8 Rész

708 53 1
                                    

Ren Szemszöge :

Szerda reggel hulla fáradtan vánszorogtam fel a lépcsőházban, amikor Alissa Gash nekem jött.

 - Legalább a szemedet használd már, ha a szádat nem tudott befogni- löktem rajta egyet. - Hallottam, amikor múltkor a kopasz irodájában gyilkosnak nevezett. Hülye kurva. 

- Te meg inkább maradj csendben, ha nem vagy képes normálisan megszólalni.-

  Két kezemmel neki löktem a falnak és oda szorítottam.  - Nem félsz, hogy téged is megpróbállak megölni?- néztem a szemébe. 

- Túl puhány vagy, ahhoz.- lazán ellökte a kezem és elsétált.Megnyaltam az alsó ajkam és belecsaptam a falba. Rákos ribanc, komolyan azt hiszi, nem tudnám tönkre tenni azalatt a 2-3 hét alatt?! Majd meglátja.
Kipakoltam a szekrényemből a felfüggesztés idejére pár cuccomat, majd elmentem az irodalom tanár irodája előtt, de megtorpantam. Minden jel nélkül benyitottam a Kopaszhoz, és az asztalához sétáltam:- Tudja, alapból hányok Gash féle lányoktól, de ez a kis csaj már most fel bassz. Ő egy mocskos ribanc, aki nem tudja hol a határ!- felnevettem, majd lenézve rá folytattam:- És maga se jobb, azt hiszi elküld egy csomag náthás, taknyos hülye gyerek közé, onnantól kezdve nem kell engem látnia, tudja már ki maga!- a hangom csak a végére lett indulatos. - kit érdekel, fel vagyok függesztve, hát nem le szarom?!-

- Miss Davidson, ne vegye a szájára Alissa Gasht. Majd meglátja, hogy jön ki vele, ha meg se próbálja, akkor magának lesz rosszabb, hidje el.  Ami pedig a kórházat illeti, örüljön, hogy odaküldöm és nem egy nevelő intézetbe, vagy egy börtönbe.-

 Cinikusan felnéztem a plafonra. A francba is, igaza van.- Rohadjon meg- majd megfogtam magam és kiindultam az irodájából. Alissa a szemközti falnak támaszkodva olvasott, majd amikor felnézett rám fél percig, csak a szemembe bámult. 

- Szia,- köszönt nyugodtan- ha elmész az ajtóból bemennék. - félre álltam, ő pedig bement. Felhúzott szemöldökkel néztem utána. Menstruál vagy mi a faszom? 

- Hey Ren!- jött oda Jane- Te mit keresel itt? -

- Gyorsan kivettem pár cuccot a szekrényemből, de már megyek is a francba. -

- Menj is, de este gyere Ryen-ékhez, buli lesz-. 

- Bulit nem hagynék ki soha- kacsintottam, majd adtam neki két puszit és már indultam is el. Táskával a hátamon indultam el a keleti városrészbe, ha már ennyi szabadidőm lett hirtelen. Nem nagyon izgat az egyetem gondolata, majd lesz velem a gimi után, ami lesz.  Az átlagommal sincs baj, az erős 3-as megvan, egyedül a magatartásom a baja az összes faszszopónak. Azt hiszik egy eszetlen vadállat vagyok, megbélyegeztek. Az összes baromarc meg bélyegzi a másikat, akár rossz, akár jó értelembe. Szánalmas az összes... velem együtt. A keleti oldalon, az elhagyott vasútnál kezdtem el festékszóróval a falat díszíteni. Hatalmas betűkkel firkáltam fel, hogy "Special mistake" és az aláírásom, majd összeszedtem a cuccaim és elindultam haza. 

Óvatosan néztem körbe, hátha vagyok olyan szerencsétlen, hogy itthon van az apám. Kifújtam a benntartott levegőt, cinikus mosollyal nyugtáztam le. Még azt a kibaszott Blake-et sem utálom annyira, mint őt. Számomra ő nem jelent mást, mint egy szánalmas, undorító dög. Pont ezért nem sok időt töltök itt, nem vagyok hajlandó elviselni a szükségesnél tovább. Bakanccsal baktattam fel az emeletre, majd gyorsan elkészültem. Zöld, szakadt farmer, egy egyszerű fehér póló, bőrdzseki, pár szalag a kezemre, és gyűrűk az ujjaimra. Lekapcsoltam a villanyt, és kiléptem a már sötétedő délutánba, a fekete fullcap-et felvettem és már indultam is Ryhoz. 

- Hé, Ren! -

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Hajnali 1 van, sok minden kiesik. Azt se tudom, hogy kerültem az udvarra. A fejem zakatol, mintha elakarna szállni. Össze vagyok zavarodva, csak zavaros képek cikáznak a fejembe: ahogy táncolok, ahogy iszok, ahogy az a Gash lány hívogat. Hatalmasakat pislogtam, hogy a friss levegő átjárja a tűdőm, majd még egy utolsót szívtam a cigiből és eldobtam. Jobb lesz ha elmegyek. 

- Hé, Ren! - jött oda Jane - Már mész is? -

- Aha, holnap jelenésem van a putriban. -

- Azaz a kórházban?-

 - Ja. -

- Akkor tényleg jobb ha mész.-  Elmosolyodott, megölelt és aztán... aztán lábujjhegyre állt, és megcsókolt. Ajkai lassan mozogtak, mégis követelőzően, majd egy pillanatra abba hagyta, és egy puszit nyomott a számra.- Jó éjt, és sok sikert holnapra.-

Eltűnt a házban, én pedig értetlenül néztem utána. Jane Stevenson, te vörös hajú démon mi ütött beléd?! Mi lett volna ha visszacsókollak?  

ChangeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora