32.

18 4 1
                                    

Bulut'tan ~~
Yatakta uzanırken hala seminerde olan şeyleri düşünüyordum. Aleyna'nın gözümün önünde yaptığı ama görmediğim o kadar çok şeyi var ki... bunlardan biri de dinleyicilere kendini sevdirmekti.
Zaten Aleyna'yı sevmemekte imkansızdı.
Seminerdeki kadından çıkışta numarasını almıştım ve bu mesajı nasıl yapacağımızı planlamaya başladım. Aslında basitti bir hafta sonu mesaj yollamak isteyen herkes minik bir veda konuşması yapacaktı ve sonunda ben kapanış konuşması yapacaktım. Bunu da Niyazi bey yollayacaktı.

Her şey basitti ama ... ben ne diyecektim ki ?
Yataktan kalkıp konuşmamı yazmak için aldığım defterin yırtılan sayfalarına baktım...
Yazamadığım en ufak harfte tüm kağıdı atmak fazlasıyla israftı.
Aleyna görse eminim kızardı.
içime derin bir nefes çekerken düşünmeye başladım.

Annemizi iyileşeceğini biliyorum ve gelmeni dört gözle bekliyorum ? ugh hayır olmadı bu ne böyle eşine mi mesaj yolluyorsun iş arkadaşına mı  ?
sinirle saçlarımı karıştırırken kapı çaldı.
" Girebilir miyim ?" boğuk bir ses duyduğumda kaşlarımı çatsam da gelmesini söyledim.
Kapının eşiğinde Nehir'i  görmemle kağıdıma geri döndüm.
Nası başlayabilirim ? Ne yazabilirim ?
Neyden bahsetmeliyim ki ?
Nehir gelip yanıma oturduğunda biraz yana kaydım.
" Hala benden kaçıyor olamazsın Bulut. "
kafamı sağa sola sallarken konuşuyorum.
" Senden kaçsam emin ol burada olamazdın. Rahatsız oluyorum sadece "
" Sen mi benden rahatsız oluyorsun ? Benden hiç bir zaman rahatsız olmadın Bulut "

" Artık rahatsız oluyorum Nehir . Beni sevmediğini gerçekten fark ettiğim ilk andan beri sana çok yakın olmaktan rahatsız oluyorum. "

Anlamamış gibi suratıma bakarken kağıdıma odaklanmaya çalışıyorum ama tabiki de asla başaramayıp kağıda Merhaba Aleyna , yazıyorum.

Salak mısın Bulut , kıza veda etmiyorsun annenize sağlık mesajı yolluyorsun bu kadar zor olmamalı.

Ama işte bu kadar zor.
kağıdı buruştururken Nehir kolumdan tutuyor.
sakince iç geçirip kolumu çekiyorum.
" Ne oldu Nehir ?"
bana inanamaz gözlerle bakarken konuşuyor.
" Normalde kolunu tuttuğum anda nefesi kesilen sen , şimdi sadece iç geçiriyorsun sıkılmış gibi "
" Evet. Anlamana sevindim. Sıkıldım çünkü aynı şeyleri sorup asla inanamıyor ayakları yapmandan.Nehir ... biz artık sadece arkadaşız. Tıpkı istediğin gibi. Ben başka birini seviyorum onun için uğraşıyorum ama sen şu an beni meşgul etmekten başka hiçbir şey yapmıyorsun. "

Kafasını eğerken bir kaç dakika susuyor.
Onu beklerken hala ne konuşması yapabileceğimi düşünüyorum.
Belki Nisa konuşmasını bitirmiştir ondan kopya çekebilirim ?

" Nisa sen konuşmanı bitirdin mi ? "

" Aleyna biliyor mu ?"
ikimiz de aynı anda konuşurken duruyorum
Ne ?
Neyi biliyor mu ?

" Neyi bilmesi gerekiyor ?"

" Ne konuşmasından bahsediyorsun ? " yine aynı anda konuştuğumuzda bu sefer ben konuşmayı ele aldım.

" Tamam Nehir  şimdi benim sorumu boşver. Ne demek istediğini söyle "

saçını karıştırıken konuşuyor
" Aleyna diyorum , senin aslında haber sayfalarına bir yıl sonra evleneceğim manşetleri yayıp etrafta fellik fellik anlaşmalı boşanma yapıcak kız ararken onu bulduğunu , biliyor mu ? "

Şaşkınlıkla ona bakarken suratına bakıyorum.
Ne planlıyor ? Ona söylemeyi mi ?
Suratına baktığımda cevap beklediğini fark ediyorum. 

" Bunu bilip bilmemesi sana ne katar ? Ya da ona ? "

" Yani bilmiyor. "
" Öyle bir şey demedim. Biliyor da olabilir değil mi ? "
" Senin gerçek yüzünü görmesini istiyorum. "
" Gerçek yüzümü gördükten sonra benden boşanacağını mı düşünüyorsun ? ve gerçek yüz mü ? emin ol ona gösterdiğim yüz gerçek yüzüm. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aleyna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin