16.

40 9 8
                                    

Bulut'tan ~~~

Uyandığımda üstümde normaldekinden daha fazla ağrı olduğunu hissediyorum.

Ellerimle ittirmek istesem de ne yaptığımı  bilmeden sadece ağırlığı tutuyorum.
Gözlerimi açtığımda Aleyna'nın bacağının ayaklarımın üstünde olduğunu  ve bir kolunun da göğsümün  üstünde olduğunu görüyorum.

Eh , yuh ama...

Saate baktığımda sessizce tamamlanmamış bir küfür ağzımdan fırlıyor.
" Senin... "

Dilimi dişlerimle kıstırıp susarken  sabır çekiyorum.
4.06
Saat Sabahın dördüydü.

Ben uyanırsam bir daha uyanamazdım ki...

Biliyorum çok heyecanlıydı ve yerinde duramıyordu.
Ama ... bu kadarı fazla değil miydi ?

Onu da mı kaldırsam ?
Ama , onun geri uyuyabildiğini görmüştüm.

Dünya umurunda değildi ki.

Kolunu ve ayağını  çektiğimde birkaç mırıltı çıkarıp bu sefer cansız bir peluşa sarılırmış gibi sıkı sıkı sarılıyor.

" oha ama ... "

Kafasını kaldırırken ona bakmaya çalışan ben ani hareketle geri çekilemiyorum ve çenemi kafasına vuruyorum

"Ahhh "
" Aaaa başım. "

Sinirle kollarından tutup  Aleynayı önümde sallıyorum .

" Dikkatli uyusana ! Seninle uğraşmak zorunda mıyım ben ? 27 yaşında biriyle mi evlendim yoksa 7 yaşında biriyle mi ?  Şaka mısın sen ? Üstüme çıktın! "

Birden sinirle durduğumda gözlerinden  pıt pıt gözyaşları dökülüyor.

" Aleyna.? " dediğimde
Yatağın ucuna geri geri gidip oturuyor.

Sonra pijamasının kolunun uçlarıyla gözlerini silerken konuşuyor.

" Özür dilerim Bulut. Ben ... böyle önemli şeylerde  çok heyecanlanıyorum ve uyuyamıyorum. Uyursam da korkudan her şeye sarılıyorum. Özür dilerim. "

" Tamam . Ağlama "
Ağlaması beni kötü hissettirirken kendime küfretmeye başlıyorum içimden.

Merak etmeyin size yazmayacağım.. çünkü duymanıza gerek yok zaten...

" İstersen ben koltukta yatayım. Sıkıntı değil. " diyor.

Bir kere daha geri giderken yatakta yer kalmadığını görüyorum.

Ben ona bir adım ilerlemek isteyince o da bir adım geri  gidiyor.

Ben elimi uzatıp " Dur !" Diyerek  ona doğru atlarken o düşüyor. Ben de onun üzerine.

Tabiki..

Gözlerini sımsıkı kapatmış kafasını tutarken kendimi ellerimle kaldırıp yüzüne bakıyorum.

Elinin dış tarafıyla gözünü ovalarken içinin çizilip hafif kanadığını görüyorum.

" Eline ne oldu ? " diye elini tutarken yine suratına düşüyorum dudaklarımız tam sürtecekken kafasını refleksle yana çeviriyor.

Ve dudaklarım boynunda kalıyor .

Ben şaşkınlıkla bakarken o da şaşkınlıkla bakıyor.

" Ş-şey üstümden kalkar mısın ? "

Diyor titreyen sesiyle
Hemen üstünden  kalkarken yerde bağdaş kurup  vücudundaki yaraları kontrol etmeye başlıyor.

Karşısına oturup
" Uyumayacak mısın ? " diye soruyorum.

Aleyna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin