BÖLÜM-21

63.2K 628 58
                                    

Christian Grey'in ağzından..

***

Bayan Katty'e , Anastasia'nın nerede olduğunu sordum laf arasında, birkaç kere gördüğünü, onunda en son beni sorduğunu söyledi. Tebessüm edip yanından ayrıldım.

Benim güzelim beni sormuş , onu ihmal etmişim, diye düşünerek odaya çıktım.

Kimse yoktu.

Gerilen çenemi ovalayarak, oluşan kasıntıyı gidermeye çalışıyor , evde deli gibi dolaşıyordum. Lanet olsun.

Thomas'ı arayıp Ana'yı görüp görmediğini sordum. 1 saat önce eve girerken gördüğünü söyledi.

Telefonu kapattım.

Dışarı çıktığından bile haberim yoktu.

Çok kötü cezalandırılacaksın Anastasia.

Elimdeki telefonla numarasını çevirdim.

Gelen ses yatak odamdandı yanına almamış. Dudaklarımı birbirine bastırıp çalışma odama gittim.

Çalışma odama giderek kameraları incelemeye koyuldum.

Sevmediğimden, evin içine 1 tane bile kamera koydurtmamıştım.

Bahçede ve garajda birer tane vardı o kadar.

Bilgisayarı açıp kamerayı izlemeye başladım. Sara sara ilerlerken Anastasiayı görüp durdum.

Bahçedeydi. Havuzun önünde dolaşıyordu.

Bir anda bir tarafa döndü. Hızlı adımlarla yürürken üzerindeki şalı yere düşmüştü.

Gözüken yer buraya kadardı alnımı gergince ovuşturdum. Bu da neydi böyle?

Bahçeye çıktığımda siyah şal çimenlern üzerine kaplanmıştı.

Çömelerek yerden aldım. İç çektim.

Anastasia. Kaçırılmış mıydı?

Hayatımda ilk defa bu kadar sarsılmıştım.

Babam öldüğünde bile bu darbeyi yemedim diyebilirim. Kokladığım eşarbı elimde sıkıp çekiştirdim.

Ona zarar vermek isteyen her kimse onu öldürecektim.

***

"Thomas birkaç adam tut, çevreye sal.

Anastasia'nın fotoğraflarını ver onlara. Ödülün yüklü olacağınıda söyle.

Polis yok. Kaçıranı kendime istiyorum. Canlı birşekilde.

Ben Lila'ya bakacağım. Hastaneden kaçmıştı en son. Onun olma ihtimali beni sarsıyor. "

Son cümlelerimi mırıldanarak söylemiştim.

Thomas   beni onaylayıp hızla evden çıktı.

Bayan Katty ağlıyordu.

Gözümü yumdum. Gerginliğimi bastırmaya çalışırken hızla evden çıkıp garaja girdim kendimi arabada bulmuştum bile.

Lilanın Newyorkda küçük bir evi vardı. İlk önce oraya bakmam gerektiğini düşünüp arabayı hızla kökledim.

Ana aklımdan bir an çıkmıyordu. Kararan gözlerim ve nefes almaya zorlanan cigerim yüzünden arabayı sağa çektim.

Nefes almaya çalış manyak herif.

O kızı bulacaksın.

Arabanın direksiyonunu tekrar kırdığımda çalan telefonumun sesiyle debriyaja basıp frenledim. Tekerlek çığlık çığlığa kalmıştı.

DARBE (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin