9. Bölüm

29.7K 1.1K 322
                                    

(Medya: Deniz Keskin)

Dersler yüzünden aktif olamıyorum ama isteyen birkaç kişi olduğu için kısa da olsa bölüm yazmaya karar verdim <3

İyi okumalarr <33

★★★★

Beni bıraktıklarından sonra evlerine geri döndüler.
Bana telefon numaralarını verdiler. Bir şeye ihtiyacım olursa aramam için. Deniz'in tam tersi gibiydiler. Çok samimi ve eğlenceliydiler.
Umarım Deniz'de bir zaman sonra böyle olabilirdi. Ama ben bu halini de seviyorum. Sert bakışlarını. Dik duruşunu ve hiçbir şeyin onu yıkamayacak oluşu...

★★★★

Sabah kalktım ve okul için hazırlanıp okulun yolunu tuttum.

Otobüsle okuluma gidip kantine girdim.

"soğuk su alabilir miyim?"
"tabii ki"
Parayı uzattım ve suyu alıp sınıfıma çıktım.

Bugün az dersim olduğu için erken bitti ve tekrar eve geçtim.

0553*******: Nasılsın?

Derya: Tanıyamadım?

0553*******: Kaydetmedin mi aşkolsun. Kaan ben

Derya: Aa kusura bakma fırsat bulamadım.

Derya: İyiyim sen?

Kaan: İyi.

Kaan: Eğer müsaitsen Deniz'i ziyarete gidebiliriz. Görüşme günü var bugün.

Derya: Bana daha tam alışamadı. O yüzden pek sıkmak istemiyorum onu. Mektup yazacağım.

Kaan: Tamam sen bilirsin. Alışması biraz zaman alır ama alışırsa da bi daha bırakmaz ;)

Derya: Tamam teşekkürler.

Kaan: Utanmana gerek yok Derya abin sayılırım. Anlatabilirsin

Derya: Tamam :)

Kaan: Neyse o zaman ben seni tutmayım iyi günler :)

Derya: İyi günler

★★★★

0554*******: Yengeeeee

Derya: Kimsiniz?

0554*******: Aaa tabii ki benim yenge Celal. Başkasının da mı yengesisin yoksa 😑

Derya: Telefon numaran kayıtlı değildi de o yüzden tanıyamadım.

Derya: Ha bu arada Celal. Bana yenge demezsen sevinirim.

Denizi seviyordum evet ama o beni sevmiyordu. Onun hoşuna gideceğini sanmıyorum.

Celal: Niye yengem değil misin?

Derya: Değilim

Celal: İleride öyle olacaksın ama ;)

Derya: Demeni istemiyorum ama

Celal: Tamam yenge bi daha yenge demem.

Celal: Ay pardon yine yenge dedim değil mi?

Celal: Kendimi alıştırıyorum ama şimdiden. İleride sıkıntı olmasın diye ;)

Derya: 🤦

Derya: İyi günler Celal.

Celal: Üzdü :( Benden bu kadar mı nefret ediyorsun.

Derya: Hayır sadece biraz çocukça davranıyorsun

Celal: Tamam o zaman baştan başlayalım. Sadece adımı biliyorsun 25 yaşındayım. Sen ?

Derya: 21

Celal: O zaman bana abi diyeceksin PPQÜEŞQŞDÖŞWÖFÖSÖMF

Derya: Tamam ABİ.

Celal: Şimdi yenge diyebilir miyim ?

Derya|Görüldü

Celal'le daha fazla uğraşmak yerine Deniz'e mektup yazsam daha iyi olacak.

★★★

"Merhaba Deniz. Arkadaşarınla tanıştım ve iyi insanlara benziyorlar  Neden bilmiyorum ama beni korumaya çalışıyorlar.
Haftada bir gün seni görmek bana yetmese de seni fazla sıkmak istemiyorum. O yüzden sen bana ufacık da olsa bir adım atarsan ben sana sayamayacağın kadar adım atacağım. O ilk adımı sen atmadığın sürece ben de sana daha fazla adım atmayacağım. İyi günler :)"

Mektubumu Ptt ye bıraktım ve anneme tekrar arkadaşlarımla buluşma yalanını attım.

★★★★

"Evet beni fazla sıkıyorsun. Görüşmeye gelmene de gerek yok.

Arkadaşlarım iyi insanlardır. Ben istedim senin yanında olmalarını. Arkadaşın olmadığı için saçma sapan şeylerde arıyorsun eğlenceleri.
O eğlence aradığın şey de ben oluyorum. Belki arkadaşlarımla vakit geçirirsen sıkıntın gider de benimle vakit geçirme isteğin gider diye.
Adım atma konusuna gelince de böyle birşeyin olmayacağını ikimiz de biliyoruz. Ben atmadığım sürece sen de atmayacakmışsın bu güzel. Çünkü daha fazla adım atmanı istemiyorum.
Kendine iyi bak minik"

Bu mektupta biraz fazla kırıcı olmuş!
Ama ben Derya'ysam ona adımı attıracağım!

.........

>›"Adını hatırlayan son kişi öldüğünde hiç doğmamış gibi olacaksın"

Bölümü beğendiniz mii?
Derslerden dolayı pek bölüm atamıyorum :((

Hapishane Kaçkını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin