15.bölüm

1.6K 76 24
                                    

Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda,birbirine sarılarak uyuyordur...
ÖZDEMİR ASAF

AYLİN'DEN 

Annem:"Aylin anlat artık.2 saattir ağlıyorsun ve bu bir çözüm değil."

-"Anne dün..."

Annem:"Evet dün?"

-"Dün camdan baktığımda Tilki'nin bir kızla öpüştüğünü gördüm."

Annem:"Ne?"

-"Dün bu kız bizim okula kayıt yaptırmış.Kız gözümün önünde Tilkiyle flörtleşiyor.Ama Tilki çok tuhaf şeyler yapıyor."

Annem:"Mesela?"

-"Mesela bu gün bir çocukla tanıştım çocuğu bakışlarıyla öldürdü."

Annem:"O zaman sen de intikam al.Hem belki unutursun."

Bir hışımla annemin dizlerinden kalktım.

-"Nasıl?"

Annem:"Sen ne dedin çocuğu bakışlarıyla öldürdü dedin.Yani seni kıskandırmak için yapıyor.O zaman sende onu kıskandır.Bu kadar ipucu yeter bence.Benim işlerim var ve sende artık üzme kendini."

-"Tamam"

Annem çıktı.Nasıl yani?Canla Tilki'yi mi kıskandıracağım.Bu iyi bir fikir aslında.Ama Can'ın duygularıyla oynıyamam.Onu üzmek istemem doğrusu.O zaman bunu onunla konuşacağım.Ama nasıl?Ne diyeceğim ki?Hem kabul etmeyedebilir.Böyle bir ihtimalde var sonuçta.Ama duygularıylada oynıyamayacağım için konuşacağım.Üzerimde hala okul üniformaları vardı.Üzerime açık mavi bir tişört altıma beyaz çiçekli şort giydim.Annem haklıydı.Ağlamak çözüm değil.O zaman ödeşeceğiz.Aşağı annemin yanına indim.Annem bana bir şeyler hazırlıyordu.Babam daha gelmemişti.

-"Anne ben yemek yemeyeceğim."

Annem:"Aylin sabahta doğru düzgün bir şeyler yemedin zaten.Tekrar serum mu istiyorsun?"

-"Ama-"

Annem:"Ama yok Aylin mama var."

-"Ne?"

Kahkaha atmaya başladım.

Annem:"Neyse en azından artık tepki veriyorsun."

Masaya oturdum.Portakal suyumdan içtim.Biraz da yemek yiyip kalktım.

Annem:"Aylin yardım etsen biraz"

-"Anne benim düşünmem gereken meseleler var malum."

Annem:"Yani?"

-"Yani ellerinden öper diyorum"

Annem:"Aylin!"

-"Ya anne!"

Annem:"Hadi hadi."

Söylene söylene anneme yardım etmeye başladım.Pazartesi günü Canla konuşacağım.Umarım kabul eder.Sonunda bitti ya!Acaba Tilki kıskanır mı?Kıskanır herhalde.Odama çıktım.Güneş batıyoru.Kapı sesi duydum.Babam gelmiştir her halde.Başka kim gelebilir ki?Dışarı çıkıp baktım.Reyhan teyze elinde fincan arkada Tilki gelmiş. :D Kesin Orhan amcayı 1 fincan un diye kandırdı.

Reyhan t.:"Merhaba Aylincim nasılsın?"

-"Kö-İyiyim iyiyim.Siz nasılsınız?"

Tilki bana sorar gözlerle bakıyordu.Gözlerimin içine bakıyordu.Hemen göz kaçırdım.

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin