9.bölüm

1.7K 89 28
                                    

Bir seni görsün istiyorsan gözüm, bir beni görmeIi gözün

ÖZDEMİR ASAF

HATIRLATMA

Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı… Bizi farkedip masadan kalktılar. İkisi de son bir kez bize baktılar, elele tutuştular ve çıkıp gittiler.

Tilkiyle öylece kalakaldık…

T:bizim için yaptılar

A:neden

T:ÇÜNKÜ BİZM AŞKIMIZ ONLARINKİNİ SÖNDÜRDÜ AYLİN…

9. BÖLÜM

A:bizim aşkımız diye bir şey yok tilki… bizim aşkımız da onlarınki gibi sönüp gitti!

Koşarak restorandan çıktım… Seninle olamam tilki… Yapamayız, sevemeyiz bir daha! Hem… Kardeşim Dediğin adam bana sahip oldu. Daha yüzüne bile bakamazken ellerinden nasıl tutacağım söyler misin?

Belki bugün değil.. Belki yıllar sonra ama… Eğer birbirimiz için yaratılmışsak eninde sonunda birbirimizin oluruz…

Bir taksiye atlayıp eve gittim. Kapıyı büyük bir neşeyle açan annemin birden yüzü düştü… O kadar kötü mü görünüyorum?

S:kızım… Aylinim neyin var? Yoksa biri bişey mi yaptı… O öküz tilki üzdü seni yine dimi… Ben gösteririm ona

Allah allah herkes her şeyi tilkiden biliiyor.. Tilkinin suçu yok ki sadece hayat bana gülmeyi kesti, bu kadar... Değil gülmek, iyi miyim değil miyim diye bile düşünmüyor artık. Hayat bu… Yaşamak zorunda olduğun en acı tecrübe!

Odama çıkıp kapıyı kilitledim… Annem de geldi tabi.. Hiç boşuna uğraşma anne açmıyorum kapı falan! Biraz direndikten sonra o da gitti ve ben yine tek başıma kaldım. Yalnızlığa alıştım alışmasına da bazen o bile çok acıtıyor…

Kalbim de şaşırdı artık! Neye üzüleceğini bilmediği için her şeye bir kere üzülüveriyor… Kimse- kalbim bile ayline- ayline ne oldu diye sormuyor…

Güçlü ol aylin! Senden kötü durumda olanlar da var… Hem o gece savaşla olmayı sen istemedin, onun suçu… Tilkiye aşık olman da evrendeki salak bir hatadan dolayı… Hepsi geçicek…

Bir rahat bıraksalar…

Off kim arıyor gece yarısında?

Tilki… Tilki arıyor… Konuşamam tilki. Sesini duyunca her şeyi unutacağımı biliyorum.

Kesinlikle açmıycam

Sen aramaya devam et, kararım hala aynı, açamam biliyorum. Telefonu da kapatamıyorum ama!..

Yarım saat oldu yeter artık.

Sen kazandın tilki… Of Allah’ım bana yardım et…

A:ne var!

T:aylin…

Sesi mi çatladı? Acı mı çekiyorsun bitanem… Senin de mi yüreğin acıyor?.. Of tilki of neden kafamı karıştırıyorsun?

A:efendim tilki

T:iyi misin

A:iyiyim

T:nerdesin?

A:evdeyim

Allah kahretsin benim de sesim çatlıyor! Ne olur sanki üzgünken cılız çıkmasa?

Aytil&AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin