Když mi tohle zaplatíš, tak jo. Asi jsem nechala peněženku doma.'' řekla MJ, ale na jejím obličeji jsem viděla, že mi to opravdu odpustila.
,,Samozřejmě, že můžeme. '' usmál se Ned a vzal si svůj cupcake.
,,Panebože, miluju vás.'' zvedla jsem se a objala je. Když mě MJ poplácala po rameni, věděla jsem, že se od ní mám odtáhnout. ,,Něco pro vás mám.'' sedla jsem si zpátky do mého křesla a zvedla ze země dvě krabice s dárky, které mi v obchodě zabalili.
,,Slavíme snad něco o něčem nevím?''
,,Slavíme to, že už Ross odjel a všechno se vrací do normálu.'' upila jsem z mé skleničky a nechala je otevřít dárky.
,,Ne! To je Millennium Falcon!'' díval se Ned na tu nejdražší krabici lega, kterou v obchodě měli. ,,To je strašně drahý!''
,,Čtečka?'' přerušila ho MJ.
,,Ano, čtečka. Napadlo mě, že když budeš cestovat, nebudeš chtít sebou tahat ty svoje těžké bichle. Ten chlapík v obchodě mi tam pomohl natáhnout nějaké knížky, které se ti podle mě budou líbit.''
,,Díky.'' usmála se.
Bylo to skvělý s nimi strávit odpoledne a domluvila jsem se s nimi, že zítra přijdou konečně na tu večeři.
V půl šestý jsem se s nimi rozloučila a za všechny zaplatila.
Z kavárny jsem šla rovnou k Peterovi.
ČTEŠ
Blade [POZASTAVENO]
FanficBaylee Carter, nejlepší kamarádka s Peterem Parkerem , Michelle Jones a Nedem Leedsem. Na první pohled normální teenager, ve skutečnosti voják, který musí poslouchat každý rozkaz nebo jí čeká smrt. Co se stane v jejím životě, když přes den si užívá...