Bölüm boyunca bu şarkıyı dinleyerek yazdım diyebilirim arkadaşlar. Ehi.
Bu bölüm biraz olayları açıklayarak geçti ama güzel ve uzun bir bölüm :**
5.bölüm daha sıcak olucakŞimdiden teşekkürler :*
***
Christian, Thomas ile elbiseyi yollamıştı.
Gerçekten benden zevkli olduğunu dile getirmem gerek .
Siyah dar ve kısa bir elbise. Ön tarafı kare , arka tarafında cok daha derin bir dekolte vardı. Çok süslü giyinmeyi sevmezdim zaten bu elbise gerçekten benim için yapılmış gibiydi. Benim zevklerimde. Sade ve şıktı.
Thomas'a gülümseyip kapıyı örtecekken, "Bayan Steele. Bay Grey sizi kuaföre bırakmamı istedi. Hazır olduğunuzda arabada bekliyor olacağım."
Bu adamın özel güçleri falan mı var diye düşünmeye başlamıştım ki, haklıydı. Bu bir açılıştı ve yanında güzel bir kadın görmek istiyordu.
Bellayla vedalaşıp arabanın arka koltuğuna geçtim.
***
"Sandreas caddesinde bir kuaför var oraya gidelim Thomas." Aynadan bana bakan genç adama çarpık bir gülümseme yollayıp maillerime döndüm.
"Hanımefendi Bay Grey'in talimatı var. Onun dilediği kuaföre gideceğiz, izninizle."
İzninizle mi? Yok beni Sandreasda ki kuaföre götür desem dinleyecekti sanki.
Sanırım nazik olmaya çalışıyordu, cevap vermedim.
Christian'ın elini üstümde hissetmek güzeldi. Ama biraz fazlaydı sanki bu. Dışarıya çıkacağım zaman dibimde bitiyor, gelemeyeceği zamanlarda Thomas'ı yolluyordu. Gerçekten kendimi dinleme fırsatı bulamıyordum.
***
Güzellik salonuna girdiğimde uzun boylu sarışın bir bayan bana doğru yürüdü. İğneleyici bakışları altında çekindim. İstemsizce dudaklarımı dişledim ve nefesimi tuttuğumu birkaç saniye sonra farkettim.
Niye bu kadar kibirli görünüyordu?
-Siz Bay Grey'in misafiri olmalısınız. Telefonla haber verdi geleceğinizi. İçeriye girin arkadaşlar ilgilenecek.
-Misafiri değil sevgilisiyim.
İçimden söylediğimi düşündüğüm bu cümleyi dudaklarımdan dökmüştüm işte. Kendimi garip hissetmeme neden oldu. Yine de bu kadının suratının düşmesime yetti ve hissettiğim kötü his yerini mutluluğa bıraktı.
Sonuçta benimdi o ?
***
"Anastasia mükemmel görünüyorsun." dudaklarıma tutkulu bir öpücük bırakarak yolu izlemeye devam etti.
Trafik sıkışıktı ve sanırım geç kalacaktık.
Yine de onunla yalnız kalmak için güzel bir zamandı şikayetçi değildim.
"Birkaç gazeteye Cv verdim, bu hafta görüşmeye gidebilirim." tepki göstermemesini dileyerek takınabildiğim en rahat tavırdaydım.
"Buna ihtiyacın yok Ana. Birşey gerekiyorsa benden iste. Çalışman gerekmiyor."direksiyonu kıracak gibi kavrayışını görsemde,kestirip atamadım, benim hayatım onun olduğu kadar bana da aitti.
"Christian lütfen. Bellaya çok yük oluyorum, sana da öyle. Çalışmam gerekiyor buna itiraz etme."
Düşünüyor gibiydi,kafasında belli belirsiz tartımını yaparken mırıldandı "Amına koyduğumun yolu ilerlemiyor, bekle Ana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARBE (+18)
RomanceE.L James 'Grinin Elli Tonu' kitabından esinlenmiştir. "Herkesin içinde sekse karşı merak vardır." Bazıları ilk deneyiminin hazzını arar, bazıları ise bambaşka hazlar. Keyifli okumalar !