Deset.

334 21 20
                                    

Probudila jsem se opět špatně vyspalá v mém pokoji.

Odepsala jsem na všechny zprávy, které na mě čekali a uvařila si míchaná vajíčka k snídani.

Poprvé jsem si pustila mou televizi a samozřejmě v ní nic nedávali, tak jsem si zapnula Netflix a pustila si další díl Přátel.

V klidu jsem si snědla snídani. A pak šla nakoupit suroviny na večeři a doplnila jsem mé zásoby. Došla jsem domů, vybalila nakoupené věci a začala uklízet, aby vše bylo perfektní.

Všem jsem poslala zprávu s adresou a časem, kdy mají dorazit a začala jsem vařit. Kuře na soli se peče asi tak hodinu a půl a tak jsem ho musela začít dělat dřív. Nakrájela jsem si na plech brambory a okořenila je, ale ještě je nedala do trouby. Připravila jsem i 2 lehké saláty a prostřela stůl.

Dala jsem si rychlou sprchu, upravila si vlasy a nanesla lehký makeup. Když jsem se začala převlékat, začal mi bzučet tablet, že dole je nějaký kluk a chce jet nahoru. Zeptala jsem se po jménu a byl to Peter.

Je tu dřív.

Řekla jsem mu, že je to v pořádku a pomocí mé technologie umožnila Peterovi vstup do mého bytu. Jinak by se mu dveře od výtahu neotevřeli.

Pořídila jsem si tablety do všech místností, díky kterým vše ovládám. Možnost vstupu do bytu, světla, teplotu, všechno. Samozřejmě to dokážu i myslí, ale proč si vybíjet energii. Přepojila jsem si k tomu i domovní telekomunikaci, takže už jsem nepotřebovala normální telefon a hovory z recepce, jsem přijímala na těchto tabletech.

Rychle jsem si zapnula sukni a seběhla schody a viděla jsem přijíždět prosklený výtah.

,,Petere. " doběhla jsem do chodby s výtahem. Chtěla jsem běžet obejmout, ale rychle jsem si to rozmyslela.

,,Tady bydlíš?'' Ani se na mě nepodíval a rozhlížel se po mém bytě.

,,Jo.'' Chytala jsem si dlaní loket.

,,Tušil jsem, že si bohatá, ale tohle? Wow.''

,,Díky? Asi...'' tvářila jsem se zmateně.

Konečně se podíval na mě a usmál se.

,,Ahoj.'' poprvé mě pozdravil.

,,Ahoj.'' usmála jsem se. ,,Můžeme tuhle party přesunout do kuchyně? Peče se mi kuře.'' kývl hlavou a navedla jsem ho do kuchyně. ,,Klidně se posaď.'' ukázala jsem mu barovou židličku u ostrůvku.

Poslech mě a já zkontrolovala kuře.

Že by se mi opravdu povedlo? Jeez, jsem fakt dobrá. Vyndala jsem kuře z trouby a dala do ní brambory a ještě dala vařit rýži a nějakou tu zeleninu.

,,Chtěla jsem s tebou včera mluvit, ale-''

,,Jo, já vím. May mi to řekla.''

,,Chtěla jsem se omluvit, za to, jak jsem se v týdnu chovala. Ross konečně odjel a vše se vrací do normálu. Nebo se o to alespoň budu snažit.''

,,Baylee, v pohodě. Vážně. Mluvil jsem s Nedem a MJ a vše jsme ti to prominuli.''

,,Díky.'' usmála jsem se. ,,Chceš něco k pití?''

,,Co máš?'' zasmála jsem se a otevřela ledničku plnou nápojů.

,,Wow.'' zasmál se Peter, zvedl se a vzal si jednu z plechovek.

,,Přišel se dřív. Proč?''

,,Chtěl jsem tě vidět, než se sem všichni nacpou.''

,,Chceš provést?'' kývl. Ukázala jsem mu celý byt a uvědomila si, jak moc mi chyběl. Povídali jsme si o všem možným.

Blade [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat