31.bölüm

1K 61 16
                                    

Aylin'den    

Sabah uyandığımda Tilki uyanmış saçımı okşuyordu.Dün ondan kaçmaya çalışsam da beceremediğimi hatırladım.Sonra da onun bana 'Benden utanma' demesini.Ondan utanmayacağım.Yani utanmamaya çalışacağım.Hadi ama Aylin kandırma kendini!     

Tilki'ye doğru döndüm.Beni sırıtarak izliyordu.

Tilki:"Günaydın"

-"Ne zamanda beri uyanıksın sen?"

Tilki:"Günaydın"

Diye ısrarladı.

-"Günaydın.Ne zamandan beri uyanıksın sen?"

Tilki:"Yarım saat önce uyandım"

-"Ne yaptın yarım saat sen?"

Dudaklarını büzdü ve:

Tilki:"Bilmem"

Deyip sırıtmaya başladı.Ne yaptı yarım saat?Hayır düşünme!Savaş!O konu hakkında konuşacaktım.

-"Tilki sen Savaş'ı niye affettin?"

Bir anda suratı düştü.Sormasamıydım acaba?

Tilki:"O benim kardeşim gibi Aylin.Nasıl affet miyim?"

Bu cümlesi beni sinirlendirmişti.Kendide biliyor.Kardeşi bana zorla sahip oldu sonra da öldürmeye kalkıştı.Bu mu kardeşlik!Hah!Sıçarım böyle kardeşliğe ya!Sakin ol Aylin.Sakin...

-"Tilki saçmalama.Öyle kardeşlik olmaz.O bana zorla sahip oldu sonra da öldürmeye kalkıştı"

Bu cümlem üzerine Tilki'nin suratı iyica düştü.Kapat şu konuyu Aylin.Hayır.Şimdi konuşmazsam bir daha hiç konuşamam.

Tilki:"Aylin o konunun bir kısmı yanlış"

-"Ne?Saçmalama Tilki"

Tilki:"Saçmalamıyorum Aylin.Sahip olmamış sadece sahip olmuş gibi yapmış"

Bu cümlesi kafamı karıştırmıştı.Sahip olmuş mu olmamış mı?

-"Anlamadım.Tilki doğru düzgün anlatsana"

Sabah sabah ilk günümüzde Savaş'ı konuşuyoruz ya.Aman ne güzel!

Tilki:"Sahip olmamış Aylin oyun oynamış"

-"Ama yatakta kan vardı"

Derken yanaklarım alevlenmiş gibi yanıyordu.Başımı yere eğdim.Eliyle kafamı kaldırdı ve devam etti.

Tilki:"Gıda boyası vardı demek daha doğru"

-"Sen de buna inandın"

Tilki:"Delilleri var ama"

-"Nasıl bir delili olabilir ki?"

Cidden nasıl bir delil olabilir ki?Telefonunu aldı ve bir şey açıp bana uzattı.Video.İzlemeye başladım.Savaş yatağa gıda boyası döküyor ve beni soyuyordu.İyi de o zaman neden söylemedi?Bir anda söylediklerime pişman oldum.

-"Sen bu yüzden onu affettin"

Tilki:"Evet."

-"Ama beni öldürecekti.Bunu nasıl açıklayacaksın?"

Tilki:"Aylin tamam ama her şeye rağmen o benim kardeşim tamam mı?"

Bu cümlesi beni daha da sinirlendirmişti.Kardeşiymiş!Ben nesiyim acaba? 

-"Ben neyinim?!"

Tilki:"Her şeyimsin Aylin!Kapat şimdi şu lanet konuyu!"

-"Bana bağırma!"

Derken elimi saçlamın arasından geçiriyordum.

Tilki:"Sende kapa şu konuyu!"

-"Ne güzel ya!Bana ilk günümüzde Savaş için bağırıyorsun!Aman ne güzel!"

Dememle sırıtmaya başladı.Nasıl bu kadar arsız olabiliyor ya?Ama hayır bu arsızlık değil.

Tilki:"Doğru ilk günümüzdeyiz değil mi?"

Deyip yakınlaşmaya başladı.Çarşafı etrafıma doladım ve ayağa kalktım.

-"Hiç sırnaşma"

Dedim ve banyoya girdim.Çarşafı kirli sepetine attım ve duşa girdim.Bana Savaş yüzünden bağırmıştı.O adam beni öldürecekti ya!Ben ölüyordum ya!Ben ölüyordum.Ben orada boğularak öelcektim.Ama o Savaş'ı savunuyor.Neden?Bana sahip olmadı diye.Ben ölseydim orada görürdü o!Biraz sonra duştan çıktım ve dün giydiğim bornozu giydim.Kafamı kapıdan uzattığımda Tilki yoktu.Ben de banyodan çıktım.Üzerim ona inat kısa şeyler giyecektim -ki sadece ikimiz olduğu için kızmazdı-.Ama olsun.Kısa kot şortumu giydim.Üzerime de siyah salaş t-shirtimi giyip odadan çıktım.Aşağı indiğimde Tilki kahvaltı hazırlıyor demek isterdim ama demiyorum çünkü beyefendi elinde sigarası ile koltuğa yayılmıştı.

-"Hadi ama sana sigara içme demiştim"

Tilki:"Sen bana sürekli bir şey diyorsun"

Diye tısladı.Hah!Bey efendi bir de trip atıyor!

-"İyi!Ne yaparsan yap"

Dedim ve mutfağa geçtim.Sırf Savaş yüzünden kavga ediyoruz ya.Çok güzel.Ama o özür dilemeli.Çünkü haksız.Bu gün sadece kendime kahvaltı hazırlayacağım ya.Gitsin ona Savaş hazırlasın.Bana Savaş için bağırdı.Tamam taciz etmemiş olabilir kabul.Ama beni soyundurdu ve öldürmeye kalkıştı.Ama o ne diyor?O benim kardeşim.Kahvaltımı hazırlarken onun sevdiği yiyeceklerden yapmaya dikkat ettim.Masaya tabakları sesli sesli koyduğum için kahvaltıyı hazırladığımı anlamıştı.Mutfağa geldi ve oturdu.

Tilki:"Niye tek kişilik hazırladın?"

-"Sen Savaş'la yersin diye düşündüm"

Dedim ve bende masaya oturdum.

Tilki:"Aylin çocuk gibisin"

Aman ne güzel.Artık karnım da aç değil.Bütün keyfimin içine ettiler ya.Masadan kalktım ve bahçeye çıktım.Belime sarılan ellerle homurdanarak çekilmeme rağmen tekrar sarıldı.Çenesini omzuma koydu ve konuşmaya başladı.Tenime deyen nefesi beni ürpertmişti ve onun fark etmemeisin umuyordum.

Tilki:"Bak özür dilerim tamam mı?Sana bağırmamalıydım.Sen haklıydın."

-"Ama bağırdın."

Tilki:"Özür dilerim"

Omuz silktim ve ona döndüm.Ellerini belime doladı ve kendine çekti.Beni kendi vicuduna yasladı ve yakınlaşmaya başladı.Aç karna sigara içtiği için sigara kokuyor ve bu kendi kokusuyla karışınca çok hoş bir koku oluyordu.Hmm...Çikolata kokusu gibi ama daha güzel.Sıcak dudakları dudaklarımla buluştuğunda geri çekilmemiş ve karşılık vermiştim...

Yb geldi!Nasıl olmuş?Yorum ve eleştirilerinizi bekliyorum.Kısa olduğu için özür dilerim.İyki varsınız!

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin