43 Rész

271 27 0
                                    

Alissa szemszöge:

Suli után Alexékkel mentem haza. Vagyis úgy volt, hogy haza megyünk de Jossie kitalálta, hogy menjünk el biliárdozni.

-Én ezt most szerintem inkább kihagyom- mondtam nekik, miközben kínosan mosolyogtam rájuk.

- Dehogy hagyod ki, szükséged van erre- karolta át a vállam Alexander és bevezetett a kocsmába.

A hely szinte üres volt, csak páran ültek a pultnál, de ők inkább alkoholista törzsvendégnek tűntek.  A hely amúgy retro stílusú volt, mindenhol fából készült bútorok, az asztalok mellett kipárnázott székek, a bárszékekről már lekopott a festék, a falon színészek és sportolók képei lógtak.  A biliárdasztal a pulttól balra volt és fölötte pedig egy darts tábla csüngött.

- Hello Jeff - köszönt Jossie és két puszit nyomott a pult másik oldalán álló férfi arcára. – Bemutatom neked Alissát, ő Alex legjobb barátja. Később még Ry is csatlakozik hozzánk, csak még dolga van. Jó gyerek, kedvelni fogod.

- Örvendek a találkozásnak Alissa, én a kis hölgy nevelőapja vagyok - mosolygott rám.

- Én is örülök!

Mindenki rendelt magának valami italt és a biliárdasztalhoz sétáltunk. Felállítottuk a golyókat és elővettük az ütőket.

- Jó lesz ha párban játszunk? És akkor te lehetnél Ry-jal  - nézett rám Alex.

-  Persze, nekem megfelel. De mikor jön?

- Annyit mondott, hogy siet, ahogy csak... Meg is érkezett - biccentett az ajtó felé - Te emlegetett számár -

- Sziasztok- jött oda szolidan mosolyogva.  A haja frissen volt mosva és ingben volt, vasalt nadrágot viselt, viszont a szeme alatt hatalmas karikák voltak.

- Hova csípted így ki magad fiatalember? – öleltem meg.

- Erre sok jó válaszom van - nevetett.

Rendelt magának egy kólát és leültünk Jeffhez a pulthoz. Ry idegesen megdörzsölte az arcát, majd a poharát kezdte babrálni.

- Híreim vannak - mondta miközben a poharat bámulta – Először is szeretnék bocsánatot kérni a múltkoriért All, hatalmas paraszt voltam. Másrészt pedig – mély levegőt vett - Ki szeretnék szállni a bandából.

- Tessék?! – ez voltam én.

- Na végre, hogy megjött az eszed! – ez Alexander.

- Mi történt? – ez pedig Jossie.

Ry elmesélte, hogy mostanában nincs jól, hogy nemrég meg akarták ölni az anyját a drogüzletek miatt és elege lett. Mi csak hülledeztünk, semmiről nem tudtunk. Azt mondta elege lett abból, hogy állandóan mások miatt szenved és hogy mások miatt kell tartania a hátát. - Újra akarom kezdeni. Tudom, hogy nem lesz könnyű. Te jó ég, hogy ne tudnám, már a harmadik állásra jelentkeztem ma és mindet elutasították. De szükségem van arra, hogy legális úton dolgozzak -picit megrázta a fejét- Már nem akarok balhékba keveredni. Házat kell találnom anyámnak és magamnak, mert az a barom kidobott engem az utcára. Muszáj kilépnem a bandából, mert a végén olyan leszek, mint – itt megakadt, rám nézett és tudtam, hogy Renre gondol- Mint a többiek, vagy mint az a rohadék.

- Nem lehetsz olyan, mert te már most ezerszer jobb vagy náluk, nehéz lenne olyan mélyre zuhannod- veregette meg a vállát Alex.

- Feldobtam a csávót a rendőrségen, az előzetes hírek alapján el fogják ítélni, de még semmi nem biztos.

ChangeWhere stories live. Discover now