Aleyna'danUyandığımda hastane kokusunu alıyorum.
Yine mi ya !
En son ne olduğunu hatırlamaya çalışırken itirafım aklıma geliyor.
" Hii , ne yaptım ben ?"
Elimle ağzımı kapatırken elime bir serum takıldığını görüyorum.
Birazcık acıtıyor...
Elimi yine örtünün üzerine koyduğumda etrafa bakınmaya başlıyorum.
Başım , gözlerim , kollarım ve belim ağrıyor.
Bir de kalbim...
Bulut nerede ?
Sevgilisiyledir ! Bananeyse ...
Sevgilisiyle diyince içime bir sıkıntı çöküyor...
O kız , o kadar güzeldi ki...
Onunla evlense daha mutlu olabilirdi.
Gözlerimden yine yaşlar aktığında kafamı sağa sola salladım.
Odayı inceleyecektim ben yahu !
Odaya baktığımda kiremit rengindeki duvarları ve tepedeki lambayı gördüm.
Kapısı mat bir siyahken bu odayı beğendiğimi hissettim.Benim yatağım hariç yanında iki koltuk vardı.
Belli ki refakatçiler için...
Bir de yanımda siyah bir komodinin üzerinde bir sürahi ve içi yarım doldurulmuş bir bardak su.
Tamam , oda beklediğimden çok çok daha iyi..
Elimdeki serum ve hastanenin bilindik kokusu olmasa burası bir otel bile olabilecek durumda...
Ayağa kalkmak istesem de serum yüzünden kalkamıyorum.
Serumu alıp uzun ince demirine koyarken kendi kendime söyleniyorum." Buranın bir hemşiresi yok mu bana bilgi versin ? Hem... kim beni buraya getirdi ? "
Dışarı çıktığımda yere oturmuş ellerini başının arasına almış bir Umut'u , hastanenin her odasının yanında olan koltuklarda uyuya kalmış Görkem'i ve ayakta kahvesini yudumlayan Emir'i görüyorum.
Hah! Demek beni hatırladınız ?
Gerçekten sevinçten gözlerim yaşardı çocuklar (!)
Ne iyi arkadaşlarsınız siz öyle (!)Gözlerimi devirip ta ileride her zamanki şapkasıyla yere doğru bakan , ağzındaki yanmamış sigarasıyla muhtemelen uyanmamı bekleyen Aykut'a doğru ilerliyorum.
Deniz'e düşen yılana sarılırmış.
Ben ilerlerken canım (!) Serum
Ses çıkardığı için tüm kafalar bana doğru dönüyordu ama oraya doğru bakmak istemiyordum.Elif'in burnu kanamamış mı ? Ona gidebilirler.
Hatta Umut yine kolumdan tutup bu sefer en azından sevgilisi olmayan Aykut'a itebilir.
Aykut'un yanına gelip başında beklediğimde önce çıplak ayaklarıma sonra da hastane üstüme baktı.
Allahtan arkamı kapatan bir hastane önlüğü bu ...
En sonunda suratıma baktığında baygın bakışlarla ona bakıyordum.
Şaşkınlıkla kendine geldiğinde hemen kollarımdan tutup bana sarıldı.