Son görüşmenin ardından 1 hafta geçmişti. Lakin ben o kadar mutluydum ki aradan 1 hafta geçmesine rağmen evde dört dönüyordum. Yüzümden sırıtışım hiç eksik olmuyordu. Anneminde bana yaptığı baslıkları üzerine bugün olanları anlatmaya karar verdim.
"Tamam anne anlatıyorum hazır mısın?"
"Ay hadi kızım hazırım, çatlayacağım meraktan birazdan"
"Tamam tamam, anlatıyorum. Şimdi hani sana 1 aya yakın önce Deniz diye birisinden bahsetmiştim hatırlıyor musun?"
"Evet, hatırlıyorum. Senin şu ona aşık olduğun kişi değil mi?"
"Evet, bi dakika. Ne? Ben sana ona aşık olduğumu söylememiştim ki!"
"Anneler anlar kızım. Ondan öyle bahsetmiştin ki... Aşık olduğunu anlamak için çaba sarf etmeye gerek bile kalmıyordu. Ama arkadaşım diyince yine de emin olamamıştım. Ama artık eminim" dedi göz kırparak.
"Evet aşığım. Sana anlatırken de ondan öncesinde de aşıktım" elimi tutup gülümsedi.
"Onun bana aşık olup olmadığından emin olamıyordum. O da emin olamıyordu. Ama artık o da bana aşıkmış. Sadece birlikte olmamız için biraz daha zaman vermemi istedi. Ha bide ben yarın görüşmeye gideceğim ve benim için bir sürprizi varmış. Öyle söyledi"
"Ay benim canım kızım. O kadar mutlu oldum ki" öyle bir mutlu olmuştu ki annem. Kahkaha atmıştı ama komik birşey olduğu için değil mutlu olduğu için atmıştı bu kahkahayı.Sabah olduğu için babam evde değildi. O yüzden bizde rahatça konuşabiliyorduk. Akşam babam geldiğindeyse olaylardan haberim yokmuş gibi anneme soğuk davranmaya çalışıyordum. Daha doğrusu odamdan çıkmayıp son olaylardan dolayı odamda dans ediyordum. İçimdeki enerjiyi bir türlü atamıyordum.
Annemle birlikte akşam yemeği yaptıktan sonra odama çekildim. Babam geldi ve yemeği yer yemez tekrar odama çıktım ve yattım. Yarın bana nasıl bir sürpriz yapacağını düşünürken uykuya dalmıştım.
Sabah kalktığımda saat 10 a geliyordu. Bugün dersim olmaması büyük şanstı. Önce ılık bir duş aldım. Sonra giyecek birşeyler bulmak için dolabımın kapaklarını açıp karar vermeye çalıştım.
Bugün şık giyinmeye çalıştım. O yüzden etek ve bir bluz giydim. Fazla sade olduğunu düşünerek bir de diz kapaklarımın üzerinde olan çizme giydim. Makyajımı fazla abartmadan makyaj yaptım ve anneme sıkıca sarılıp taksiye bindim.
Telefonum titreyince çantamdan çıkardım ve baktım.
Celal: Yengeeee
Derya: Efendim
Celal: Aha efendim dedi. Vallaha biliyordum
Derya: Neyi biliyordun Celal abi
Kaan: En son görüşmemizde Deniz hiç olmadığı kadar mutluydu ve bugünkü görüşmeye gelmemizi istemedi. Seninle ve biriyle daha özel konuşacağını söyledi.
Celal: Bende tabii ki üstün yeteneklerimle hemen çözdüm
Derya: Neyi çözdün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane Kaçkını
Novela JuvenilHayatına heyecan katmak için kendinden yaşça büyük bir mahkuma mektup gönderen genç kız... Her şey böyle başlıyor ve olanlar oluyor. ÖpüldünüzZzZz<3