Naštěstí mám vyhřívanou podlahu, takže jsem v noci nemrzla, ale nebylo to úplně nejpohodlnější. Víte, spaní na zemi pod mým oblečením.
Jelikož je kuchyň jediná zařízená místnost, akorát bez židlí u ostrůvku, rozhodla jsem se dát alespoň snídani.
Nasypala jsem si cereálie, zalila je mlékem a sedla jsem si na kuchyňskou linku. Potvrdila jsem s Peterem dnešní večeři a když jsem si doplnila práškem energii, vybalila jsem věci do koupelny a postavila a umístila nábytek. Jako poslední jsem si dala všechno moje oblečení, boty a doplňky do mého obrovského walk-in šatníku, který už byl také hotov, a oblékla si kalhoty a crop. Pro jistotu jsem si vzala i mé náramky. Když teď budu pracovat jen, když zapůsobí můj čip, musím mít uniformu pořád u sebe. S největší pravděpodobností si už tyto náramky nikdy nesundám.
Nasedla jsem do auta a vyrazila směr Brooklyn. Přesněji směr IKEA a další obchody, kde jsem strávila celý den. Hodně věcí co koupit, nebudu lhát. Kromě Ikey jsem navštívila i další obchody a domluvila jsem se s řidičem dodávky, aby jel se mnou a vzal mi věci, které se mi ani po zmenšení nevešli do auta.
Chtěla jsem si všechno vybalit a postavit a zorganizovat, ale Peter mě příliš bombardoval s jeho zprávami a tak jsem si jen dala všechny věci do bytu, který v tom momentě byl přeplněn krabicemi a taškami a odešla jsem k Peterovi.
Zaklepala jsem na dveře a čekala až někdo otevře.
,,Baylee.'' otevřela dveře May a ihned mě obejmula. ,,Tak moc si mi chyběla. Pojď dovnitř, musíš mrznout. '' prohlédla si moje oblečení a pustila mě dovnitř. Věděla jsem, že se jí nelíbí, že ukazuji kůži, ale jsem zvyklá ukazovat mnohem víc. ,,Pojď, rovnou se posaď. Peter tu za chvíli bude. Byl u pana Starka, ale prý už je na cestě.'' dovedla mě k jídelnímu stolu a já se posadila.
,,Nechceš s něčím pomoct?'' zeptala jsem se, než zmizela v kuchyni.
,,Jsi hodná, ale nechci. '' zakřičela na zpátek, když už byla v kuchyni. ,,Snažila jsem se uvařit sekanou, ale to nějak nevyšlo, tak jsem nám koupila čínu.'' přišla z kuchyně s dvěma taškami s jídlem. Usmála jsem se na ní. Věděla jsem, že May není nejlepší kuchařka, ale já vařit také neumím, tak proč bych jí měla soudit. ,,Tak, kde si byla ty dva týdny. Peter se o tebe tak bál a já tedy taky. Už jsme chtěli volat policii.'' začala vyndavat krabičky z tašky.
,,Musela jsem jet za tátou do Kanady, kvůli nějakým pracovním schůzkám. A jelikož už jsem nebyla potřebná, tak jsem tady a táta se vrátí myslím až příští týden.''
,,Myslím, že je na čase, abych toho tvého tatínka poznala. Nelíbí se mi, že si doma pořád sama. Hlavně, když bydlíš tak daleko odsud.''
,,Ale mě to nevadí May. A tobě to Petere neřekl?''
,,Co mi měl Peter říct?''
,,Přestěhovala jsem se. Našla jsem nám byt 3 bloky odsud.''
,,Vážně? Tak to je skvělý! A to si všechno stěhovala sama?''
,,No, ještě to nemám hotový, i když všechno probíhá v maximální rychlosti. A chci, abyste viděli až hotový byt. Táta nechal všechno zařizování na mě a ani mi to nevadí. Takhle to bude byt můj snů. '' zasmála jsem se a May se nade mnou usmála. Vím, že je ráda, že budu bydlet blíž, i když se jí nelíbí, že to zařizuji sama.
Otevřeli se dveře a Peter vešel do bytu.
,,Baylee.'' uvítal mě hned, jak přišel do jídelny. ,,Páni, sluší ti to.'' podrbal se na hlavě a posadil se do čela stolu.
ČTEŠ
Blade [POZASTAVENO]
FanfictionBaylee Carter, nejlepší kamarádka s Peterem Parkerem , Michelle Jones a Nedem Leedsem. Na první pohled normální teenager, ve skutečnosti voják, který musí poslouchat každý rozkaz nebo jí čeká smrt. Co se stane v jejím životě, když přes den si užívá...