Dayanamadım ve yayınladımm .
İyi okumalar sizi seviyorum :****
Gözlerimi araladım ve hemen karşımdaki duvar saatine çarptı gözüm. Sabah 9'a geliyordu.
Bugün Christian iş için Rusya'ya gitmişti.
Telefonumu komidin üzerinden alıp numarasını çevirdim.
-Evet güzelim.
-Günaydın Efendim
-Tahrik etmeye çalışmıyorsun değil mi?
-Bir zararı mı var Bay Grey?
-Dünyanın öbür ucunda da olsam gelir sizi beceririm Bayan Steele.
-Gel o zaman, bacaklarımı aralıyorum.
-Anastasia beni zorlama önemli deyip dinlemem ilk uçakta gelirim bacaklarının arasına. Şuan dişlerimin arasından konuştuğumun farkındasındır?
-Ah tamam.
-Ah'lamakta yok.
-Tamam Bay Grey. Ne zaman dönüyorsun?
-Yarın öğle saatlerinde güzelim.
-Görüşmek üzere.
-Üzere.
Adam insanlarla hoşçakallaşıp telefonu kapatmadığı için, yüzlerine kapatmaktan telefonda benimle çağrı sonlandırmayı beceremiyor. Ah Christian'ım.
-Anastasia bugün cumartesii!
"Biraz daha uyuma hakkımı kullanacağım" beni dinlediğinden bile emin değildim, yatakta dikleştim.
"Hey hazırlık nereye , bugün birlikte birşeyler yapacaktık?"
Uzun saçlarını bir arada tutturmaya çalışırken ağzındaki tokayla yarım yamalak konuşuyordu.
"Benimle geliyorsun zaten Ana. Akşam 9 gibi çocuklar almaya gelicek."
Doğru mu duymuştum?
-Ne çocuğu kimin çocuğu?
-Üff anlamamazlıktan gelme işte. Okuldan iki üç arkadaşımla birlikte plan yaptık lütfen reddetmeni istemiyorum.
-Ben bilemiyorum Christian da şehirdışında. Bana eşlik edemezse tedirgin olur evde kalsam iyi olacak.
-Daha iyi ya işte Anastasia. Bugün kafanı dinle biraz. İçelim , dans edelim. Gevşe, ne dersin?
-Aslına bakarsan iyi bir fikir .Ama Christian tedirgin olmaktan ziyade kızabilir.
-Ya kızım söylemezsin. Sende de hiç aksiyon yok he.
-İyi tamam. Hem kafamı dağıtırım değil mi? Gevşerim dans ederim. Bende geliyorum.
Ciddiyetimize gülüşüp lavaboya girdim. Dişlerimi fırçaladım yatağa tekrar oturup telefonuma baktım. Mail yoktu. Akşam şüphelenmemesi için ben atsam iyi olacaktı.
Anastasia Stelle: Seni özlüyorum ...
Derin bir nefes çekip Bella'nın hazırladığı kahvaltı masasına ilerledim.
Kahvemi de alıp kitabımı okumak için tekrar odama geçtiğimde mail gelmişti.
Christian Grey: Biliyorum güzelim.
Neden sadece biliyorum?
Ne seni seviyorum dememe karşılık veriyordu nede başka bir güzel sözüme. Sadece Biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARBE (+18)
RomanceE.L James 'Grinin Elli Tonu' kitabından esinlenmiştir. "Herkesin içinde sekse karşı merak vardır." Bazıları ilk deneyiminin hazzını arar, bazıları ise bambaşka hazlar. Keyifli okumalar !