28.

38 5 34
                                    

Bulut'tan ~

Gözlerimi açtığımda bir doktor gözlerime ışık tutuyordu. Refleksle elimi gözüme götürdüğümde doktor hafif çekilse de tam çekilmedi.

" Bilinci şu an açık. Hafiza kaybı olacağını sanmıyorum. Kafasını bir yere çarpmamış. Muhtemelen şok. " diyor yanındaki bir asistana
Nerede olduğumu anlamak için ağrıyan boynumu sağa sola sallarken o tanıdık koku burnuma geliyor.

Hastanedeyiz demek !

Doktor gittiğinde yanımda sadece asistanı kalmıştı ve beni dikkatle inceliyordu.
Kendi kendine soru sormaya başladığında bu soruların cevabını bilen kişi olduğumu fark ettim.

" Nasıl şoka girdi acaba ? Ne tetikledi bunu ? Gördüğü veyahut duyduğu şey neydi acaba ?"

Ayağa kalkmaya çalışırken cevap verdim.
" Sevdiğiniz bir insanın karşısında geri dönülemeyecek bir hata yaparsanız. Siz de böyle olursunuz. "

Birden üç adım geri çekildiğinde oturur pozisyona geldim.

" S-siz iyi misiniz ? "

" Doktor olan siz değil misiniz ? İyi olup olmadığımı  söyleyecek olan sizsiniz sanıyordum. "

" A-a şey iyisiniz. Herhangi bir kırığınız veya çatlağınız yok. Yalnızca küçük sıyrıklarınız var. Onları da temizledik. "

Sağıma soluma baktığımda Aleyna'nın olmadığını görmüştüm.

" O - o nerde ? "

Cevap  beklediğimde kadın hala sanki ölü birisiyle konuşuyormuş gibi korkuyordu.

" Hanımefendi ben ölmedim. Bu bakışınız niye ? "

" Hemen ayağa kalkamanıza şaşırdım. Şey , o dediğiniz kim acaba ? Bir sürü refakatçiniz var da "

Bir sürü refakatçi mi ?
Aykut , gelmişse o vardır. Başka kim olabilir ki ?

Bozmadan devam ediyorum.

" A-Aleyna yanımda gelen baygın kadın. "

Kadın rahatlar gibi göğsüne bastırdığı defteri biraz geri çekti.

" Demek hatırlıyorsunuz. Aleyna hanım yan odada ona serum takıldı ama hala uyanmadı. Uyandığında ona da soracağız. Ama bayılması çok tehlikeli. Bir yılda 2 kere nüksetmiş. Bu , onun için geri dönülmez bir şey olabilir."

Korkum ikiye katlanırken ayağa kalkıyorum ve konuşmaya çalışıyorum.

" O-onu görebilir miyim ? Yan oda demiştiniz değil mi ?"
Ayağa kalkıp ilerlediğimde kadın kolumdan tutup beni geriye çekmeye çalıştı.

" Hayır. Göremezsiniz şu an. Uyandığı zaman göstereceğiz. Şu an çok tehlikeli bayılmaları için test yapacağız sizi yanına alamam. "

Daha da ileri gitmeye çalıştığımda kadın artık beni tutamıyordu.

Sonunda kapının dışına çıktım.

Umut , Emir ve Aykut odanın yan tarafında bulunan koltukların üzerinde oturuyorlardı.

Umut sabırsız gibi ayağını sallarken Emir koltukta yayılmıştı.
Aykut ise ağzındaki sigarayla yere bakıyordu.

Umut ve Emir mi ?
Onlar ... buraya ne hakla gelirler ?
Aleyna'yı o halde bıraktıktan sonra ....
Nasıl ?

Aleyna !
Onu görmeliyim.

Seni sevmezdim derken ne demek istediğini sormalıyım. Bunu yapmak zorundayım !
Onu görmeliyim.
İyi olduğunu görmeliyim.

Aleyna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin