A:anneee
S:efendim tatlım
A:bu kamyonlar ne? İçlerinde niye koltuk var?
S:yan komşumuz taşınıyor tatlım koltuklarda onlara ait.
Koşarak evden çıktım… tilkiyi eşyaların taşınısını izlerken buldum.
A:benim yüzümden mi gidiyorsun? Gitme.. Söz bir daha gelmem. Gümüşle (Gümüş Parlak ) ip atlamay ad çıkmıycam.. ama sen gitme.
T:beni çok mu seviyorsun Aylin
Gözyaşlarım arasında başımı salladım. Yanağımdan öpüp kamyona doğru koşarak uzaklaştı. Ve onu o günden sonra bir daha hiç görmedim. Yıllarca bekledim ama bir kez bile gelmedi. Değil gelmek, telefon bile etmedi.
Sonunu bile bile seversin ya bazen. Acı çekeceğini bile bile yine de onu istersin. Ama o sadece hayallerindedir. Tek bir kişinin yokluğu, çevrendeki tüm çokluğu hiç yapar. Ama kalbim kırıldı artık. Çünkü kalbimi kıracak kadar çok sevdim ben onu. Size soruyorum.. O gitmez dediğiniz lkaç kişi gitti?..
Artık sevmiyorum diyemem. Çünkü aşk eğer gerçekse, hiçbir zaman bitmez. Sadece alışırsın. Ben de onsuzluğa alıştım…
Aradan 10 yıl geçti. Ama hala unutamadım. Unutamıyor insan bazen. Ne kadar isterse istesin, silemiyor kalbinden. Onun yaptığı gibi terk edip gidemiyor işte!.. Aşkına sahip çıkıyor..
Ama ya o aşk yılların yükünü artık kaldıramıyorsa.. işte o zaman bile kalpten silinmez. Sadece üzeri tozlanan kitaplar gibi bir rafa kaldırılır. Ama o kitap her zaman o rafta kalacaktır. Yanına başka kitaplar koyup, bazılarını atabilirsiniz. Ama o kitap her zaman-her ne kadar tozlu olsa bile- tekrar açılacağı günü bekler. Ve o gün mutlaka gelir..
ESARET 1. BÖLÜM
Annemin kalk artık diye başımın etini yemesiyle gözlerim aralandı. Tabi ki yataktan kalkmadım. Burnuma gelen krep kokuları direnmeme olanak vermeden beni yataktan fırlattı. Bu kadın işini biliyor J
Kısa bir duştan sonra üzerime mini puantiyeli bir elbise giyip beyaz babetlerimi ayağıma geçirdim. Saçımı hafif maşa yapıp tepeden topladım. Rimel parlatıcı ve göz kaleminden sonra hazırım J
Aşağı inip anne ve babama minik bir öpücük kondurup kreplerin başına geçtim. Tam ağzıma atacakken annem bişey söyledi ve tüm iştahım kesildi.
S:reyhanlar bu gece bize yemeğe geliceklermiş canım.
A:annecim onlar istanbula taşınmamışlar mıydı? Geri dönmek nerden kafalarına esmiş
S:Aaa çok ayıp ama kızım. Hem siz tilkiyle çok iy anlaşırdınız. Ne oldu
Adı batsın !! Bırakıp gitti. İnsan bir arar dimi. Bu kız bensiz nefes alabiliyor mu diye sorar. Tam 5 yıl depresyonda kaldım ben! Söylenmesi çok kolay ama gelip bir de yaşasanız. Sadece hayatta kalmak için yemek yiyordum. Sadece ölmemek için nefes alıyordum. Kalbimi hesaba bile katmıyorum. Çünkü o gittiğinden beri attığından emin değildim. Ama geçti. Hepsi geçti. O öküz artık umrumda bile değil..
Ama çok özledim..
Adını duymam bile kalbimde kelebeklerin uçuşmasını sağladı. Onca yıldan sonra ilk defa onu görücem. Çok güzel olmam lazım.
Son lokmamı da ağzıma atıp çantamı aldım ve arabama atlayıp bir avmye girdim. Neredeyse 2 saat elbise denedim ama sonunda buldum. Beyaz mini bir elbise, siyah deri mont ve dizlerime kadar uzanan deri çizme.. muhteşemim..
Eve geldiğimde saat beşti. 1 saatim var. Tekrar duşa lıp saçımı kuruttum ve aldıklarımı giyip saçımı düzleştirdim. Makyajımı da yapıp kendime son bir kez baktım. Ki kapı çaldı J birkaç dakika geç kalmaya özen göstererek odamdan çıktım. Merdivenlerden inerken gözlerim tilkiyi arıyordu.
Yok..
Gelmemiş..
Öküz..
Reyhan teyzeyi yanaklarından öpüp anneme dışarı çıkacağımı söyledim. Reyhan teyze ikide bir ne kadar güzelleştiğimden bahsediyordu. Of reyhan teyze. Oğlunu da getirseydin yaa..
…
Eve geri döndüğümde karşımda kocaman bir bavulla annem ve reyhan teyzeyi gördüm
A:annecim bu ne
S:bavulun kızım
A:ben uzay gemisi sanmıştım zaten anne J Niye bavulumu hazırladınız
R:istanbula gidiyorsun!!
A:istanbula mı gidiyorum?
S:evet tatlım. Eğitimin için çok iyi olucak. Hem bak tilki de zaten ayrı evde kalıyormuş sürprüz yapmış olursun J
Aslında.. aslında benim yeni halimi görmesini çok istiyorum. Yani…. Yani artık sexi bir kızım ve eski Aylin böyle değildi..
…
Kulaklıklarımı takıp koltuğumda rahatlamaya çalıştım. Uçaktayım ve istanbula gidiyorum! J
Uçaktan indiğimde saat gece yarısına geliyordu. Bir taksiye atlayıp reyhan teyzenin verdiği adrese gittim. güzel iki katlı kocaman yemyeşil bahçesi olan bir evde oturuyor.
Elbisemi düzeltip kapısının ziline bastım.
Altında bir kot pantolonla kapıyı açtı. Sadece kot pantolonu vardı… sadece kot pantolonu vardı… sadece kott… Off Aylin kendine gel. Ne yani kas yaptıysa ve bu kaslarını ustaca sergiliyorsa.. neyse.. unutma sen de çok sexi bir kızsın
T:evet ne vardı
A:haha J beni tanımadın mı
T:tanımam mı gerekiyor?
A:beni içeri almayacak mısın
Gözlerini bütün vücudumda gezdirip yutkunarak cevap verdi
T:sanırım h-hayır
A:gözlerin öyle demiyor ama
Deyip bavulumu da alarak içeri girdim. Kolumdan tutup beni kendine çevirdi
A:ne? Gerçekten tanımadın mı
T:yoksa.. tabi ya.. Tek gecelik kullandığım kızlardan birisi misin. Paranı vermiş olmam lazım bebeğim ama ist..
Ve bir kez daha karşısında gözyaşlarımı tutmaya çalışıyodum… ne yani tek gecelik kızlara mı benziyorum?
Yanağına bir tokat atıp bavulumu da alarak evinden çıktım. İstanbulda hiçbir yeri bilmiyorum ve bomboş sokakta amaçsızca yürüyorum. Yine beni yıktı.. yine kalbimi kırdı ve yine onun için ağlıyorum.
Tek fark bu sefer peşimde serseri kılıklı adamlar var ve beni takip ediyorlar.
Adımlarımı hızlaştırıp caddeye çıkmaya çalıştım. Ama karşımda kocaman bir duvar var. Evet. Çıkmaz sokak!!...
Gülüşme sesleriyle arkamı döndüm. Beni duvara yaslamaya çalışan adma bir tekme attıö. Sanırım kendimi koruyabilirim. Tam diğerine de bir tekme savurucakken arkadan gelen adam belimden tuttu ve hareket etmemi zorlaştırdı. Ona da bavulumu fırlattım ve bütün eşyalarım çamura bulandı. Salaksın Aylin..
Gerçekten salaksın Aylin. Burada iki serseriye kurban gidiceksin ve hala eşya diyorsun.
Kendimi savunmaya çalıştıkça canımı acıtıyorlardı. Sonunda pes ettim ve her şeyi bıraktım. Tam yere düşüp başımı çarpacakken bir el düşmemi engelledi.
Gerisini hatırlamıyorum bayılmışım.
Uyandığımda çok rahat bir yatakta iç çamaşırlarımla yatıyordum. Yanımda da bir çocuk… tilki vardı.
Ne? Ben neden çıplağım ve tilkiyle neden aynı yataktayız?
Yoksa dün gece…
Yok canım. Tilki yapmaz.
Yapmaz dimi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aytil&AŞK
RomanceAşık olsanız ama terk edilseniz ne yapardınız?Peki ya terk edip ileride pişman olsanız?