Christian'ın herzamanki gibi beni uyandırmadan aşağıya indiğini düşünüp yatakta geriliyordum ki yanımda uyuduğunu farkettim.
Genelde ben uyuduktan sonra uyuyor, sabahta ben uyanmadan o kalkmış oluyordu bile. Anlayacağınız onu uyurken ilk defa görüyordum.
Sırtüstü yatmıştı. İfadesiz suratı masumiyeti yansıtıyordu.
Çıkmaya başlamamış sakallarına dokundum.
'Bu adamla yaşlanacağım.'diye fısıldadım , düşünmeden çıkmıştı dudaklarımdan bu cümle , içimdekileri yansıttığı kesindi.
Aralanan dudakları yukarı doğru kıvrıldı. 'Yetmez mi?"diye mırıldandı ve yüzündeki elimi öpüp bana doğru döndü.
Yetmez mi? Fazlaydı bile..
-
Yataktan kalkıp banyoya gittim.
Havlulara sarılı döndüğümde, beni görünce kalkıp yatağın kenarına oturdu.
Üzerine yapışan beyaz tişörtü kendinide gerince iyice esnemişti.
"Ne?" Utanarak söylemiştim ve yanaklarımın al al olduğunu hissedebiliyordum. Arkamı dönüp gardıroptan giyecek birşeyler aldıktan sonra banyoya yöneldiğimde ikaz etti.
-Burada giyin Ana.
Biraz duraksadım. Daha sonra itiraz etmeden yanında giyinmeye başladım. İlk önce mini kot şortumu daha sonra ince beyaz tişörtümü üzerime geçirip saçımdaki havludan kurtuldum.
İşim bittikten sonra yanıma gelip alnıma öpücük kondurdu.
"Bende bir duşa gireceğim, yemekte buluşuruz."
Onaylayıp aşağıya indim. 2.katın önünden geçerken duraksamama engel olamadım.
Acaba Bayan Katty buradan haberdar mıydı? Odanın temizliğini Christian yapmıyordu herhalde. Bunu bir ara soracaktım.
Mutfağa girmeden holdeki aynadan kendi yansımama baktım. İyi görünüyordum.
Nemli saçlarım dalgalıydı. Suratımın rengi yerinde.
Sabah bir hortlakla uyanmadığı için Grey adına sevinmiştim.
-Günaydın Bayan Steele.
-Günaydın Bayan Katty.
-Kahvaltı için özel olarak istediğiniz birşey var mı efendim?
"Aslına bakarsanız ben hazırlamak istiyorum. Siz dinlenebilirsiniz Bayan Katty."
Biraz sersemlese de gülümseyerek onaylayıp mutfaktan ayrıldı.
Christian'a kendi ellerimle kahvaltı hazırlamak istiyordum.
Sebzeli Lor hazırlamak üzere buzdolabını açtım.
Bu evde 2 3 çalışan ve Christian vardı bu kadar az kişi için dolap fazla dolu değil miydi? Çürüyecekler burada.
Malzemeleri yıkadıktan sonra pencerenin köşesindeki müzikçalardaki CD'yi çalıştırdım.
Hotel California- Eagles.
Bayan Kattynin zevki olduğunu düşünüp tebessüm ettim. Bu şarkıyı bende çok seviyordumYakaladığım şarkının mutluluğuyla şarkı sözlerini mırıldanarak sebzeleri doğruyor ayağımla ritim tutuyordum.
"Keyfinin yerinde olmasına sevindim. Bayan Katty yok muydu?" Kaşlarını kaldırmıştı şaşkınlıktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARBE (+18)
RomanceE.L James 'Grinin Elli Tonu' kitabından esinlenmiştir. "Herkesin içinde sekse karşı merak vardır." Bazıları ilk deneyiminin hazzını arar, bazıları ise bambaşka hazlar. Keyifli okumalar !