Osm.

327 24 23
                                    

BAYLEE

,,Co to máte na sobě?"

,,Kraťasy a tričko." Hodila hsem jednu nohu před druhou.

,,Je podzim a máte kraťasy. Skvělý. Porušujete dress code. Nezbývá mi nic jiného. Dnes budete po škole. A sežeňte si jiné oblečení. Teď odejděte." Řekl jednoduše. Asi měl moc práce nebo se se mnou nechtěl moc bavit.

Po škola mi ani nevadí. Aspoň se na 45 minut zbavím Rosse.

Opustila jsem jeho kancelář a jelikož za 10 minut by byla stejně přestávka, nechystala jsem se vrátit do třídy.

Místo toho jsem si koupila plechovku limonády z automatu a posadila se na volné gauče.

Zapřela jsem hlavu do sedačky a zavřela oči. Mohla jsem slyšet konverzace studentů v dálce, ale chtěla jsem se soustředit na ticho, než si vedle mě sedl Ross.

,,Máme ještě hodinu.''

,,Tak proč na ní nejseš?''

,,Pustil mě na záchod. Black, vím, že si myslíš, že jsem to nejhorší, co se ti mohlo stát, ale nejsem. Nenabídl jsem se, prostě si mě vybrali. Samozřejmě, že tu zprávu napíšu pozitivní. Takhle budeš bydlet ve vlastním bytě a já si budu moct vzít tvůj pokoj. Je mnohem větší a na lepším místě.''

Dívala jsem se na něj nechápavě.

,,Fajn, když si teď pryč, budu díky tomu dostávat i víc misí.'' zasmál se. ,,Tebe chtějí jenom na nějaký top secret, což pořád nechápu, proč zrovna tebe, jelikož jsem lepší. Ale alespoň budu mít víc akcí. '' začal znovu kecat, ale to už začala přestávka.

Zvedla jsem se z gauče a odešla do další třídy bez něj.

,,Příměří? No tak, beze mě by ses musela přestěhovat zpátky.'' zastavil mě v cestě a zatáhl do malého kouta.

,,Fajn. Příměří. Ale k Peterovi, Nedovi, MJ nebo ke komukoliv se ani nepřiblížíš. Jasný?''

,,Jasný.'' potřásli jsme si rukami a vydali se do třídy.

Co se právě stalo?

Brown se nechoval jak debil? A uzavřeli jsme příměří?

Byla jsem za to...ráda? Ale stejně nebudu nic riskovat a budu si od nich držet odstup.

Dokonce jsme si i cestou do třídy povídali. Převážně o něm a o všech reakcí na jeho monokl a jeho vymyšlených výmluvách.

Nálada na konverzaci rychle skončila. Ve tříde jsem spatřila zmateného a naštvaného Petera, znechucenou a zároveň znuděnou MJ a smutného Neda. Ihned jsem sklopila pohled a zasedla si do poslední lavice a vedle mě Ross, který se usmíval od ucha k uchu.

Celý den potom stál za hovno.

Pořád se okolo mě motali kluci a já se musela usmívat a předstírat, že mě zajímá co říkají.

Když jsem byla po škole, udělala jsem si úkoly a dala malého šlofíka.

Po pár hodinách nudy doma, jsem se rozhodla udělat si fun night out. Sice sama, ale to nevadí.

Ani jsem se nepřevlékla, jen si vzala kabelku s bankovky, mobilem, falešnou občankou a odešla. O mých náramcích a hodinkách se snad nemusím zmiňovat, ty moje tělo nikdy neopouští.

Rossovi jsem nabídla, aby si vzal něco k jídlu a pak ho zase zavřela v jeho pokoji. Řekla jsem mu, že jdu spát a je mi momentálně jedno, jestli zjistí, že jsem šla ven.

Blade [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat