26.

38 9 10
                                    

Aleyna'dan ~

Enesle oynarken Bulut'un telefonuna bakıp kaşlarını çattığını fark etmemle huzurum endişeye doğru dönüşüyor.

Ne oldu ? Neden bu kadar gergin ?

Enes sonunda uyuduğunda Bulut'un yanına yatırıyorum.
Bulut'un gerginliği benim de huzurumu kaçırırken ne olduğunu sorsam da cevap vermiyor.

Hah ! Ben bir psikoloğum bunun içinde  bir  iş olacağını anlamadım mı sanıyorsun ?

Yatalım , dedikten sonra telefonuna tekrar bir mesaj gelirken onun amacının uyumak değil beni uyutmak olduğunu anladığımda artık daha da sinirlerim bozuluyor.

Halbuki bir kaç saat önce affetmiştim onu ...

Bir yarım saat nefesimin düzene girmesini beklediğinde , ki uyudum sansın , ayağa kalkıyor. Ben yerimde beklerken o giyinip  son kez bana bakıyor ve gidiyor.

Karanlıkta olduğumuz için gözlerimi açsam da fark etmiyor.

Tam ayağa kalkacakken duruyorum.

Biz gerçek evli değiliz ki ,
Ona hesap sormaya veya şu an yaptığı şeyin ne olduğunu sormaya hakkım var mı ?

Ben onu sevsem de o bunu bilmiyor.
Ve bilmediği için soru sormam mantıksız olur.

Sıkıntıyla saate bakarken 15 dakikanın geçmiş olduğunu fark ettim.

Tamam belki eşi değilim , evli değiliz ama bu beni kandırması gerektiği anlamına gelmez !

Sonuçta arkadaşız ve beni kandırmasına gerek yoktu !

Hemen  ayağa kalktığımda içimdeki kötü his gittikçe artıyordu.

Habalar yavaş yavaş soğuduğu için hırkamı alıp çıkıyorum dışarı.

Nereye gideceğini bilmediğim için anlamsızca bakarken otelde çalışan bir çocuğa gidip soruyorum.

" Merhaba "
" Merhaba efendim, buyrun "
" Şey , birisini soracaktım da brn size. Az önce çıkmış olması lazım. Şöyle biraz uzun sarı saçlı mavi gözlü biri. "

" Aa kardeşiniz demek. Az ilerideki P**** parkına gitti . "

" Teşekkür ederim , kolay gelsin. İyi akşamlar "

" Size de . "

Kardeş mi ?
Sarı saç vr mavi gözlü olmamız dışında benzeyen neremiz var ki ?

Yine de bozuntuya vermeden parka doğru gidiyorum.

Bulut'u gördüğüm gibi bir çalılığın arkasına saklanırken Bulut'un kollarını açıp  gülerek konuştuğunı görüyorum.

Ah ! Bir de duyabilsem.

Ama çok uzaktayım...

Biraz daha yaklaşıp geldiğimde şapkalı ve uzun mantolu birisinin şapkanın altından güldüğünü görüyorum.

Kim bu ?

Ben biraz kalkıp Bulut'un 5 adım gerisine gittiğimde mantolu kişi birden kalkıp Bulut'a sarılıyor.

Sarıldığı için şapkası düşerken uzun, güzel siyah saçlı bir kadın görüyorum.

Mantosu hala kapalı olmasına rağmen ne kadar güzel olduğunu sadece bir bakışınızda anlayabiliyordunuz.

Bulut'a sarılıp 
" Hayatım sonunda geldin. Sabahtan beri seni izliyorum.O cadaloz Aleyna'yı ektin sonunda "

Gözlerimi şaşkınlıkla açarken burnumun  direğinin sızladığını ve gözlerimin dolduğunu hissediyorum.

Aleyna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin