Moje ruka automaticky sjela k mému boku a dlaní si zakryla místo, kde mám značku Hydry. Což mě dala do zajímavé pozice. Jednu ruku jsem měla okolo jeho krku a druhou přilepenou k mému boku.
Peter posouval jeho rty po mém těle a dával mi letmé polibky než se zastavil na mém krku.
,,Petere, nemyslím si, že dneska..Uh-" zasténala jsem. Nikdo se ke mě takhle nechoval.
,,Chceš abych přestal?" Zamumlal, než se vrátil k mému krku.
Tak strašně moc jsem chtěla říct NE. POKRAČUJ. Ale to už ze mě vyletěly jiný slova.
,,Jo. Myslím si, že ani jeden nejsme připraveni."
,,Oh." Zvednul jeho hlavu a podíval se mi do očí. ,,I get that." Dal mi pusu na čelo a svalil se vedle mě.
,,Oukej." Šeptla jsem a zvednula se z postele. ,,Musím na záchod." Došla jsem do koupelny a zavřela za sebou dveře.
Poprvé jsem pustila ruku z mého boku a v zrcadle se podívala na mojí značku.
Vypadala jako by byla čerstvá. Vystoupla a trošku se z ní kouřilo.
,,What the fuck?" Řekla jsem omylem nahlas a dala si ruku přes pusu.
,,Všechno v pohodě?" Ozval se Peter z mého pokoje.
,,Jo. Všechno v pořádku." Křikla jsem nazpátek. Namočila jsem znak Hydry studenou vodou.
,,Co je s tebou špatně?" Šeptla jsem k znaku. Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se na sebe do zrcadla. ,,A co je s tebou špatně?" Ukázala jsem na sebe do zrcadla. Pak jsem si opravdu odskočila a vrátila se do mého pokoje.
Peter otevřel jeho náruče a je si lehla na něj.
Probudila jsem se na Peterové nahé hrudi, zatímco on mě objímal okolo ramen. Už byl vzhůru.
,,Dobré ráno.'' usmála jsem se na něj a políbila ho.
,,Dobré.'' hladil mě po paži druhou rukou něž měl kolem mého ramene. ,,Můžu se tě na něco zeptat?''
,,Jasně.'' opřela jsem si bradu o jeho hruď, abych mu viděla do obličeje.
,,Ty už si s někým, ehm, byla?'' tvářila jsem se zmateně, i když jsem tušila na co naráží. ,,Už si s někým, ty víš, spala? Protože já ne a jen mě to zajímá.'' začal mumlat.
Přestala jsem se na něj koukat.
,,Petere.'' vyzdvihla jsem se do sedu a projela si rukou vlasy. ,,Já-'' odmlčela jsem se. ,,Jo. Se třemi. Pokaždé jsem v sobě měla alkohol a nikdy to nic neznamenalo. Byli starší. Taky bych neřekla úplně, že by to bylo se souhlasem, ale to je věc jiná. Omlouvat se za to nebudu ale. Byla jsem single, když jsem s nimi byla. '' nastalo ticho. Nechtěla jsem se na něj podívat. ,,Půjdu se osprchovat.'' zvedla jsem se z postele.
Sundala jsem ze sebe kus látky a podívala se na můj odraz v zrcadle. Na krku se mi ze včerejška objevily rudé modřinky. Vlezla jsem do sprchy a nechala na mě padat horký proud vody.
Po sprše jsem ze oblékla do barevného roláku a džín. Vlasy jsem nechala přirozeně uschnout, vyčistila si zuby, upravila se a navonila se.
Byl čas vyjít ven.
,,Baylee.'' zvedl se z mé postele Peter, jakmile jsem otevřela dveře. Chytl mě za ruku a posadili jsme se spolu na malou pohovku.
,,Petere, já chápu, že s tím asi máš problém. A jestli se se mnou chceš rozejít, tak to nedělej u mě v bytě. Udělej to někde před lidmi, kde nebudu moct křičet a brečet.''
ČTEŠ
Blade [POZASTAVENO]
Hayran KurguBaylee Carter, nejlepší kamarádka s Peterem Parkerem , Michelle Jones a Nedem Leedsem. Na první pohled normální teenager, ve skutečnosti voják, který musí poslouchat každý rozkaz nebo jí čeká smrt. Co se stane v jejím životě, když přes den si užívá...