10.

46 10 4
                                    

Düğün Günü ~~

Size hiç  yataktan çıkmayacağım demiştim değil  mi ?

Çıkmadım gerçekten.

İlginç bir şekilde annem odamdan çıkmamı hiç istemedi sadece Elifle arada konuştuk ve uyudum.

Şimdi düğün günüydü.

Benim düğünüm.

Gerçekten  böyle bir şey olacağını hiç düşünmezdim.

Hem evlenmeyi hem de bu bu şekilde evlenmeyi pek beklemiyordum.

Kendimden bir çılgınlık bekliyordum ama sevmediğim bir adamla evlenmek ?

Sınırlarımı her geçen gün aşıyorum.

Şimdi Gelin odasında , evet böyle bir oda var çok garip değil mi ? , gelinliğimi giymek için önceden makyajımı hazırlayan kadınlara baktım.

Bulut dün bana kısacık bir mesaj yazmıştı .

" Yarın 8 'de Gelin odasında hazırlayacaklar seni . Kimseye zorluk çıkarma. "

Sadece bu kadar evet .

Nerede kaldı hal , hatır sormak ?

En azından bir merhaba ?

Hayır üslubu da sinirmi arttırıyordu.

Zorluk çıkarma diyor bir de , ben mi çıkartacağım ?
Hah !

Şimdi Gelin odasında , aslında burası başka bir odaymış. Açık alanda düğün olacağı için burası açık mekanı tuttuğumuz yerin bir odasıymış ve burayı da gelin odası diye süslemişler ,

Bana bir kaç parça yemek getirmişler ve onu yiyorum. Elifte bana anlamadığım ve hiç umurumda olmayan evlilik tavsiyeleri veriyordu.

" Yani  kızım , evliyken adamla uğraşma ona askerlik arkadaşın gibi davranma . Biraz daha sakin ve ılımlı ol. "

Dometes , salatalık , peynir ve zeytinden birleşen yarım  ekmeğimden aldığım lokmamı yutarken konuşuyorum.

" Elif anlasana kızım , Biz gerçek evli değiliz. "

Bana somurtarak bakıyor .

" Tamam da Aleyna hevesimi kursağımda bırakma her zaman sen evlendiğinde bunları konuşmak istemiştim."

Bu dediğiyle azcık şaşırmıyor değilim.
Bunu mu bekliyordu ki ?

" Evlenmemi mi istiyordun ? "

" Tabiki de istiyordum seni seven bir adamı neden istemeyeyim ? "

" Beni zaten sevmiyor Elif. "

" Off hatırlatmasan olmaz ya " diyor ağzına bir salatalık atarak .

Pekii ...

Diye geçiriyorum içimden.

Aleyna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin