Aylin'den
Hatırlıyorum!O Savaş gerizekalısının bana zorla sahip oluşu,İstanbul'a gidişim,ve Çağla ile Tilki'nin öpüşmesi.Bir hışımla Tilki'yi ittirdim.Sonra da ayağa kalktım.O da ayağa kalktı ve:
Tilki:"Of Aylin ya!"
-"Tilki hatırlıyorum!"
Tilki:"Neyi?"
-"Herşeyi!"
Tilki sırıtmaya başladı.Niye sırıtıyor şimdi bu?
Tilki:"Bak seni öptüm hatırladın.Keşke en baştan deneseydik"
Sinirlenmiştim.Ne yapıyor bu?!Bana bir açıklama borçlu.
-"Tilki!"
Tilki:"Aylin?"
-"Bana bir açıklama borçlusun"
Tilki:"Ne açıklaması?"
-"Tilki bilmiyormuş gibi yapma."
Tilki:"Ya güzelim neyi bilmediğimi söyle açıklıyım"
Sesim bir anda kısıldı ve sessizce:
-"Çağla..."
Tilki:"Ha sen onu diyorsun"
-"Evet ben nu diyorum"
Tilki:"Çağla mesaj attı"
Merakıma yenik düşüp:
-"Ne masajı?"
Diye sordum.Sırıttı.
-"Ne sırıtıyorsun Tilki doğru düzgün anlatsana"
Tilki:"Tamam tamam.Eğer dışarı çıkmazsan kapına dayanırım falan yazdı.Bende mecburen çıktım.Kapının önüne çıkar çıkmaz karşıma çıktı.Sonra da bir anda beni öptü.Sende o anı görüp kafan çevirdiğin için devamını görmedin.Ben onu ittim.Bağırdım çağırdım.İşte böyle."
Şu anda keşke Tilki'yi en baştan dinleseydim diye düşündüm.O zaman bunlar olmazdı daha mutlu olurduk.Benim yüzümden geciktirdik.Kendimden utanmıştım.Kafamı Tilki'nin omzuna yasladım.Sırıttığını hissedebiliyordum.
Tilki:"Yok öyle küçük hanım."
Kafamı kaldırıp:
-"Ne?"
Tilki:"Hem beni ittirdin gereksiz yere o güzel anı bozdun şimdi de sırnaşıyorsunuz.Yok olmaz öyle"
Bana bakmıyordu.Çünkü baksa affederdi.Bunu ikimizde biliyorduk.Kafamı kaldırdım.
-"Ya öyle mi?"
Tilki:"Öyle"
-"Peki.Ne istiyorsunuz acaba?"
Aslında istediğini tahmin etmek çok da zor sayılmazdı ama yine de sordum.Bir hışımla bana döndü.Gözlerinin içi parlıyordu.Bu hali çok komikti.
Tilki:"İstediğimi biliyorsun bence"
-"Hayır bilmiyorum"
Aslında biliyordum ama...
Tilki:"Bilmiyor musun?"
-"Bilmiyorum"
Tilki:"Tamam o zaman.İlk olarak beni kıskandığını itiraf et bakalım"
Önüme döndüm.Cevap da vermedim.Ona her ne kadar bakmasamda sırıttığını biliyordum.
Tilki:"Hadi hadi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aytil&AŞK
RomanceAşık olsanız ama terk edilseniz ne yapardınız?Peki ya terk edip ileride pişman olsanız?