Dvacet čtyři.

257 27 26
                                    

Zase to světlo. Známé bílé světlo. Pomalu jsem začala otevírat oči.

,,Dobré ráno, slečno Carter. Měla byste ještě spát, ale už jste vzhůru. Znovu. Vaše operace byla úspěšná. Sice jste se neustále probouzela, ale vše napravila silnější anestezie. Také jste během operace dostala nějaký záchvat a začala vám téct krev z nosu. To už jsem ale začala vyndavat to zařízení. Podařilo se mi ho vyndat. Bylo ve velikosti zrnka rýže. Vzal si ho pan Stark. Jinak jste v pořádku. Rána by se měla za chvíli zahojit, ale musíte být bez aktivity alespoň měsíc.''

,,To bude vše doktorko.'' poznala jsem ten hlas. Natasha. Počkala až všichni odejdou a pak se posadila na mou postel, ke které jsem byla znovu připoutána. ,,Teď, když už vás nemůžou každou chvíli zabít, začnete mluvit?''

,,Možná.'' snažila jsem se protáhnout, ale šlo to těžce.

Opravdu jsem přemýšlela, že začnu mluvit. Protože...co můžu ztratit? Mojí svobodu? Na to je trošku pozdě. Ned a MJ mě nepotřebují a pravděpodobně mě taky nemají rádi. Peter? Ten mě přímo nenávidí. Rodinu nemám. Vlastní život v podstatě nemám. 

Na svobodu mě nepustí. Zabila jsem desítky lidí a ublížila stovkám. Ukradla jsem miliony.  

Když se dostanu zpátky k Hydře, tak stejně umřu. Buď mě zabijí doslova nebo zabijí tu část mě, která připomíná skutečného člověka. 

Není pro mě dobrá cesta ven. Tak proč jim neříct něco o Hydře?

,,Vaše jméno?'' začala. 

,,Black.'' řekla jsem pravdu a prohlížela si všechny lidi za sklem.

,,To má být příjmení nebo křestní?''

,,Mám jenom jedno jméno. Black. Takže asi křestní.''

,,Kdo je Baylee Valentina Carter?''

,,Vymyšlené jméno.''

,,A Blade?''

,,Jméno, které se vymyslela média. Jsem jen Black. Agent Black.''

,,Pro koho pracuješ?''

,,Moje tetování už jste snad viděla.''

,,Hail, HYDRA, že?''

,,Ta slova byste neměla říkat, pokud je nemyslíte. Ale ano.''

,,Kdo jí vede?''

,,Nevím.''

,,Nelži. Jméno?"

,,Neznám. Nikdy jsem ho neviděla, jen slyšela. Je to prostě šéf. ''

,,Fajn. Bylo mi řečeno, že to vypadá, jako že si své objeti vybíráš.''

,,A?''

,,Proč?''

,,Když mám za úkol někoho zabít, zabiju ho. To je moje práce. Pokud se tam objeví někdo navíc, můžu ho zabít taky. A pokud sis udělala pořádný výzkum, všimla by sis, že to byli zločinci, násilníci a vrahové. A vážně mě nepřinutíte, abych se cítila špatně, kvůli tomu, že měli rodiny. Každý z nich ubližoval ženám, dětem, lidém barvy a členům LGBTQ+ skupiny. Byli to rasistický, homofobní, xenofobní, transfobní, mysofobní, sexisti. Dala jsem peníze jejich objetím nebo jejich rodinám. Nebudu se omlouvat za to, že jsem je zabila. Když s tím nikdo nic nedělal, musela jsem já. Šéfovi to nevadilo. Pokud jsem někoho zabila, byli to kriminálníci. Nikdy jsem nezabila nevinného člověka. Ale to se o vás říct nedá. Kolik nevinných životů jste zabili vy, huh?'' zahleděla jsem si jí do očí a lehce se jí dostala do hlavy, jen aby odešla.

Blade [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat