8.

52 11 0
                                    

Sabah kalktığımda Emre , Ben , Ömer ve Elif güzel bir kahvaltı yapıyoruz.

Herkese gelinlik bakmaya gideceğimi söylüyorum ve Elif gelmek istiyor.
Ona sonradan zoraki olduğunu ve  istemezse gelmemesi gerektiğini söylüyorum. Gelmemeyi kabul ediyor tabii biraz da Ömer'in ısrarlarıyla kabul ediyor .

Sabah  kendi kıyafetlerimi giyiyorum yine. Eşofman benim için önemli değil.
Zaten formaliteden her şey...
Akşam Elif'in her zaman yanında taşıdığı şeyleri giyindiğim için eşofmanlarım kirlenmeden   bahçede  Bulut' a yazıyorum.

Evet , sabah erkenden Elif'e Bulut'un tüm fotoğraflarını gösterdim beğendi ama bir yandan da " Bu adamın mı hiç sevgilisi olmamış ? Çok garip " dedi .

Bende garip olduğunu bir kez daha düşünürken Bulut'tan mesaj geliyor.

Aleyna : Ne zaman  bakacağız gelinliğe ?

Bulut : Önce arkadaşlarınla buluşmayalım mı?

Aleyna : Onlar anca akşam üzeri 5 gibi toplanırlar. Biz şimdiden seçelim zaten işimiz kısa sürer.

Bulut : Aleyna öğlen 1 de yazman ne alaka ? Bir kaç saat sonra buluşacaklar neden bu kadar geç yazdın ? İşimiz uzun sürecek.

Aleyna : Tam tersi kısa sürecek. Ben iki saat elbise bulamayanlardan değilim.

Kesinlikle öyle değilim.  Çünkü elbise bir saat denemek saçma bence . Giyin,  çık . Çok zor değil.

Bulut : peki. Nereden alayım seni? 

Aleyna : Sen söyle ben geleyim . Gerek yok almana.

Bulut : İnat etme işte. Neredesin ?

Aleyna : Konum atıyorum.

Biraz bekledikten sonra mesaj geliyor.

Bulut : Burası senin evin değil.

Aleyna : Evet . Değil. Gelirsen görürsün.

Görüldu atıyor ve bende telefonumu  kapatım cebime atıyorum.
Puflardan birine kendimi atarken moralimin bozukluğunu çok fazla hissediyorum.

Somurtmak , somurtmak ve daha fazla somurtmak istiyorum.

Umut birden yanımdaki puflardan birine sertçe oturuyor.

" Ne oldu sana ? " diye soruyorum.

" Yok , bir şey. Amına ... tövbe estağfurullah "

" Sorun ne ?"

" Ne olacak ? Ömer.  İnanabiliyor musun ? Elif , Ömer için geldi beni sattı. "

" Düzgünce anlat şunu ne oldu ? "

" Pizza aldık az önce . Sende yedin biliyorsun. Birtane dilimi elif eline aldı. Bende onu istiyordum. Bana versene , dedim. Ömer bunu duyunce kaşını çattı yine. Niye veriyormuş sana ? Bana versin , dedi. Canım istiyor yemek , dedim. Elif'ten isteme  falan dedi. Emre de ne boş yaptınız falan dedi . Bende Emre  haklı diye sustum . İyi Elif kime vermek istiyorsa ona versin dedim , Elifte gitti Ömer'e verdi. "

" Umut , Ömer onun kocası. "

" Biliyorum ! Bu yüzden bana vermeliydi zaten . Ben onun bir şeyi olamamışsam en azından elindeki bir pizza dilimini kocası yerine bana verebilirdi. "

" Belki de Ömer de böyle düşünüp alınır diye ona vermiştir ? Hepimiz Ömer'in ne kadar alıngan olduğunu biliyoruz. Evlendiklerinden beri daha da alıngan Kocanı seçmedin , diyor dakikada bir. Sen alınmazsın diye sana vermemiştir. "

Aleyna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin