45 Rész

255 23 1
                                    

Kis idő után megérkeztek a többiek is. 

Átszámoltuk a pénzt és az anyagokat is. Pár levelünk volt még, de cigi már egy se.

- Szép munka skacok - tettem el a pénzt. 

- Ry nem jön? - tette fel kérdést Brad. 

- Nem úgy volt, hogy ez egy gyűlés? Én úgy tudom az kötelező - vágta rá Jane.

 - Az a helyzet, hogy.. - nem tudtam kimondani

- Baj van? - siettetett Stac.

- Elment. 

- Hogy mi?? - akadt ki Dinah és Ally

- Lehetetlen - mondta Jane. 

- Elengedtem - nyeltem egy nagyot.

 - Hogyan? Csak vizsga után tudsz minket kitenni - mondta Brad. 

- Matt mit szólt? - kérdezte aggódva Ally. 

- Nem tud róla. És nem is kell - néztem rájuk - Tudom mostanság nagyon elbasztam a dolgokat, ezért bocsánatot kérek. Most össze szedtem magam és koncentrálni fogok rátok. - néztem végig rajtuk - Meg kell ezt tennünk érte, szüksége van erre, és ha bárki más is ezt akarja, akkor tartom a hátam.

 - Hogyan engedhetted el? Ha ez kitudódik neked véged lesz! - akadt ki Jane.

 - Kitartunk melletted - mondta Ally.

 - Így van! A végéig veled leszek - ölelt meg Stac. 

- Én is. Bármennyire nem értek veled néha egyet, de cserben nem hagylak - veregette meg vállam Brad. 

- Mindig számíthattam rád, minden formában - nevettük el magunkat - Nem foglak elárulni és cserben hagyni. Én mindig melletted leszek. Még ha az néha nem is fog tetszeni Alissa miatt - mondta őszintén Jane. 

- Köszönöm - bólintottam. Mindannyian Dináhra néztünk.

- Nem vagyok régóta itt, de nagyon sok mindent kaptam tőled Ren az első perctől kezdve. Nem foglak elárulni, én is melletted leszek - húzta mosolyra a száját.

 - Rendben. Gratulálok Dinah White hivatalosan is csapattag lettél - mosolyogtam rá és tapsoltam. A többiek is elkezdtek tapsolni de nem értették a helyzetet - Tudom nem a hagyományok szerint lettél most beavatva, de Matt megsürgetett és ezt megúsztad. 

- Erre inni kell!! - hozott Ally söröket majd koccintottunk és elkezdtünk beszélgetni. Mint régen! Minden féléről. 

- Ugye, mostantól megint mi leszünk a hangos asztal? - kérdezte Stac reménykedve. 

- És a hangunk is azért vissza fog térni órákon? - kontrázott rá Jane.

 - Na meg párszor szívatunk másokat? - szállt be Brad is. 

- Igen, igen és igen - nevettük el magunkat. Átbeszéltünk mindent és végre teljes lett a csapat. Már csak Ry hiányzott innen. 

Hét óra környékén leléptem, ugyan is le akartam minél előbb szállítani a pénzt Mattnak. 

- Ennyi az összes tisztán - számolta a pénzt rám se figyelve - Csak egy pár levélnyi gyógyszerünk maradt. 

- Szép munka - veregette meg vállam - A héten fog jönni az utolsó szállítmány, azután erre az évre végeztünk. 

- És aztán? – érdeklődtem. 

- Még nem tudom. Ha az utolsót is ilyen jól leadjátok, talán végeztek ezzel a feladattal - aztakurva - Továbbá te is pluszba vagy a munkáiddal kapcsolatban. A kocsinak az árát már vissza termelted. A háznak a felét is. Hogy csinálod ezt?

ChangeWhere stories live. Discover now