Sedm.

392 25 25
                                    

Tak moc jsem zývala, že se i Peter nabídl, že to odřídí a to si ještě neudělal řidičák.

,,Děje se něco B? Co to máš na dlani?" Díval se Peter divně na moje ruce cestou do školy, když jsem je střídavě sundavala a dávala zpět na volant. Uvědomila jsem si, že jsem je ani žádné nové modřiny nezakryla a rychle to napravila.

,,Co myslíš?" Ukázala jsem na něj mojí dlaň.

,,Zvláštní, myslel jsem, že tam máš nějakou jizvu nebo něco." Vzal si mojí ruku do jeho a začal jí zkoumat.

,,Můžeš mě nechat řídit?" Trhla jsem rukou a změnila téma na ples.

Za několik dní se koná náš školní ples. Neplánuju na něj jít, protože nikdy nevím, kdy budu muset pracovat.

Ale alespoň jsem díky Peterovi zjistila téma a několik detailů o plesu.

Před školou se k nám připojila MJ a u skřínek nás uvítal Ned.

Konečně máme hodiny, kde jsme úplně všichni. Historii, zeměpis, biologii, fyziku a chemii. Takže celý úterý jsem s těmito blázny. Naštěstí.

Posadila jsem se na své obvyklé místo vedle Petera, tváře položila do dlaní a poslouchala Petera, jak sám musel dodělat náš projekt a potom ho sám prezentoval před celou třídou, protože já jsem zmizela.

Skoro za každou jeho větou jsem se mu musila omluvit. Naši konverzaci nepřerušil ani zvonek, ani učitel. Ale mojí pozornost přerušila jeho změna tématu, když se otevřely dveře do učebny.

,,Prosím vás, přivítejte našeho nového vyměnného studenta. Bohužel tuto školu bude navštěvovat jen týden, ale jsem si jist, že mu vše ukážete. Tak pojď, představ se. " přesunula jsem můj pohled na osobu.

,,Em, čau, já jsem Ross Bregit. Jsem tu na výměným programu z Los Angeles, bohužel jen na týden, ale myslím, že rychle zapadnu. " ten kretén se na mě ještě usmál. Mě ale smích přešel. Narovnala jsem se a pozorovala každý jeho krok.

,,Kdo by byl tak laskav a provedl tady pana Brigita po městě?" Zeptal se učitel a skoro všechny holky, kromě mě a MJ se přihlásily.

,,Jseš v pohodě?" Zašeptal Peter. ,,Nikdy jsem tě neviděl, tak vážnou...a narovnanou. "

,,Pšš." Zasyčela jsem na něj a pozorovala Brownův nebo Rossův každý pohyb. Nevím, jak mu mám říkat.

,,Parker. Vy si povídate, tak vy byste mohl." Řekl učitel a tomu kreténovi se to neuvěřitelné zalíbilo. Viděl, jak jsme si s Peterem povídali. Ale to se nestane. Nepustím ho k němu.

,,Já ho tu provedu. " přihlásila jsem a učitel jen kývnul.

,,Bude prdel." Zašeptal mi do ucha, když procházel kolem mě a posadil se přímo za mně.

,,Ross." Natáhl ke mě ruku, když jsem se na něj otočila.

,,Baylee. " řekla jsem nepříjemně a otočila se zpátky směrem k tabuli.

Peter, Ned a dokonce i MJ na mě zmateně koukali, ale nejvíc snad Peter. Snažil se na mě během hodiny několikrát promluvit, ale já ho vždy utišila.

Jakmile zazvonil zvonek, vzala jsem si moje věci, chytla toho debila za ruku a táhla ho u učebny.

,,Co tady děláš?" Šeptala jsem, ale byla jsem víc hlasitá, než jsem čekala.

,,Co myslíš? Kontrola. " usmál se a opřel se o zeď. ,,Kdo to byl vedle tebe? Velmi pohledný... Tvůj přítel?" Viděla jsem ty jiskry v jeho nechutných očí.

Blade [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat