41.Bölüm

1.2K 74 23
                                    

Aylin'den

Uyandığımda boğazlarım acıyordu.Öksürdüm.Tilki uyanmış beni izliyordu.Dışarıya baktım.Güneş çıkmış karlar eriyordu.

Tilki:"Günaydın"

Tekrar öksürdükten sonra cevap verdim.

-"Günaydın"

Tilki:"Hasta olmuşsun"

-"Öyle gözüküyor.Ne yapacağız?"

Tilki:"Ben aradım o kapı açan kişileri işte yoldalar"

-"Ne zaman aradın ki?"

Tilki:"Yarım saat önce falan"

-"Yarım saattir ne yapıyorsun?"

Sırıttı.

Tilki:"Yarım saat önce aradım dedim uyandım demedim"

Şaşırmıştım.Ne zaman uyanmıştı ki?

-"Ne zaman uyandın sen?"

Tilki:"Bilmem ne zaman uyandım ben?"

-"Tilki!"

Tilki:"Aylin uyanınca saate mi bakacağım ya?"

Göz devirdim.Bir anda araba sesi duyuldu.Arkama baktığımda onların geldiğini gördüm.Tilkiyle beraber arabadan indik.Bir adam gelmişti.Tilki hızla elimi tuttu.Sırıttım.

X:"Merhaba"

Tilki:"Merhaba"

X:"Şey kapı?"

Tilki:"Ha?Bu tarafta"

Diyerek adama kapıyı gösterdi.Kulağıma eğildi ve:

Tilki:"Elimi bırakma"

-"Çocuk muyum Tilki ben?"

Tilki:"Aylin ben sana çocuk mu dedim?Sen sadece dedigimi yap"

-"Tamam kıskanç öküzüm benim"

Diye dalga gecerek cevap verdim.Adamın yanına gittik.Kapı bir kaç dakika sonra açıldı. Gülümsedim.Tilki ise sessizce:

Tilki:"Sonunda"

Dedi.Gözlerimi açarak ona baktığımda bana 'ne?' der gibi kafa salladı.Adam bayağı güçlü ve yakışıklıydı.Tilki de bu yüzden kıskanıyordu zaten.Tilki adamla para işini hallederken ben eve girdim.Öksürüp duruyordum.Anahtarlara baktım.Hayır neden evden çıkarken almıyorsam zaten?Biraz sonra Tilki geldi ve kapıyı kapattı.Tekrar öksürdüm.

Tilki:"Dinlen istersen biraz"

-"İyi olur aslında"

Diyerek yatak odasına geçtim.Yatağa yattım ve gözlerimi kapattım.Aklıma annem geldi.Uyandığında onu arayacaktım.Uyandığımda...

Tilki'den

Aylin çok kötü öksürüyordu.Tamam belki bu gün ben ona bakabilirdim.Mutfağa girdim.İlk olarak ona kahvaltı hazırlayacaktım.Ne yapabilirdim?Krep!Aylin çok seviyor ama ben yapmayı bilmiyorum.Tamam o zaman ben de yapabildiklerimi yapardım.

İlk olarak ekmek kızarttım.Bir tabağa domates, reçel vs. koydum.Ekmekleri de bir tabağa koydum ve portakal suyunu bardağa koydum.Vay be!Demek ki ben de kahvaltı hazırlarmışım.

Yatak odasına Aylin'in yanına elimde tepsiyle gittim.Yeni uyanmıştı.

-"Günaydın prenses"

Dedim sırıtarak.Bana şaşkınca bakarak cevap verdi.O da şaşırmıştı kahvaltı hazırlamama.

Aylin:"Günaydın"

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin