BÖLÜM-17

86.9K 791 117
                                    

Multiplayer : Elliot Grey

ÖZGECAN ASLAN UNUTULMAYACAK.
#kadınaşiddetehayır
#ölümedurde

Yeni sevimli arabamı evin önüne park edip benimle birlikte içeri girdi.

Thomas'ı arayıp buradan onu almasını söyleyip telefonu kapattığında, Elliot'u gördü.

Bellayla birlikte, yatak odasından çıkan Elliot yarı çıplaktı.

Christianla gözgöze gelen Elliot ellerini göğsünde birleştirip karşımızda durdu.

"Hey, yiyecek birşeyler hazırlayacağız gelin eşlik edin."

Elliot, Christian'a söylemiş olduğumu düşünmüştü sanırım. Rahat bir yaklaşımda bulunmuştu.

Christian onun aksine,çenesi gerilmiş vücudunu kasmıştı. Öfkesinin kokusunu almıştım.

Sonuçta Bella'nın yanına onu eve bıraksın diye göndermişti , güvende olması içindi, Elliot'u Bella'nın odasından çıkarken görmek onu şoka sokmuş  olmalıydı.

Saçlarını karıştırdıktan sonra derin bir nefes bırakan Grey, boğazındaki kravatı bollaştırdı. Üzerindeki ceketi yavaşça ilerlediği portmantoya asıp tekrar Elliot'un karşısına geçti, gömleğinin kollarını yavaşça yukarı doğru sıyırıp Elliot'un yüzüne bir yumruk attı.

Şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım.

İnanılmaz derecede soğukkanlıydı.

Kafası hızla sağa çevrilen Elliot yanağını tutup gülmeye çalıştı.

Bella soluğu buzdolabında alıp, geri döndüğünde elindeki buz torbasını Elliot'un yanağına tutmak istedi. Elliot torbayı itip Grey'e döndü.

Hırsını alamayan Christian duvara bir yumruk daha geçirdi.

Onu durdurmaya çalışmadım. Karakterini çözmüştüm artık.

Birşeyler onun istediği gibi gitmeyince kafası atıyordu.

Elliot'u domaltıp kırbaçlayamayacağına göre yumruk ideal bir çareydi.

-Elliot sana kızı eve bırak dedim. Git onunla sabahla demedim !

"Hemen dönmek  istemedi. Bende ona eşlik ettim ve birkaç kadeh derken ikimizde sarhoş olmuştuk. Ona tek gecelik bir ilişki gözüyle bakmıyorum Christian. Biz birbirimizden hoşlanıyoruz."

Yanındaki korkmuş Bella'nın belinden tutup kendine çekti.

Bu kadar sessiz kalmamın yeterli olduğunu düşünüp Christia'nın kasılmış koluna sarıldım.

Mırıldanarak, "Bu kadar yeterli Grey uzatma lütfen." diyerek yanağına uzanıp minik bir öpücük kondurdum.

Bella'nın elinde erimeye başlayan torbayı yüzüne tutması için alıp Elliot'un yanağına götürdü.

"Kendine gelmişsindir , şimdi birşeyler hazırlayabilirsin işte. Efor sarfettim acıktım."

Sesinde yumuşama vardı ama gözleri hala alev atıyordu.

Gülüştük. Kimse olayın uzamasından yana değildi sonuçta.

***

Christian kapıda beliren Thomas'a burada kalacağını söyleyip tekrar gönderdi.

Ben olsam okkalı bir küfür savururdum.

Onaylayan Thomas arabayı almadan caddeye doğru yürüdü.

DARBE (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin