Aleyna'dan
Uyandığımda açamadığım gözlerimi tekrar tekrar ovalarken Bulut'un yan tarafımda bir yastığa sarılıp uyuduğunu görüyorum...Komikti.. aynı zamanda da içimi garip bir kıpırtıyla da dolduruyordu.
Sahi , uzun zamandır birlikte uyanıp kalkıyorduk. Buna alışmışmıydım ? Daha da önemlisi.. O alışmışmıydı ?
Yol yorgunu olsam da kendimi uyumuş daha iyi hissediyordum.
Belki... bugün biraz gezebilirdik bile ?Sonuçta.. Amerika'ya ikimizde daha önce gitmiştik ancak Almanya'ya ben ilk defa geliyordum. Soğuk ve çok güzeldi.. zaten havalar yavaş yavaş da soğumaya başlıyordu.
Hala turuncu kıyafetlerle durduğumuzu gördüğümde yüzüme hafif bir tebessüm geldi ,
Gerçekten bunu isteyerek mi yapıyordu yoksa şans eseri mi aynı giyinip duruyorduk ?Valizimden bebek mavisi tonlarında bir sweatshirt ve bir pantolon alıp banyoya giriyorum. Ben giyinirken odanın kapısı çalınıyor , açılıyor ve birkaç konuşma duyuyorum.
" Bulut bey merhaba , bu kadar erken sizi uyandırdığım için kusura bakmayın. " diyor Niyazi bey
Niyazi bey'i sesinden tanırken Bulut uykulu sesle konuşuyor.
" Yok , kalkmıştık zaten. "
Niyazi bey biraz susup sonra tekrar konuşuyor.
" Aleyna hanım sanırım odada değiller. Neyse siz , geldiğinde ona açıklarsınız."" Neyi açıklayacağım ? " diyor Bulut yorgan sesleri gelirken
Kapıyı açıp tekrar yatağa mı gitmişti ?
" Burada Amerikadan çok daha uzun kalacağımızı tabiki.. Amerika ilk sergimiz olduğu için ve sizin düğününüzle çakıştığı için geç başlayıp hemen bitirmemiz gerekti. Ancak Almanyada böyle bir sıkıntı yok.
Biz ilk haftalarımızı gezmek ve dinlenmek için kullanacağız. Sizde belki yapamadığınız balayını telafi edersiniz ? "
Diyor Niyazi bey...
Alt dudağımı içeri çekip nefesimi tutarken Bulut konuşmaya başlıyor.
" Haftalar derken ? "
" 3 - 3.5 hafta hiçbir işimiz yok. Planda aslında bu hafta içinde konferans ve prova yapmamız gerekiyordu ancak tüm takım ezbere bildiği için ve gelmeden konfernası , ekibi ayarlayabildiğim için sorun kalmadı. "
" Çok teşekkür ederiz Niyazi bey. Bize çok yardımcı oldunuz. Aleyna birazdan gelir . Ona da söylerim . Eminim bu haber onu da çok mutlu edecektir. "
Niyazi bey'in her seferinde mutlu olduğunda hafifçe olan gülüşünü duyuyorum.
" Hiç önemli değil. Kahvaltıları bireysel yapacağız. Yani istediğiniz gibi takılın.İyi eğlenceler. "
" Teşekkür ederiz. " dedi Bulut.
Niyazi bey çıkarken ben de banyodan çıktım.
Bulut birden bana bakarken
" Sen banyodamıydın ?" Dedi.Kafamı onaylar biçimde sallarken yatağa geçiyorum.
" Yani 3 hafta burada mıyız ?" Diyorum aslında bir hayli büyük olan otel odasına bakarak.
O kafasını onaylarcasına sallarken yan tarafıma oturuyor.
" Evet . Zaten ev gibi kocaman bence burada takılabiliriz ?" Diyor.
" Bilmem.. Nehir'in yanına da gidebilirdin. " diyorum.
Saçlarını sertçe karıştırıp " O konuyu hiç açma ." diyor.