40 Rész

462 37 4
                                    

Ren szemszöge

 Eddigi életem legjobb randija volt. El sem tudom mondani sőt, szóhoz se jutok annyira boldog vagyok. Egyszerűen csak vidám. Már 1 hete, hogy együtt vagyunk, de még nem mondtam el senkinek. Nem tudom, hogy Alissa is így van-e vele, de ha ő el akarja mondani, akkor csak nyugodtan, de én még tartom a szám. Nehogy olyan emberek fülébe jusson, mint Mr. Matt. Két ember kivételével mindenki örülni fog ennek. Ry és Jane ki fog akadni.

 - Ahhj isteneem - sóhajtottam. Beültem a volán mögé és elindítottam a kocsit. Kitolattam a garázsból és a barátnőmhöz indultam. 

Még a gondolat is jó, barátnőm. Van barátnőm. Allissa a barátnőm. - Na jó Davidson fejezd be! - beszéltem magamhoz - Azért ez creepe- ismét magamnak mondtam - Társaság kéne nekem és akkor nem lennék ilyen kretén - saját magammal csevegek - Őrült - ráztam meg fejem.

 Kis idő után leparkoltam a Gash lány házánál és vártam. Elővettem a telefonom és a közösségi médiát kezdtem el nézegetni. Facebook, Instagram meg ilyesmi. Semmi érdekes, éppen ezért dobtam Alissának egy üzenetet, hogy merre van. Pont akkor kopogtattak az ablakon engem meg a szívroham kapott el majdnem. 

 Leengedtem az ablakot - Úr Isten Tóbiás - kaptam a szívemhez - Nagyon megijesztett! 

 - Ne haragudj Ren - nézett rám bocsánat kérően - Alissa azt üzeni, nemsokára jön - támaszkodott az ablak helyére - Mondd csak Ren.

 - Igen? - néztem rá. 

- Mi lett Alissával?

 - Nem értem, hogy mire céloz a kérdésével.

 - Mostanság nagyon boldog. 

 - És ezzel van valami baj? - vágtam a szavába picit ellenségesen.

 - Túl vidám. Semmi baj nincs ezzel! Csak nem értem, hogy egyik pillanatról a másikra, mi lett vele. Te nem tudsz semmit erről a hirtelen boldogságról? 

 - Semmi újat nem hallottam - játszottam meg

 - Rendben, azért köszi -

 - Szia apa- jött ki Allisa

 - Szia kicsim, vigyázz magadra! - simogatta meg a hátát.

 - Akkor megállapodtunk? - kérdezte az apjától. Na, ugyan miről van szó. 

- Persze, elindultál gyalog és nem történt semmi - kacsintott.

 - Köszönöm - szállt be az anyós ülésre.

 - Óvatosan vezetni - szegezte nekem. 

- Ne aggódjon- mosolyogtam.Rápaskolt az autóm tetejére és visszaindult a házba.

 Félúton muszáj voltam megkérdezni, hogy még is mi volt a megállapodás. 

 - Szóvaal - pillantottam Alissára - Milyen megállapodásról beszéltetek? -

 - Mivel anya nem bír téged, így apa falaz nekem. 

- Jó, jó. De valamit valamiért igaz? -

 - Így van - bólintott rá 

 - És mi az a valami?

 - De kíváncsi vagy te, Davidson. Hamar megöregszel - nevetett.

 - Haha - kezem a combjára helyeztem - Na, ki vele. 

- Csak rendbe kell szedned a kertünket - mondta szimpla egyszerűséggel, én meg olyan gyorsan rántottam oldalra a kormányt és tapostam a fékbe. 

ChangeOnde histórias criam vida. Descubra agora