23.bölüm

1.4K 76 17
                                    

 Kimse benimle oyun oynamıyor diye ağlayan çocuk bir büyü bak ne oyunlar oynayacaklar seninle...

Cemal Süreyya 

Tilki'den  

Lan Savaş geri mi döndü!Ulan ben onun!Tam zamanını bulmuş gelecek!Aylin'in odasından çıktım.Onu sokakta arayacaktım odada değil.Bir kaç dakika sonra telefonum çaldı.Savaş'tı.

-"Nerde lan Aylin!Ulan onun kılına zarar gelsin öldürürüm lan seni!Duydun mu!"

Savaş:"Tilki biraz kibar ol ama.Olmuyor-"

-"Başlatma lan kibarlıktan!"

Savaş:"O zaman iyi dinle.Dediklerimi yapacaksın ve polisi ararsan ona ne olur biliyorsun.Polis yok.Bu iş aramızda.Telefonumu bekle"

-"Dur!Kapatma!"

Dediysemde piç yüzüme kapadı.Ulan onu bir elime geçireyim var ya.Aylin'im nerede acaba.Eve gitmekten başka çare yoktu.Eve girdim.Yatağa yatsamda uykum yoktu.Acaba Aylin'e bir şey yapıyor mu?Ne yaptıracak bana?Ne olursa yaparım sonuçta ucunda Aylin var.Ne istiyor o it bizden?Bu düşüncelerle sabah oldu ve gözlerim de kapanmıyordu.Saat 10.30'du.Sevgi teyzeler odama daldı.Büyük ihtimal Aylini soracak.Bilmiyormuş gibi yapmak en iyisi.

Mehmet a.:"Tilki Aylin nerde?"

Annem:"Oğlum Aylin burda mı?"

-"Ne saçmalıyorsunuz ya?Aylin nerde?Evde değil mi o?"

Sevgi teyze ağlamaya başladı.Benimse boğazım acıyordu.

Babam:"Bak oğlum eğer biliyorsan söyle"

-"Bilmiyorum ama bilmek için gerekirse ölürüm ama yerini bulurum tamam?"

Dedim ve çıktım.Telefonumu da unutmadım.Bir anda mesaj geldi.

Kim:Savaş

Eee Tilki uyanmışsındır.******* parkına gel.  

Hemen o parka gittim.Arabayı almadım.Unuttum.Neyse ulan eğer Aylin'e bir şey olsun onu doğduğuna pişman ederim.Parka gelince telefonum çaldı.

-"Nerdesin lan!"

Savaş:"Saklandım.Bu arada bence bu soruları geçelim.Kulaklığı tak istediklerimi yaparken zorlanmayasın."

-"Ulan senin varya ben!"

Savaş:"Tilki Tilki.Aylin'in çok az zamanı var ama olmuyor"

-"Ne demek lan çok az zamanı var!"

Savaş:"Birazdan net olarak göreceksin kulaklık bul ve tak ya da nu da bulamazsın sen yolluyorum kıyağım olsun"

-"Ulan seni bir elime geçireyim varya ciğerini sökecek lan senin"

Savaş:"Midem bulandı ya o ne öyle dalak ciğer böbrek"

Dedi ve kapadı.Hay ben senin!Biraz sonra bir çocuk geldi.

x:"Abi abi!Bunu bir abi yolladı"

-"Nerede o abi?"

Çocuk cevaplamadan gitti.Off!Kulaklığı telefona taktım.Bir anda bir mesaj geldi.Aylin...Aylin'i su tankına koymuş!(multi mesaj)Bir anda bağırmaya başladım.

-"Aylin...Aylin.Ayleen!"

Sinirden saçlarımı yoluyordum ve gözlerim buğulanıyordu.Herkez bana dönmüştü.Aldırmadım.Telefonum çalmaya başladı.Savaş!Hemen telefonu açtım.

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin