35.bölüm

1.1K 74 30
                                    

Tilki'den                  

Banyodayken sanki debelenme sesleri geldi gibi oldu ama yanılmadır diye sey etmedim.Şey etmedim ne ya?Umursamadım.Duştan çıkınca mavi bornozumu giydim ve odadan çıktım.Tahmin ettiğim gibi Aylin yoktu.Aşağı inmiştir.Kotumu ve gömleğimi giyip aşağı indim.Aylin yoktu.Savaş ve Meltem vardı ama Aylin yoktu.Savaş alayla konuşmaya başladı.

Savaş:"Olum napıyonuz lan 2 saattir yukarıda?"

-"Aylin nerede?"

Meltem:"Yukarıdaydı ya."

-"Yok"

Savaş:"Nasıl yok lan?"

-"Bildiğin yok işte!"

Meltem:"Dur sakin ol.Belki lavabodadır"

-"Ben daha yeni çıktım banyodan"

Savaş:"Canla Çağla da gitti"

-"Olum nasıl fark etmediniz lan?!"

Ellerimi saçlarımın arasına götürdüm.

Meltem:"İyi de Aylin hiç aşağı inmedi ki.Onlar da yukarı çıkmadı."

Savaş:"Pencere Meltem pencere.Bu kadar saf olma"

Hızla yukarı çıktım.Merdivenleri ikişer ikişer çıkıyordum.Hızla kapıyı ittirdim.Kapının duvara çarpmasıyla oluşan ses umurumda bile değildi.Arkamdan Savaş ve Meltem de geldi.Kahretsin!Pencereler dışarıdan da mı açılıyor?Kapılar bile açılıyor pencere niye açılmasın?!Ama Savaş kaçırdıysa?Olabilir.Onu öldürecekti.Bir hışımla Savaş'ın boğazına yapıştım.

-"Sen mi kaçırdın lan yine Aylin'i!"

Meltem:"Tilki dur!O benim yanımdaydı!"

Savaş öksürükleri arasında konuşmaya çalışıyordu.

Savaş:"Ben kaç....ırsaydım.....kendimde....kaç......ar......dım"

Demesiyle ondan ellerimi çektim.Doğru o kaçardı.Öksürmeye başladı.Meltem hemen Savaş'ın yanına gitti.Delireceğim ya!

Meltem:"Tilki sakin ol.Bak buralarda bir ipucu olmalı.Evet!Bir ipucu olmalı"

Haklı.Gözümü odada gezdirmeye başladım.Hiç bir şey yoktu.Bir anda gözüm camın üzerindeki sarı kağıda ilişti.Hızla kağıdı aldım ve okumaya başladım.

Tilki sen benimsin bunu unutuyorsun hep.Bu yanımdaki kıza aşık olman ya da evli olman hiç bir şey değiştirmiyor.

Not:Şu pencerelere demirlik taktır istersen :)            

İkisi de farklı yazılardı.Büyük ihtimal biri Can'ın diğeri Çağla'nın yazısı.

Savaş:"Ne yazıyor?"

Kağıdı onlara fırlattım ki çok uçmadı.Meltem yerden kağıdı aldı ve okuduktan sonra Savaş'a verdi.

Savaş:"Bu ne amk?Ulan bari adam akıllı not yazın be!"

Meltem boğazını temizledi ve:

Meltem:"Konumuz bu mu Savaş'cım?"

Savaş:"Ha?Pardon.Eee ne yapacağız?"

Hızla odadan sonra da evden çıktım ve arabaya bindim.Meltem ve Savaş arkamdan bağrıyordu.Siktir et.        

Şehire doğru sürüyordum.Telefonumu aldım ve Çağla'yı aradım.Can'n numarası bende yok ne yapayım?

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin