BÖLÜM-19

85K 748 113
                                    

Christian bana bakıp saçlarını karıştırdı.

Gülümsememle karşılık verdiğimde dudaklarını bastırıp annemin elindeki bavula yöneldi.

"Alayım hanımefendi, arabam şu tarafta." diyerek bir eliyle arabanın olduğu tarafı gösterdi.

Annem Christian'a memnuniyetle bakıp Roll'un elinden tuttu.

Beraber arabaya yöneldik.

***

Christian dikiz aynasından arkaya bakarak "İsterseniz evimde kalabilirsiniz, otel odalarında rahatsız olmanızı istemem."

Annem Roll ile bakışıp birşeyler mırıldandıktan sonra, "Aslında olabilir bir iki gün kalacağız zaten, Ana'yı görmek için geldik daha sonra Roll'un turnuvasına katılacağız."

Tebessüm edip Christian'ın direksiyondaki sağ elini sıktım. 

"Ana kızım. Beyefendi bahsettiğindende yakışıklıymış."

Bunu söyleyen Roll du.

Sanırım onlara hiç Christian dan bahsetmediğim için iğneleyici bir tabir kullanmayı seçmişti.

Aileme sevgililerimden bahsetmek hiçbir zaman içimden gelmemiştir. Utandığımdan değilde ayrıldığımızda ikide bir  adamın adı geçmesin diyeydi sanırım.

Koltuktan başımı arkaya doğru çevirip Roll ile gözgöze geldim. Tebessüm edip onaylarcasına başımı çevirdim.

Tekrar önüme  döndüğümde Grey Malikanesine gelmiştik bile.

Maybach Landaulet gibi bir otomobilin içinde olmaya değilde, evi görünce şaşırmışlardı.

Annem kapısını açan Christian'ı yoksayıp eve dikmişti gözlerini.

"Aman Tanrım bu muhteşem."

Christian'ın göğsünü kabartmıştı.

Yo bu deyim değil inanın. Gerilmiş ve dikleşmişti. Hoşuna gitmişti annemin tavrı.

Çekinerek annemin kolundan çekiştirdim

"Abartma anneciğim girelim hadi."

Bahçedeki heykellerin hepsini tek tek inceleyip dudaklarını ısırarak kapıya yöneliyordu.

Roll ve Christian arkamızdan geliyorlardı. Annem aradaki uzaklığı fırsat bilip;

-Ana bana hiç bahsetmedin ! Çocuk mükemmel. Ve durumuda. Ah senin adına seviniyorum minik kızım.

-Daha çok erken gördüm söylemek için. Sonuçta tanıştınız işte.

Kıkırdayarak içeri girdik.

Bayan Katty üzerimizdekileri alırken annem ilk defaki kadar şoka girmedi.

Bu kadar büyük evin bir çalışanı olması normal gelmişti.

Kadına gülümseyip bu sefer  içeriyi incelemeye başladı.

"Anne kes şunu sonra incelersin ya."

Kahkaha attı "Tatlım elimde değil,duvardaki herbir tablo  bir servet değerinde."

Christianla Roll gelmişti.

Bayan Katty yemeği hazırladığını haber verip bizi yemek salonuna davet etti.

Christian ilk önce annemlere odasını tanıtıp eşyalarını teslim etti. Yemeğe beklediğini de iliştirerek odalarndan çıktı.

Belime sarılıp tekrar salona yöneldi.

"Ana inanılmaz gerginim. Hayatımda ilk defa bi sevgilimin ailesi ile tanışıyorum 15lerinde gençlerden farkım yok."

DARBE (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin