"Ana dün olanlardan bahsetmek istiyorum."
Neydi bu? Biraz önceki şey normal gibi davranıp, başka konuya mı geçicekti yani?
Sırf bağırdım diye 4 kemer darbesi yemiştim. Kalçam hala zonkluyordu.
Cevap vermedim konuşmasına devam etti.
"Eski itaatkârlarımdan biri, açılışa gittiğimiz gün gazeteye düşen fotoğrafımızı görmüş. O kız biraz fazla takıntılı Ana. Evime elinde silahla gelip Anastasia nerede diyerek çılgına dönmüş. Thomas bana haber verdiğinde seni bırakıp eve, yanına gittim.
Hatırladığımdan daha kötü bir haldeydi. Saplantısı delilik boyutuna gelmiş diyebilirim. Tanıdığım bir doktorun gözetiminde hastaneye yatırdım. Oradan asla çıkamaz Ana. Sana zarar verebilirdi."
Son cümlesini duyduğumda afallamıştım.
Bana Greyden başka kim zarar verebilirdi ki?Konuşmamaktaki kararımı bozdum.
"O yüzden mi beni seçtiğiniz için minnettarım Efendim diyordu Grey?"
-Sen bunu nereden biliyorsun Ana? Dediğim gibi bi deli. Tercih falan yok kendi dünyasında yaşıyor.
"Seni aradım Grey. Telefonun açıktı ama konuşmuyordun. O Kadının sesini duyunca ben yanlış anladım ve sarhoş olana kadar içtikten sonra seni aradım. Bağırarak konuşmak ve diğer saçmalıkları cesaretimin verdiği şeylerle.." konuşmaktan vazgeçip cümleme devam etmedim,sızlayan kalçamı hatırladım. Sanırım artık bir özür hak etmiyordu,cezamı çekmiştim değil mi?
"Artık bir daha bana böyle tepki göstermeyeceksin değil mi Anastasia? Ben sana zarar vericek birşey yapmam." Ona dönük sırtıma dokundu , okşar gibi.
"Şimdi biraz uyu,yarın güzel bir gün olacak."
Görmeyeceğini bilerek devirdiğim gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
***
Uyandığımda Christian yanımda değildi. Şaşırmadım , yataktan kalkıp oturmaya çalıştığımda gözlerimi kapadım bir inilti çıktı boğazımdan.
Gerçekten müthiş bir acı vardı.
Ayağa kalkıp boy aynamın karşısına geçtim, geceliği yukarı doğru sıyırdığımda kalçamdaki 4 darbe izi belirgin birşekilde kızarıktı. Gözlerimi yumup geceliği aşağıya indirdim. Ne zaman geçecekti bilmiyorum. Daha önemlisi Christian'dı.
Ne zaman düzelecekti ?
Aslında hiç cevaplanmayan bir soru kalmıştı. O bu zevklerine nasıl başlamıştı? 18yaşındaki bir çocuk bu eğilimlere girişecek arzuda olmazdı. Zengin ve yakışıklılık psikopatlığa sebep olamazdı.
En fazla kalan mirası çarçur eder, ayyaş bir herife dönüşürdü.
Hem servetini 5'e katlamıştı. Hemde dışarıdan bakıldığında kusursuz bir görünüşe sahipti. Düzgün bir görünüş.
Anlattıklarında eksikler sezmeye başladım.
Bunu Christian'a kim başlattı?
Aradığım cevabı elbet birgün bulacaktım.
***
Geceliğimin üzerine sabahlığımı geçirip sesler gelen salona geçtim. Üzerimi değiştirmenin sırası değildi. Canımı daha fazla yakamazdım.
"Ana, daha iyi misin kahvaltıyı hazırlıyorum gel otur ." Seslenen Bella'ydı. Birşey anladı mı diye düşünürken gece kollarında ağladığım aklıma geldi. Ondan bahsediyor olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARBE (+18)
RomanceE.L James 'Grinin Elli Tonu' kitabından esinlenmiştir. "Herkesin içinde sekse karşı merak vardır." Bazıları ilk deneyiminin hazzını arar, bazıları ise bambaşka hazlar. Keyifli okumalar !