38.Bölüm

1.2K 68 33
                                    

Aylin'den

Uyandığımda her tarafım ağrıyordu.Üstelik Tilki'nin üzerindeydim.Kim bilir onun vücudu nasıl ağrımıştır şimdi?Fotoğraflar benim üzerime düşmüştü.Fotoğrafları aldım ve yanımızdaki küçük -fazlasıyla küçük-o sehpaya koydum.Kalktım ve esnedim.Benim kalkmamla o da uyanmıştı.

Tilki:"Günaydın."

Dedi ve oturduğu yerde gerildi.

-"Günaydın"

Tilki:"Of.Her tarafım sızlıyor"

-"İyi misin?"

Dedim.Biraz endişelenmiştim.

Tilki:"İyiyim iyiyim"

Gözlerini kısarak etrafa bakındı.Saat sabahın beşiydi.Güneş yeni doğuyordu.Pencereye doğru gittim ve güneşin doğuşunu izlemeye başladım.Mor, mavi, sarı...Gökyüzünde buluşan o güzel renkleri anlatmak o kadar zordu ki...Mükemmel.

Belimde hissetiğim eller benim irkilmeme sebep olurken gözlerimi başka bir yere çevirmemiştim.Bir dakika dikkatli bakınca kar yağıyordu.Küçük küçük, yavaş yavaş.Biraz da birikmişti.İyi de bu mevsimde kar mı?

-"Kar yağıyor"

Tilki:"Gördüm.Bu mevsimde biraz..."

-"Şaşırtıcı"

Dedim ona dönerek.

Tilki:"Aynen öyle.Şaşırtıcı."

-"Hadi dışarı çıkalım"

Tilki:"Bu soğukta kar mı oynayacağız yani?"

-"Sıcak havada kar olmaz zaten"

Tilki:"Öyle değil.Zaten dondurucudan çıktın.Aylin hasta olacaksın"

-"Ya bir şey olmaz.Hem...Sen bakarsın bana"

Tilki:"Başka emriniz hanım efendi?"

-"Hadi ya."

Tilki:"Hayatta olmaz."

-"İyi sen gelme o zaman.Ben de kendim çıkarım"

Dedim ve onu ittirip yatak odasına doğru yürüdüm.Ne vardı yani kar oynamaya çıkacaksak?Çok mu zordu yani?Bende kendim çıkarım o zaman.Kapıyı kapatıp üzerime kalın bir kazak, siyah pantolon ve beyaz montumu giydim.Siyah botlarımı da giyip odadan çıktım.Tilki ise ceketini giymiş beni bekliyordu.Tek kaşımı kaldırıp ona baktım.

Tilki:"Sana bakamayacağıma göre beraber hasta oluruz diye düşündüm"

Diye açıkladıktan sonra sırıttı.Bu cümlesine güldüm ve evden çıktım.Cidden fazla esiyordu.Arabanın üstü kar olmuştu.Biraz ilerledim.Ayağımı kara batırıp çıkarmak hoşuma gitmişti aslında.Bir anda kafama kar geldi.Önüme dönmemle bir tanede yüzüme geldi.Kısa bir çığlık atmıştım.O ise kahkaha atıyordu.Kar ağzıma ve gözüme girmişti.

-"Tilki!"

Tilki:"Ahaha...Efendim?"

-"Ne yapıyorsun ya?"

Tilki:"Kar oynamaya gelmiştik."

Yerden kar aldım ve kar topu yapıp ona fırlattım.Koluna gelmişti.O da yaparken kaçmaya başladım.Cidden isabeti çok iyiydi.Birden ayağıma gelen kar topuyla yere düştüm.Hızla hiç kar topu yapmaya uğraşmadan fırlatmaya başladım.Niye isabeti bu kadar iyi?

-"Of Tilki ya!Ben oynayalım mı dedim?!Dışarı çıkalım dedim!Hem ayrıca az önce attığım kar içime girdi!Dondum ya!"

Cidden içime girmişti ve şu an eriyordu.

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin