40.Bölüm

1.1K 65 29
                                    

Aylin'den

Evde 'Tilki!' diye bağırarak dolaşıyordum.Nerede bu ya?

-"Ya Tilki neredesin?!"

Hala ses seda yoktu.

-"Tilki bak şakaysa kafanı kıracağım!"

Nerede bu adam ya?Ne ses veriyor.Ya bir şey mi oldu diyeceğim evdeyiz ne olabilir ki?!Gerçi ben kaçırıldığımda da evdeydik.Ya off nerede bu ya?!Yatak odasına doğru yürüdüm.Kapıyı açtığımda oda yine boştu.

-"Tilki eğer seni bulursam tekrar kaybolmak için dua edeceksin!Duydun mu?!"

Hala bir ses vermiyordu ya!Ne oldu buna?Nerde ki bu?Lavaboya doğru yürüdüm.Girmeden önce kapıyı tıklattım.

-"Tilki?İçeride misin?"

Ses yoktu.Kapıyı yavaşça açtım.Hatta tedbir olsun diye kapının arkasına da baktım.Ama yoktu.Yok.

-"Ya Tilki neredesin?"

Sesim fazlasıyla boğuk çıkmıştı.

-"Çık artık Tilki!Oyun mu yapıyorsun ya?Hiç komik değil baştan söyliyeyim de!"

Salona tekrar girerken 'hayatta yapmam' dediğim o çocuksu şeyi yaptım.O salakça sözleri söyledim.

-"Çocukça ama elma dersem çık armut dersem çıkma!Elma!"

Yine ses yoktu.Çocukcaydı işte!Keşke duşa girmeseydim diye düşündüm.O zaman bu saçmalığı yaşamazdık.Bir anda aklıma gelen fikirle dışarı çıktım.Montumu bile almamıştım.Donuyordum.Ah kapı kapandı!Şimdi içeriye de giremezdim.

-"Ya Tilki neredesin?!Yalvarırım çık!Lütfen!"

Sesim çok boğuk çıkıyordu.Acınası, zavallı bir insanın sesi gibi çıkıyordu.Bir anda belimdeki ellerle yerimden sıçradım ve arkamı döndüm.Tilki.

-"Neredesin sen ya?!"

Tilki:"Eğer kaybolursam bakıyım karım ne yapacak diye düşündüm"

Bir de sırıtıyordu.Aptal ya!Pislik!

-"Ya ödüm koptu Tilki!Bir şey oldu sandım!"

Tilki:"Ben de bayağı iyi saklanmışım ha."

Onu ittirdim ve geri çekildim.

-"Bir de övünüyor ya.Öküz!Sığır, hödük, odun!"

Tilki:"Kızım az bir dur da motorun soğusun ya."

-"Tilki korktum.Ödüm koptu bir şey oldu diye"

Tilki:"Ama olmadı"

-"Ne yani tek söylediğin bu mu?Ama olmadı!Korktum ya!Taş kafalı!"

Tilki:"Ama sende karar ver artık.Odun muyum, hödük müyüm, öküz müyüm neyim ben?Kafamı karıştırıyorsun?"

-"Hepsi sensin.Hepsi.Sana hangisinin daha çok yakıştığını seçemiyorum"

Belimden sıkıca tuttu ve kendine çekti.Vücudumu vücuduna yasladı.Belimdeki elleri ısınmama yardımcı oluyordu.Yüzümdeki nefesi sadece beni benden almıyor içimi ısıtıyordu.

Tilki:"Aşkıma ne dersin.O bana çok yakışır bence."

-"Olabilirdi ama fazla öküzce davranarak fark katıyorsun"

Tilki:"Farkım tarzım kafası"

-"Aynen öyle"

Tilki:"Ben sana ne diyeceğim?"

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin