18.

27 10 6
                                    

Konferanstan çıkıp aşağı kata röportaj vereceğimiz yere geldik. Aleyna'nın arkamdaki  ayak seslerini duyabiliyordum.

Kameramanlar bizi gördüğü gibi yere bıraktıkları kameraları omuzlarına alıp çekmeye başladılar.

Arkadan gelen Aleyna yanıma gelince durdu ve bana baktı
" Ne oluyor burada?"

" Röportaj hayatım. "

O bana şaşkınlıkla bakarken elinden tutup  bir kaç adım yanımızdaki kahverengi koltuklara bakıp oraya götürdüm.

Kameramanlar  da bizimle gelirken  hepsine oturacak kadar koltuğun olduğunu göstererek hepsini oturttum.
Sabahtan beri hepsi bizi bekliyorlardı.

" Bulut bey , oturmamıza izin verdiğiniz için teşekkür ederiz. Size izin verirseniz bir kaç soru sormak istiyoruz. "

Aleyna'nın elini alıp kendi elime hapsettiğimde  Aleyna da kameralara gülümsemeye başladı.

" Tabiki sorabilirsiniz istediğinizi ."

Pembe mikrofon tutan kız biraz öne eğilip mikrofonu Aleyna ve benim arama doğru getirdi.

" Ne zaman evlendiniz ? "

Gülerek cevap verdim.

" Yaklaşık bir ay önce "
" Yaklaşık bir ay önce "  dedi Aleyna.

Ben şaşkınlıkla  Aleyna'ya bakarken o bana gülümsüyordu.

Kız şaşkınca bakıp " Çok şirinsiniz. Bir sonraki soruma geçeyim mi o zaman ?"

Aleyna daha da yanıma gelip " Dinliyoruz." Dedi.

Gülümsemeyi ihmal etmiyordu.

Ben hala şaşkınlıktan kimseye cevap veremiyordum.

" Ne zaman tanıştınız ? "

" Ah , biz 6 ay önce ben İstanbulda iken bir kafede karşılaştık o zamandan beri de  yanından bir an olsun ayrılmadım. "

Bu dediği gazetecileri güldürürken ben hafifçe sırıtmıştım.

Kameranlara bakmam gerek   ama ben gözümü Aleyna'dan alamıyordum.

" Peki nasıl bir evlilik teklifi aldınız ? "

Şu an burada  karşılaştığımız kafede yaptığımı söylemeli ama ... ama bunu sadece ben ve Rıfat abi konuşmuştuk.

" Ah , bizim karşılaştığımız kafede harika bir sürpriz yaptı bana. Evet dememek imkansızdı. "

Bana gülümseyerek bakarken ben şaşkınlıkla ona bakıyordum.

Bunu nereden biliyorsun ?

Gazeteci kız gülerek bana bakarken ben kafamı zar zor kameramanlara çeviriyorum.

" Aleyna hanım , ünlü bir psikolog olduğunuz doğru mu ? "

" Şu an psikolog olarak seminerlerde görev  alıyorum. Belki izlemişsinizdir seminerleri. "

" Evet , biz de bunu konuşmak istiyorduk. Eşinizle  birlikte iş yapmak zor değil mi ? "

" Aslında tam tersine daha güzel. Çünkü iş ile alakalı bir problem olduğunda veyahut geç kalmak bir sorun olduğunda ikimiz de bunu biliyoruz. İşten birlikte gelince ikimizde daha rahat oluyoruz. Ben seviyorum onunla olmayı . Bu soruyu belki de Bulut beye sormalısınız. "
Diyor gülerek.

Herkes sıcakkanlılıkla Aleyna'ya  bakarken  ben daha da şaşırıyordum.

Herkes Aleyna'yı seviyordu.
Her zaman Aleyna'yı seviyorlar. Bu özel güç falan mıydı ?

Aleyna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin