O yüzden etek giysem daha iyi olacaktı.
Hemen normal yaptıklarımdan biraz daha abartılı makyaj yaptım.
Tam dedikleri gibi yarım saat içinde gelmişlerdi. Annemle vedalaşıp arabaya bindim."Hoşgeldin"
"Hoş buldum, ne oldu alelacele aradınız. Birşey de söylemediniz?"
"Gidince anlarsın"
"Kötü birşey mi oldu yoksa?"
"Hayır hayır, eğer istediğimiz gibi geçerse çok güzel birşey olacak"
"Ya istediğimiz gibi geçmezse?"
"Öyle bir ihtimal aklımızdan geçmiyor"
"Ama Kaan abi neden ne olduğunu söylemiyorsunuz?"
"Deniz istedi" derin bir nefes aldım.
"Peki"Birkaç dakika sustuktan sonra tekrar konuştum.
"Ya şimdi söylemişsiniz ya ben sonra öğrenmişim ne farkı var? Şimdi söyleseniz ne olur yani?"
"Kendi ağzınla söylüyorsun abicim. Ha şimdi öğrenmişsin ha sonra, ne farkı var? Sabret biraz daha"
"Deniz'den neden bu kadar korkuyorsunuz ki? Şimdi söyleseniz, ben söylediğinizi söylemesem olmaz mı?"
"Olmaz"
"Neden ama" dedim küçük bir çocuğun sitem ediyormuş edasıyla.
"Büzme o dudağını, Deniz öğrense öldürür bizi"
"Deniz ve öldürme kelimelerini aynı cümlede kullanmayın"
"Haklısın. Dün neden oraya düştüğünü anlattı mı?"
"Anlattı"
"Tamam, inanmıyordun zaten en başından beri Deniz'in öyle biri olmadığına"
"Evet" dedim iç çekerek. Hiçbir şeyden emin olmadığım kadar emindim Deniz'in suçsuzluğuna."Söylemeyecek misiniz şimdi?"
"Söylemeyeceğiz yengecim. Sabret, cezaevine az kaldı"
Başımı "tamam" anlamında salladım. Anlaşılan söylemeyeceklerdi."Şey ipucu verseniz?"
"Abicim susar mısın 5 dakikadan az kaldı"
"Ama-"
"Yengecim Shrekteki eşek gibi sorup durma. Ha o "geldik mi?" diye soruyor. Ha sen "söyleseniz?" diye söyleniyorsun. Farkınız yok"
"Eşek miyim yani ben?"
Bugünlerde neden bu kadar alıngandım?
"Neyse ya Celal abi, şimdi sana hiç trip atamayacağım"
"Allah razı olsun"
"Rica ederim ama bunu unutmayacağım. İleride atarım tribimi"
"Kurtuluş yok diyorsun yani?"
"Yani" diyerek güldüm.2-3 dakika sonra cezaevinin önünde durduk.
"Polis arabaları burada olduğuna göre yetişmişiz demektir" polis arabalarının ne işi vardı burada? Salak mısın Derya, cezaevinde niye polis arabası var diye mi soruyorsun?Çok geçmeden Deniz elinde kelepçeler, iki kolunda polislerle cezaevinden çıktı. Ne oluyordu?
………
Eveeet asklarım. Bu iki bölümü 4 gün önce yazdım ama başıma gelmeyen kalmadı. Ne yaparsam yapayım bölüm atamıyordum. Bende wattpadi silip, bölüm yazıp hemen atıp, tekrar yazacağım zaman tekrar silerek size bölüm atacağım.
E sizin için bu kadar şey yaptıktan sonra beni takip edip ★'lamayı da benden eksik etmezsiniz değil mi :')
ÖpüldünüzZzZz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane Kaçkını
Teen FictionHayatına heyecan katmak için kendinden yaşça büyük bir mahkuma mektup gönderen genç kız... Her şey böyle başlıyor ve olanlar oluyor. ÖpüldünüzZzZz<3