Aylin'den
Ayrıldığımızda gözlerime bakıyordu.Her şeyi unutmuştum bile.Savaş'ın bana yaptığı oyun haricinde.Adi herif!Bana sahip olduğu sanmıştım.
Tilki:"Gel içeri girelim"
-"Denize gidelim"
Tilki:"Olmaz"
Tek kaşımı kaldırıp:
-"Neden?"
Tilki:"Olmaz da ondan"
-"Mantıklı bir açıklaman yoksa hazırlan denize gideceğiz"
Tilki:"Var"
-"Ne?"
Tilki:"Sabah sabah taze bir kavga daha yaşamayı düşünmüyorum"
-"Bence de.O yüzden hazırlan"
Yine o inadım tutmuştu işte.
Tilki:"Hayır.Sen şimdi bir de bikini diye tutturacaksın.I-ıh hiç uğraşamam bikini kavgasıyla.Gerçi barışma işi güzel ama olmaz"
-"Denize neyle gideceğim Tilki?Pantolonla falan mı?"
Diye alayla sorduğumda aynı şekilde cevap vermişti.
Tilki:"Elimde olsa emin ol pantolonla giderdin."
-"Sen de üzerine bir şey giymeyeceksin ama bak ben bir şey demiyorum"
Tilki:"Zaten bikini giyince fazla fark olmuyor"
-"Oluyor"
Tilki:"Bak, denize gidelim tamam ama bikini giyeceksen eğer evde kalırız."
-"Bikini giyeceğim"
Tilki:"Hayır"
-"Evet"
Tilki:"Hayır"
-Evet"
Tilki:"Evet"
-"O tuzağa bir defa düşerler"
Tilki:"Off!"
-"Evet dedin"
Tilki:"Eğer bikini giyeceksen evde giyersin"
-"Ya hayır"
Tilki:"Bikiniyi sadece benim yanımda giyebilirsin Aylin.Elalemin yanında hayır.Eğer onların yanında giyersen onlarda senin vicudunu görecekler ve ben buna izin vermem."
Tilki'den böyle bir açıklama beklemiyordum.Yani böyle uzun bir açıklama beklemiyordum.
-"Tamam"
Diye cevap verdiğimde o tek kaşını kaldırdıktan sonra çapkınca sırıttı.
Tilki:"Yani bikiniyi benim yanımda giyeceksin"
-"Bak işte ona hayır"
Umursamaz bir havayla:
Tilki:"Neyse zaten daha fazlasını gördüm"
Yanaklarıma hücum eden kan süvarileriyle gözlerimi kaçırdım.Muhtamelen sırıtıyordu.Yanından geçtim ve eve geri girdim.Yukarıya çıkıp dolabı açtım.Daha önce buraları hem temizlemiş hem de eşyaları yerine koymuştum.Dolabın üst rafında pantolonlarımız ve bizim bir kaç t-shirtimiz vardı.Askıda ise kalan t-shirtler ve benim elbiselerim vardı.Mayoları bir köşeye sıkıştırmıştım ama nereye?Off!Şimdi bul bulabilirsen.Dağıtmamaya dikkat ederek mayoları aradım.Tilki odaya girdiğinde onun vebenim mayolarımı çıkarmıştım.
Tilki:"Aylin denize gitmek zorunda mıyız?"
-"Evet"
Tilki:"Off"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aytil&AŞK
RomanceAşık olsanız ama terk edilseniz ne yapardınız?Peki ya terk edip ileride pişman olsanız?