41 Rész

564 40 12
                                    

Idegesen, sétáltam a törzshelyünkre. A gyomromba éreztem valamit, amit nem tudtam hova tenni. Izgultam és egyszerre féltem is. Mi lesz most? Leváltanak? Vagy kitagadnak. Rosszabbnál rosszabb gondolatok fordultak meg a fejembe. Nem tudom, most mi legyen.

- Időben itt vagy, csoda - hallottam meg a barátnőm hangját a hátam mögött.

- Hát igen, sokat gondolkoztam azon, hogy eljöjjek-e - léptem oda hozzá

- Nyugi - simította meg az arcom - Ugyan az az ember vagy, aki eddig voltál. Csak nem fiú mellett vagy, hanem lány - halvány mosoly ült arcára. Gyönyörű volt.

 - Tudom, de attól még egy kicsit izgulok. 

 - Akkor ez majd lenyugtat - átkarolta a nyakam, magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. 

Lenyugodtam, mintha minden eddigi bánatomat elvette volna egyetlen egy csókkal. Imádtam, hogy ilyen hatással van rám - Jobb? - homlokát az enyémnek támasztotta

- Sokkal. Köszönöm - nyomtam egy puszit az arcára.

- Gyerünk, mielőtt kinyírják egymást.

- Ry már ott van, ő úgy se hagyja, hogy baja legyen Alex-nek. 



- Na, végre már, hogy itt vagy! Ezek mit keresnek itt? - szólalt fel elsőnek Jane.

- Ren ez a mi helyünk! Erre ide hozod őket? - kérdezte Dina.

- Minek vagyok itt? - szegezte Alexander a kérdést Alissának.

- Azt ezért mondtam le a programom, hogy ennek a képét nézzem! - csattant fel Brad.

- Elég! - emeltem fel hangom - Okkal van itt mindenki! Tudom és tisztába vagyok azzal, hogy egyes személyek nem lennénk most inkább itt, de szeretnénk veletek beszélni! Mivel nem nagyon bírjátok egymást. Tudom, tisztába vagyok vele

- Így van, és tudom, hogy nem bírtok. De hallgassatok meg - szólalt fel a mellettem álló lány.

- Én nagyon is bírlak! - szólalt fel Ally.

- Én is! - intett Stac.

- Csatlakozom a lányokhoz - szólalt fel Ry is vigyorogva, Alissa is mosolygott.

- A lényegre térhetnénk már? - türelmetlenkedett Jane.

- Igen - mondta Alissa - Mondd te - nézett rám.

- Hát jó - nyeltem egy nagyot, össze szedtem gondolataimat - Mint ahogy azt mindannyian tudjátok Ally és Stac által Alissával randiztunk.

- Istenem - sóhajtott Ry.

- Szóvaaal, elvoltunk, sokat beszélgettünk szórakoztunk és megtörtént az, hogy... 

- Összejöttünk - mondta ki Alissa. Köszönés képpen ránéztem. 

- Tessék!? - mondta Ry és Jane egyszerre.

- Úr Isteen! - ugrándozott oda Stac és Ally.

- Gratulálok nektek- ölelgetett Ally, aztán Stac majd Alissára vetették magukat.

- Úgy tudtam, hogy itt lesz valami! - ugrándozott Ally - Stac jössz 5 dolcsival!

- Összejöhettetek volna a második randin is akkor nem fájna nekem ennyibe a kis szerelmetek - nyomta Ally kezébe a pénzt.

- Hát, gratulálok nektek - jött oda Dina, megölelt, Alissától pedig bocsánatot kért az előbbi megnyilvánulásáért.

 - Hát erre nem tudok mit mondani - rántott vállat Brad - Sokáig meg egyebek - vont vállat.

ChangeWhere stories live. Discover now