Aylin'den
Eve geldiğimizde arabadan hızlıca indim.Az bir süre de olsa denize girmiştim ve tuzlu su rahatsız ediyordu.Ve aklımdaki küçük Emircik replikleri de beni fark etmeden sırıttırıyordu.Eve girdim ve banyoya girip kapıyı kapadım.Mayomu hızla çıkarıp fırlattım.Off!Kaşındırıyor ya!Hızla suyu açtım ve suyun altına girdim.Biraz hatta bayağı rahatlatmıştı.Vicudumu bastıra bastıra 2 kez keseledim.Bu arada Tilki'nin sesini duymuştum.
Tilki:"Aylin hızlı ol!Ben daha uzun süre denizd kaldım hem"
-"Bana ne ya?!Durmasaydın denizde.Tabii sen kız arkadaşlarını bırakamadın ya"
Tilki:"Alakası yok."
-"Var"
Tilki:"Kapıyı kilitlesen de fark etmez Aylin yedek anahtar var"
-"Sakın!"
Tilki:"Hızlı ol!"
-"Tilki sus!"
Tilki:"Ayrıca bana diyorsun da sen de o çocuğun yanından ayrılmadın ya.Onu ne yapacağız?"
-"Ona Emir de Tilki."
Tilki:"Bana da Hicran de!"
-"Ha ha ha.Ne kadar komiksin ya"
Tilki:"Biliyorum.Neyse hem Emir senin kucağına oturdu.Kızlar benim kucağıma oturdu mu?"
Elimdeki her neyse hızla yere fırlattım.Sabunmuş.
-"Otursaydı bir de!Hem sen beni yalnız bıraktın!Ayrıca Emir daha 5 yaşında!"
Tilki:"Fark etmez!Sonuçta erkek!Hem seni evine davet ediyor ya!Seninle işi varmışmış güya!"
-"Ya saçmalama Tilki.Çocuk 5 yaşında."
Tilki:"Bana salak dedi buna ne diyorsun?!"
-"Sen de ona 'Bacak kadar boyu var boktan boktan huyu var' dedin!Buna ne diyorsun?"
Tilki:"Yalan mı?!"
-"Şu anda benim sana kızmam gerekiyor!Sen bana bakıp bakıp kahkaha attın ya!"
Tilki:"Ben erkeğim sen kızsın"
-"Fark etmez!Kız erkek eşitliği var bir kere!Ayrıca ne fark eder?!Ne yani sen erkeksin diye önüne gelen kızla flörtleşeceksin ben de izleyeceğim ha!"
Tilki:"Ha sen flörtleşmek istiyorsun elalemle"
-"Hayır o kızları öldürmek istiyorum!"
Tilki:"Ben de Emir'i!"
-"Ya çocuk 5 yaşında!"
Tilki:"Fark etmez!Sen benimsin tamam mı!Kaç yaşında olursa olsun bir erkeğin yanında 5 dakikadan fazla duramazsın!"
-"Sen duruyorsun ama!Ayrıca bana bikini giydirmeyip bikini giyen kızlarla dolaşmak ne demek?!Hadi bunu açıkla!"
Tilki:"Tamam!Sen de voleybolu açıkla o zaman!"
-"Bizim aramızda bayağı mesafe vardı!Sizinkinin aksine!Ayrıca 2 kızdık!"
Tilki:"Ha 2 kız 2 erkekle başa çıkabilecek ha!"
-"Madem bu kadar düşünüyorsun beni yanımdan ayrılmasaydın ya!"
Tilki:"Ben seni düşünüyorum ama sen bunu göremiyorsun!"
-"Beni 5 yaşındaki çocuktan mı koruyorsun?!"
Tilki:"Hayır 2 tane voleybolcudan!"
-"Sen de o kızları açıkla hadi!Açıklayamazsın!Neden?!Hah!Çünkü Tilki beyin canı öyle istedi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aytil&AŞK
RomanceAşık olsanız ama terk edilseniz ne yapardınız?Peki ya terk edip ileride pişman olsanız?