Uyandığımda önce pis içki kokusunu alıyorum.
Bulut dün gece içmişti değil mi ?
BULUT DÜN GECE BENİ ÖPTÜ
BULUT DÜN GECE BANA SARILARAK UYUDU.
Bulut , dün Nehir onu öptüğü için dudağının kirlendiğini söylemişti.
Ve benimle mi temizlemişti ?
Ben temizlik süngeri miyim ?
Gözümü açtığımda Bulut'un koluna kafamı koyduğumu ve bir elimle diğer kolunu tuttuğunu gördüm.
İki elimi de aniden çekerken Bulut uyuduğu için bir şey anlamıyor ve benden tarafa dönüp uyumaya devam ediyor.
Neden kızamıyorum sana ?
Ben kötü olurken neden senin iyi olmanı düşünüyorum ki ?
Gereksiz... düşünmeme gerek yok seni..Seni zaten Nehir düşünüyor. Seni düşünmemi bile istemezsin ama yine de yanıma gelmen. Neden bu kadar güzel hissettiriyor ?
Karnımdaki ipek böceği bile artık ipekleriyle adını yazıyor. Minik bulutlar şeklinde ipekler yapıyor ve o, onları bitirip karnıma bıraktığında onların ağırlığıyla sana gülümsüyorum.
Neden canım yanarken bile sana kızamıyorum ki ?
Sen bana .... ne yaptın ?" Yüzümü eskittin. "
Bulut gözleri kapalı konuşurken ben alayla gülümsüyorum.
" Sana yapacağım çin işkencesini düşünüyordum içki kokulu kokarca , her zaman bu kadar fazla mı içiyorsun ? "
" Ne ? " Bulut birden kalkıp kendini kokladığında hemen yataktan kalkıyor. Devam ediyor.
" Kusura bakma bu kokuyla yanına gelmişim ve hayır , normalde bu kadar içmem ... bana , ne oluyor pek bilmiyorum."
" Önemli değil. Otur . Geceden beri böylesin kokuya alıştım sanırım. Ancak bu kadar içmen zararlı. "
" Neredeyse 28 yaşındayım ben!"
" 28 yaşında ve hala sorumsuzsun. Bu daha da kötü. "
Kafasını gülerek iki yana sallarken susuyorum.
Ben yatağa bakarken o yanıma gelip bana bakıyor.
" Bir şey mi oldu ? "
Dudağımı kemirirken düşünüyorum.
Acaba beni öptüğünü ve dediklerini hatırlıyor mu?" Dün geceyi hatırlıyor musun ? "
Biraz geri çekilip tepkimi ölçüyor.
Yüzümün her yerine dikkatlice bakıp en son gözlerime bakıyor.
" Kötü bir şey mi yaptım ? Hatırlamıyorum. "
" Ah , benden borç istediğini hatırlamıyorsum yani ? "
Biraz geri çekilip yutkunuyor.
" Umarım vermemişsindir. Kusura bakma kafam yerinde değildi."
" Ah , ama ben verdim. Sen de görünmez bir pelerin sipariş ettin. Adamlar sana bir şey getirmedi ama sen onlara tüm verdiğim parayı verdin. "
Gözlerini dikkatlice açıp bana yaklaşıyor.
Sertçe yutkunurken susuyorum.Hatırlıyor mu görmem lazım.