Třicet jedna.

284 26 10
                                    

-Peter's POV-

,,Jak víte, kam máme letět?''

,,Nevíme.'' podíval se na mě pan Stark. ,,Stejně je pořád u Hydry. Buď musíme najít Hydru nebo B." Jedná z obrazovek pilota začala pípat.

,,Co to je?" Zvedl se Captain.

,,Vypadá to jako zvukové vlny. Přichází to z nějaké opuštěné pláže."

,,Zastav tam. Nic za to nedáme. Už tady kroužíme 3 hodiny." Řekl Barnes a všichni se začali připravovat.

Asi nebylo úplně nejchytřejší vyrazit někam, když nevíme kam. Asi měl přijít první nějaké vyhledávání.

Ale já chtěl Baylee najít co nejdřív.

Selhal jsem jí. A je na mě, abych to napravil.

Přistáli jsme a vyšli ven. Byla to obyčejná opuštěná plášť. Krásná, ale prázdná. 

,,Přestalo to.'' řekla Natasha. Pořád se koukala nějaký zařízení. Myslela zvukové vlny, kvůli kterým jsme tu zastavili. 

Jen jsem se narovnal a začal se dívat do moře. Do modrého čistého moře. Pan Stark se postavil vedle mě a položil mi ruku na rameno. Zatímco ostatní chodili po pláži sem a tam a snažili se něco najít. 

Klidná hladina se začala proměňovat ve vlny. Čím dál tím větší a větší. 

Myslel jsem, že jsem si toho všiml jen já, ale úplně všichni sledovali vlny. Všichni jsme nyní stáli v kruhu na neznámé pláži a sledovali teď už mohutné vlny. 

,,Guys.'' přerušila ticho Wanda. Podíval jsem se na místo, kam se dívala ona. 

Na skále nad námi stáli dvě osoby. Celé zakryty. Jedna osoba v celé zelené a druhá celá v modré.

,,Támhle.'' řekl Captain a všichni se teď podívali na opačnou stranu, než na kterou koukala Wanda. 

Další dvě osoby, celé zahalené. Jedna žlutá, druhá šedivá. 

Začali jsme se rozhlížet kolem. 

Na konci pláže, pořád daleko od nás byla další osoba, tentokrát v oranžové. Na druhém konci pláže osoba v růžovém. 

Naproti nám, ale vysoko na skále, osoba v bílé. 

,,Fucking Power Rangers.'' řekl pan Stark.

,,To je její oddíl, že jo? Colours?'' otočil jsem se na něj. 

,,Jo.'' řekl jednoduše. ,,Jaké barvy duhy chybí?'' zeptal se otráveně. Všichni si rychle vyndali své zbraně. 

,,Hnědá, fialová, červená a černá.'' odpověděla mu Natasha. 

,,Fialová a červená nejsou. Mrtví.'' řekla Wanda. 

,,Skvělý. Tak už chybí jenom dva.'' řekl Falcon.

,,Proč nic nedělají?'' zeptal jsem se. 

Nikdo z nich se nehýbal. Stáli jak sochy. Jejich zbraně měli v ruce, ale ani na nás nemířili. 

,,Na něco čekají.'' řekl Bucky. 

Silný vítr nám začal foukat do zad. Rychle jsem se otočil. 

,,Baylee.'' usmál jsem se. Na nějaké nové plošině na moři stáli dvě osoby. Jedna v černém, Baylee, druhá v hnědé. 

Baylee stála rovně. Poznal jsem její oblek. Byl teď trochu poupravený, na rozdíl od ostatních. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 17, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Blade [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat