16 Rész

717 55 3
                                    

  Nem gondoltam volna, hogy Alissa eljön velem meginni egy kávét. Megpróbálok normális lenni vele, hiszen csak nem akarom elszalasztani ezt az esélyt, hogy megismerhessem. Aranyos volt, azért amikor megijedt.

Ezekkel a gondolatokkal a fejembe sétáltam Mr. Kopasz órájára. Terembe beérve belém is kötött.

- Miss Davidson, már meg se lepődöm - törölte meg homlokát, miközben végignézett bőrkabátos alakomon.

- Tanár úr, nőtt a haja?! - néztem egy kicsit jobban meg a kopasz csillogó fejét - Ja nem, csak a megmaradt haja, őszült meg még jobban - az osztály elkezdett hangosan nevetni. Én csak önelégülten mosolyogtam rá.

- Üljön a helyére! - emelte meg a hangját - A késést meg be fogom írni! - fenyegetőzött.

- Írja csak a többihez - nevettem majd a helyemre mentem a nagy tapsolás és nevetés közepette.

- Ez igen - pacsizott le velem Ally.

- Davidson, Roods 2:0 - fordult hátra Brad.

- Úgy bizony, és ez lesz még több is - nevetett Ry.

- Nem csalódnék benne - mosolygott Al. 

Már az óra felénél tarthattunk, szétunom az agyam. Kopasz csak beszél, beszél és beszél. Ful fölösleges dolgokról.

- Pszt – hallottam meg egy hangot. Majd odafordultam.

- Mi van Dinah?! – suttogtam.

- Unatkozom! - biggyesztette le a száját. Szemet forgatva fordultam vissza a tábla irányába.

 - Mi lenne, ha fokoznánk egy kicsit a hangulatot? - kérdeztem Allyt.

- Arra gondolsz, amire én? - csillant fel a szeme.

- Köpő cső csata! - mondtuk egyszerre, majd nevetésbe törtünk ki. 

Mikor megvolt az elegendő, tüzelő anyagunk és a lövő fegyverünk neki álltunk célpontokat keresni.

 - Kathy füle 5 pont -

- Kihívás elfogadva Ally - kacsintottam, betüzeltem és lőttem. - Bumm, 5 pont! - írtam a pappírra egy ötöst - Hmm.. Jess dekoltázsa 8 pont - néztem rá perverzen.

- És még is hogyan találjam el a dekoltázsát, ha háttal van nekem nagy ész?! -

 - Hát így - betöltöttem a fegyverem - Hé Jess - a lány megfordult és én lőttem is. Telibe. 

- Hülye barom! - vinnyogott a csaj.

- Héé, az az én pontom lett volna - ütötte meg a vállamat játékosan. 

- Gyorsabbnak kéne lenned – kacsintottam. 

- Jó oké, kopasz barátod, szépen csillogó buksikája 20 pont! - adta fel a feladatot.

- Ha eltalálom, akkor 33 pontom lesz, ami azt jelenti, hogy nyerni fogok - néztem rá.

- Úgy se találod el! - kételkedik bennem, ahh kis naiv. - Ha eltalálom, akkor segíteni fogsz. Akármit kérek tőled- nyújtottam a kezem.

- Legyen - fogott velem kezet.

- Tanár úr! Elírta a dátumot- kiáltottam neki.

- Ohh, és tényleg! Köszönöm...- kereste szemével a diákot, majd a tekintete megállapodott rajtam. Nyelt egy nagyot - Ren - erőltetett magára egy mosolyt. Megfordult, most vagy soha. Olyan nagyot, lőttem, hogy pont eltalálta a feje búbját. 

- ÓHHHHH 20 POOOONT! -ugrottam fel a székembe - Nyertem! Bukta! – őrjöngtem, mint valami idióta.

- Miss Davidson - fújta ki a levegőt, fogott egy zsepit és letörölte a feje búbját - Mikor fog végre felnőni?

ChangeWhere stories live. Discover now