14.bölüm

1.5K 79 22
                                    

Seni bulmaktan önce aramak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep yeniden başlamak isterim.

Özdemir Asaf

AYLİN'DEN

Babamın sesiyle bunun bir rüya olduğunu anladım.

Babam:"Aylin boynun tutulacak.Kalk da yatağına yat."

Kafamı 'tamam' anlamında salladım ve eve girdim.Tilki neden yaptı ki bunu bana?Neden oynadık ki benimle?Ne yaptım ki ona?Canını mı yaktım onun?Onun canını sadece Çağla yakabilir?Eğlenmek için mi?Neden beni buldu?Kalbi yaralı biriyle oynanır mı?Nasıl yaptı bunu?Onu sevdiğimi bile bile nasıl yaptı bunu?Kafamı 2 yana salladım.Bu düşünceleri atmak için işe yaramadı.Yatağa yattım ve gözlerimi kapadım.Yarı acı dolu bir Cuma günü olacaktı.Sonra da kendimi uykuya bıraktım.

~SABAH~

AYLİN'DEN 

Evet kötü bir güne daha gözlerimizi açtık.Saat 8.20'ydi.Hızlı bir şekilde yataktan kalktım ve üniformamı giydim.Hemen aşağı indim.Annem o sıcak anne gülümsemesinden attı.Babam da kahvaltı da bir şeylerle uğraşıyordu.

Annem:"Günaydın kızım"

-"Günaydın"

Hemen sofraya geçtim.Bu gün çok yanmıyordu canım.Sanki yaralarım yavaşça iyileşiyordu.En azından doğru düzgün gülümseyebiliyorum.Kahvaltıda çok bir şey yemedim ama tok hissettim.Kalktım onları bir kez öptükten sonra çıktım.Tilkiyle aynı anda çıkmışız.Bana doğru geldi.Bende arabama bindim ve sümeye başladım.Sonuçta yeni iyileşen acıları deşmek istemezdim.Okula geldim.Yine Tilkiyle aynı anda gelmişiz.Tilki tam ağzını açtı ki Çağla geldi.

Çağla:"Günaydın.Nasılsın Aylin?Dün biraz kötüydün."

-"Seni gördüm daha kötü oldum canım."

Tilki sırıtıyordu.Evet kabulleniyorum artık.Onu kıskanıyorum.

Çağla:"Anlamadım"

-"Şaşırmadım bende zaten"

Çağla:"Aylin gözlerin kızarmış"

Hah!Çok iyi rol yapıyosun canısı.

-"İyi de sana ne bundan acaba?"

Çağla:"Sadece kötü olmanı istemem."

-"Malesef öyleyim şekerim ya."

Çağla:"Neden?"

-"Fazla merak kötüdür canım."

Çağla:"Anlat-"

-"Ay Çağla!Açık havada boğuyorsun ya."

Dedim içeri girdim.Gerizekalımıdır nedir ya?Sanane diyorum neden diyo.Has gerizekalı.Tilki önüme otudu.

Tilki:"Bakıyorum fazla kıskançsın"

-"He piskopatım.Var mı sorun?"

Tilki:"Hala beni seviyorsun."

-"O sorunun cevabını bende biliyorum.Sorun senin benimle oynaman."

Tilki:"Ya bir dinlesen pişman olacaksın ve özür olarak dudaklarıma yapışacaksın Aylin."

-"Eminim öyledir.Hah!Bak Çağla da geldi."

Tilki:"Bana ne bundan?"

-"2 gün önce öyle demiyordun ama"

Tilki:"Aylin bak-"

-"Yeter"

Çağla Tilki'nin yanına oturdu ve yanağını öptü.Gözlerim yanıyordu.Çantamı aldım ve koşmaya başladım.Karşıma öğretmen çıktı.

Öğret.:"Kızım nereye?"

-"Kendimi kötü hissediyorum hocam çıkabilirmiyim?"

Öğret:"Peki"

Hızla koştum.Ormana gidiyordum.Orası beni rahatlatıyordu.Bir orman yoluna geldim.Ayaklarım artık taşımıyordu beni.Dizlerimin üzerine düştüm.Umrumda bile değildi.Sadece Tilki'yi ve bana yaptığı oyunu düşünüyordum.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Bir anda Tilki geldi.Demek ki orman da yalnız değilmişim.

Tilki:"Aylin bu sefer dinliyeceksin beni."

-"İstemiyorum"

Tilki:"Buna mecbursun"

-"Hiç bir şeye mecbur değilim."

Sana mecburum sadece o da imkansız oldu.

Tilki:"Öylesin"

-"Neyi anlatabilirsin ya?!"

Sesimi biraz yükseltmiştim.

Tilki:"Ya dinlesen bi!"

-"Neyi dinliyeceğim ya!Canımı yakıyorsun Tilki!Ve ben artık çok yoruldum!Kandırılmaktan çok yoruldum!Artık kimseye inanmıyorum!Güvenemiyorum!Ve bu senin eserin Tilki!Beni bu hale sen getirdin!Ben seni affedecekken gördüklerim..."

Tilki:"Bir dinlesen Aylin!"

-"Dinleyince Çağla'yı öpmemiş olacak mısın?!"

Tilki:"Ben mi öptüm!"

-"Yeter!Canım yanıyor Tilki anlamıyor musun?Bana seni seviyorum demiştin ya sen beni hiç sevmemişsin Tilki.Bak yine BİZ olamadık.Sen yaptın bunu Tilki,senin eserin.Ben her güvendiğimde gittin sen.Hep sana sarıldığımda bıraktın.Bak mutlu sonlar yalanmış Tilki.Eğer olsaydı biz de mutlu olurduk.Ama belki yalan olan bizizdir.Baksana bir bize.Şu halimize bak Tilki.Ben tam sana seni seviyorum diyecekken bir de şu hale bak.Belki senden uzakta olmak yakar canımı,belki daha da kudurur kalbim,belki hep sana yakın olmak isterken uzaktan severim seni.Ama senin bu yaptıklarına rağmen,canımı yakmana rağmen senden nefret edemiyorum.Aksine denedikçe daha çok seviyorum seni,daha çok bağlanıyorum sana."

Tilki:"Biz olacağız Aylin.Biz de mutlu sonu hak ediyoruz.Biz de gerçeğiz mutlu sonlarda gerçek.Acılarını geçireceğim yaralarını saracağım senin.Geçicek her şey.Mutlu edeceğim seni,hep yanında olacağım,hiç bırakmayacağım seni.Ucunda ölüm de vardır belki seni mutlu etmenin.Gerekirse onu da yaparım.Son nefesimi sana seni seviyorum demek için kullanırım belki.Ama yine de güldürürüm o güzel yüzünü.Hep aşkla bakarım sana.O güzel gözlerine yine ben bakarım.Sadece ben derim sana seni seviyorum diye.Asla vazgeçmem senden,bırakmam asla seni.Şimdi sana gerçekleri anlatacağım ve sen dinleyeceksin Aylin.Şimdi gerçekleri-"

-"Lütfen Tilki daha çok yanıyor canım.Sana her bu sözü söylediğimde gidiyorum,biliyorum ama SENİ SEVİYORUM TİLKİ. Hoşçakal."

Tilki:"Seni seviyorum Aylin.Gitme Aylin'im benimle kal,bırakma beni.Lütfen..."

Ayağa kalktım.Bana çok farklı bakıyordu.Sanki bırakma beni der gibi.Gidiyordum.Yine kaçıyordum işte.Tilki'nin bağırma sesleri geliyordu kulağıma.O güzel sesi geliyordu kulağıma.Belki bir gün hep bu sesi duyacağım.Belki de bir daha hiç duyamayacağım.

Tilki:"Pes etmiyorum Aylin!Bırakmıyorum seni!Duydun mu?!Pes etmiyorum!Anlatacağım!Ne kadar kaçarsan kaç anlatacağım!Ayleeen!"

Ağlaya ağlaya eve gittim.Annem sorar gözlerle bakıyordu.

Annem:"Aylin!Ne oldu?"

-"Bir şey yok anne.Zaten ne olabilir ki?"

Odama çıktım.Ağlıyordum.Yine ağlıyorum.Annem odaya girdi.Dizlerine yattım.Ağlamam geçmemişti.

Annem:"Anlatmak ister misin?"

-"Hayır"

Annemin dizlerinde Tilki'yi düşününüyordum.Seni seviyorum Tilki...

-BİLİYORUM KISA OLDU AMA AFFETTİRİCEM KENDİMİ.ELEŞTİRİLERİNİZİ BEKLİYORUM.BU ARADA UNUTMUŞUM ÇAĞLA'YA SÖVMEK SERBESTTİR :D İYKİ VARSINIZ...

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin