Her gün ya ben Denizdeydim ya da Deniz bizdeydi. Çünkü sınav haftasıydı. Bana dersler konusunda çok yardımcı oluyordu. Eğer bu yıl mezun olursam Deniz sayesinde mezun olacağım. Mezun olmak istememin ilk nedeni bu evden gitmekti. Ama artık bu evden gitmek istemiyordum. Çünkü Tarık gitmişti. Annem için kalacaktım. Tabii evlenirsem orası ayrı.
Şuan Deniz karşımda bana yarınki sınavım için konularımı yetiştirmeme yardım ediyordu.
"Derya?" diyerek bana el sallıyordu.
"Efendim?"
"Daldın gittin ya, yarın sınavın var daha iki konumuz var"
"Ben acıktım ama, bi yemek arası mı yapsak?"
"Akşamın 9'unda mı acıktın?"
"Evet, ders çalıştırmak beni biraz acıktırıyor" güldü.
"Tamam hadi yarım saat mola verelim. Ama bak bu konular yetişmezse sabaha kadar masadan kalkmayız haberin olsun"
"Ya bir şey diyeceğim"
"De güzelim"
"Benim yerime sınavlara sen mı girsen?"
"Mümkün olsaydı yapardım" diyip yanağımdan makas aldı. Utandığım için yüzüm kızardığını hissettim ve hemen masadan kalkıp dolaptan yiyecek bir şeyler çıkarttım."Deniz, sen acıktın mı?"
"Yok güzelim, daha yemek yiyeli 2 saat oldu" dedi ve telefonuna baktı.İçten içe kimle mesajlaştığını merak ediyordum.
"Deniz, kimle yazışıyorsun sen" dedim ağzımdaki lokmayı çiğnerken.
"Bizimkilerle"
"Bizimkiler kim?"
"Güzelim Celal ve Kaan işte başka kim olacak"
"Sabahtan beri ders çalışıyoruz akıl mı kaldı bende" dedim.
"Çocuklar yengesini merak ediyor poz ver" dedi. Tam makarnayı ağzıma götürdüğüm an bunu söylediği için saçma bir poz vermiştim."Deniz atma onu"
"Attım bile" diyerek güldü.
"Ya çok kötü çıktım dimi. Bi baksaydım atmadan önce" güldü.
"Ne?"
"Senin kötü çıkacağın bir fotoğraf olabilir mi sence?"
"Evet, mesela az önce çektiğin fotoğrafta kötü çıktım"
"Gördün mü fotoğrafı"
"Hayır ama tahmin edebiliyorum"Kendi telefonumu aldım ve gruba girdim.
Kaan: Hâlâ ders mi çalışıyorsunuz
Celal: Yazık size kwnwkend
Deniz Gözlüm: Ara verdik
Celal: Yengemiz napıyor
Deniz Gözlüm:
Kaan: Afiyet olsun yenge nswhjwnw
Celal: Oh afiyet bal şeker löp löp et olsun yengecim KWNSKEH
Derya: Fotoğrafla dalga geçeni vururum!
Derya: Hem Celal abi o nasıl bir beddua ya. Et falan olmasın
Celal: Tamam yengecim kızma KWNWKEND
"Ya Deniz şunlara bir şey desene benle dalga geçiyorlar" diyerek onları Deniz'e şikayet ettim. Gülerek gruba bir şeyler yazmaya başladı. Bende sinirle yemeğe devam ettim.
Deniz Gözlüm: Neyse dalga geçmeyin güzelimle biz derse dönelim
Kaan: Nasıl da sevgilisini korurmuş
Celal: KANSNDJWKWJ
"Aman boşverelim biz bunları ya. Kendilerince bizle dalga geçiyorlar" kafamı evet anlamında salladım.
"Kıskanıyorlar" dedim.
"Biraz daha sevgilisiz kalırlarsa birbirleriyle çıkacaklar" kahkaha attı.O sırada mutfağa annem girdi.
"Çocuklar geç oldu bitmedi mi daha dersiniz, a-a-a kızım bu saatte yemek mi yiyorsun?"
"Niye taktınız yememe ya. Acıktım. Acıkmanın zamanı mı olur?" annemle Deniz gülüyordu. Ortada gülünecek bir şey yoktu aslında. Çok haklı konuşuyordum. Acıktıysan imkanın varsa ye! Yemenin zamanı mı olurmuş? Allah Allah!
"Anlaşılan derslerin stresi var üzerinde kızım. Size kolay gelsin" dedi ve mutfaktan çıktı.Hızla tabağımı bitirdim ve bulaşıkları makinaya atıp derse geri döndük.
Yaklaşık 1.5 saat sonra konuları kısa bir şekilde üzerinden geçtik.
"Bu konuyu anladın mı gülüm"
"Doğruyu söyleyim mi?"
"Söyle"
"Pardon ama ben bir bok anlamadım"
Elini alnına vurdu.
"Tamam o zaman baştan başlıyoruz"
"Ne? Hayır, hayır, hayır. Anladım ben her konuyu anladım gerçekten" dedim. Bu acıyı tekrar yaşayamazdım.
"Yalan söyleme güzelim. Bu kadar ayrıntılı yapmayız. Kısa bir şekilde anlatayım sonra birer test çözer bitiririz"
"Tam tamına 6 tane konu olduğunun farkında mısın Deniz?"
"Evet"
"Sabaha anca biter"
"Sabaha kadar çalışırız o zaman" dedi.
"Oooofff"
"Güzelim bu yıl mezun olursan birlikte aynı işe gideceğiz, ne kadar güzel olur değil mi? Hadi devam edelim, ben senden pes etmemeyi öğrendim. Şuan cidden 6 konu yüzünden pes mi edeceksin?" dedi.
"Çok doğru söyledin. Bu konular ne ki? Ben şimdi onların anasını ağlatırım" diyerek gaza geldim.Saat 2 gibi 5 dakika ara verdik.
"Deniz oturma odasına geçelim mi? Sandalye benim popomu ağrıttı" gülerek "tamam" dedi ve kitapları toplayıp koltuğa oturduk.Bir saate yakın da içeride ders çalışırken uykusuzluktan gözlerim kapanmaya başlamıştı. Zaten konular bitmiş test çözüyorduk.
Yanımda oturan Deniz'in bacağını yastık olarak kullanarak koltuğa uzandım.
~Deniz'in Anlatımıyla~
Uyku iyice bastırmıştı. Ama Derya sınavdan geçmesi için uyumamam gerekiyordu. Yanımda gözleri kapandığını gördüğümde gülümsedim. Ciddi ciddi yanımda oturuyordu. Hayali oturmuyordu. Kanlı canlı yanımdaydı. Daha fazla dayanamadı ve kafasını dizime koyup uzandı. Saçını yavaşça okşadım. Saçına küçük bir öpücük koydum ve kafamı arkama yaslayıp uykuya daldığımı hissettim.
•••••••
Dün bölüm atamadığım için bugün biraz daha uzun bölüm attım.Medyadaki şarkıyı dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.
Beni takip etmeyi ve ★'lamayı unutmayınn
ÖpüldünüzZzZz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane Kaçkını
Novela JuvenilHayatına heyecan katmak için kendinden yaşça büyük bir mahkuma mektup gönderen genç kız... Her şey böyle başlıyor ve olanlar oluyor. ÖpüldünüzZzZz<3