36.bölüm

1K 72 15
                                    

Tilki'den                        

Aylin'i bulduğumda ceketine sarılmıştı ve uyuyordu.Burası gerçekten soğuktu.Aylin'i bir hamlede kucağıma aldım ve bu soğuk yerden çıkardım.Biraz sarsıyordum ki uyanabilsin.Aynı zamanda da ellerini ısıtmaya çalışıyordum.

-"Ayliiin.Ayliiin!Uyan hadi!"

Aylin:"Tilki birazcık uyıyım ne olur."

-"Hayır!Uyanacaksın!"

Aylin:"Tilki birazcık"

-"Hayır dedim Aylin uyan"

Bana aldırış etmiyordu.En sonunda dudaklarına yapıştım.Hala açmıyordu gözlerini.Benim de sinirlerim bozuluyordu.Fazlasıyla.En sonunda dayanamayıp alt dudağını dişledim.Acıyla inleyip gözlerini açtı.Beni ittirdi ve alt dudağına dokundu.Sızlıyordur muhtamelen.Ben sırıtırken o sinirle bana bakıyordu.

Aylin:"Tilki ne yaptın ya!Acıyor!Off!"

-"Ben sana uyan dedim Aylin ama sen dinlemedin"

Aylin:"Ya off!"

-"Oy oy.Çok mu acıdı?Kıyamam.Gel öpiyimde geçsin"

Aylin:"Kıyamazmış!Acıdı ya!Sabah mosmor olacak!Of of!"

-"Çok kötü ya.Neyse hadi buradan çıkmamız lazım bi an öne hadi."

Söylenerek ayağa kalktı.Biraz sendeliyordu.O soğuk odada hasta olma ihtimali bayağı vardı ve o yürüyemiyordu bile.Onu kucağıma aldığımda bana 'Ne yapıyorsun?' der gibi baktı.

-"Yürüyemiyorsun bile Aylin"

Kafasını 'tamam' anlamında salladı ve kollarını boynuma doladı.Sonra da gözlerini kapadı ve kafasını omzuma koydu.

-"Aylin uyuma"

Aylin:"Uyumayacağım sadece gözlerimi kapadım.Acıyor"

Sırıtarak cevap verdim.

-"Dudağın mı yoksa gözlerin mi?"

Yumruk yaptığı elini göğsüme vurdu.Acaba acıtmadığını ve boşa güç sarfettiğini biliyor mu?Bu evden çıktığımızda Savaş gururla gülümsüyordu.Geri zekalı 2 adam dövdü diye havalara girmiş.Tamam 2 değildi ama çokta sayılmazdı.

-"Yürüsene olum ne bekliyon?"

Savaş:"Tamam lan tamam"

Dedi ve yürümeye başladı.Bende adamlara takılmamaya dikkat ederek yürümeye başladım.

-"Ayliin!Ayleen!"

Aylin hala ses vermiyordu.Uyuma demiştim ona ben!

-"Ayleeen!Kızım uyansana!Bunu sen istedin."

Onu yere yatırdım ve elimi alt dudağına götürüp bastırdım.Acıyla bağırdı.

Aylin:"N e yapıyorsun Tilki ya!"

-"Sana uyuma demiştim Aylin"

Aylin:"Acıyor ama"

-"Yürü hadi"

Bana ölümcül bakışlarından attı ama beni korkutmuyordu.Ayağa kalktı ve yürümeye başladı.Bu sefer onu kucağıma almayacaktım.Uyuyordu.Hem dengesinide kazanmıştı.Bende ayağa kalktım ve yanına gittim.Tamam, koluma girmesinde sakınca yoktu.Kolumu ona uzattım.Bana baktı ve omuz silkti.Anlaşıldı trip atıyor.Ama neden?Dudağını ısırdım diye mi yoksa ısırdığım dudağına elimi bastırdım diye mi?

-"Aylin neden trip atıyorsun?"

Aylin:"Atmıyorum"

-"Atıyorsun"

Aylin:"Atarım"

-"İyi de hangisi için?Dudağını ısırdığım için mi yoksa ısırdığım dudağına elimi bastırdığım için mi?"

Bu sırada evden çıkmıştık.

Aylin:"Sen ne tür bi öküzsün Tilki ya?"

-"Ne alaka?"

Aylin:"Bir de soruyor musun?"

-"Ya güzelim ama ben uyan diye öyle yaptım"

Aylin:"Normal insanların uyandırdığı gibi uyandırsan olmaz mıydı acaba?"

-"Aylin yaşadıklarımız normal mi de biz normal olalım?"

Aylin:"Ne yaşamışız ya?"

Evin önündeydik ve kavga ediyorduk.Hay benim o ısırdığım dişlerime...

-"Anlatıyım.Sana taciz edildi sandık ama edilmemişsin.Adam öldürdün sandık kaçtık şu anda o adam yaşıyor.Kaçtık ama herkes yerimizi biliyor.Sen 2 kez kaçırıldın.Hatta birinde su tankından diğerinde de dondurucudan çıktın.Gizli saklı evlendiğimiz düğünde 2 kişi şahitimiz oldu.Ve bunlardan biri senin öldürmeye kalkıştığın, sana taciz etme rolü yapan adam.Daha ne olacak?Sence normal insanlar bunu yaşıyor mu?"

Aynı şekilde bana cevap verdi.

Aylin:"Evet kaçırıldım.Ama biri senin kardeşim dediğin adam tarafından, ikincisi de senin eski tek geceliklerinden ve benim arkadaşım tarafından ki bunda çoğu senin suçun.Taciz edilme olayı zaten fiyasko.Bulunma ihtimalini ben değil sen düşünmeliydin.Ve sen o beni kaçıran, bana taciz etme rolü yapan adamı affettin.Bu yaşadıklarımız normal değil biliyorum ama çoğu insan daha kötü şeyler yaşıyor bunu biliyorsundur."

-"Olsun.Biz o çoğu insandan olmayabilirdik"

Aylin:"Ne demeye çalışıyorsun Tilki?Bunların suçlusu ben miyim?"

-"Güzelim ben öyle mi dedim?Benden normal insan olmamı bekleme dedim"

Aylin:"Doğru.Bizim normal olmamız için öncelikle küçüklüğümüzünde normal olması gerekli değil mi?Küçüklüğümüz bir odada ağlayarak çikolatalarla geçmemeliydi.Haklısın"

Dedi ve önden önden yürümeye başladı.Off!Biz o aşamayı geçmedik mi ya?

-"Ben o aşamayı geçtik sanıyordum ama!"

Aylin:"Geçtik!Ama unutmadık!"

Dedi ve arabaya binip kapıyı hızlıca çarptı.Hadi affettir şimdi kendini affettirebilirsen Tilki.Ne yaptım ben ya?

Yb geldi!Kısa olduğu için çok özür dilerim.Ama diğer hikeyeyede yb yazacağım.Belki gelir.İyki varsınız!

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin